מה הוא אמררררררררר??
מהממממממממם מאמי!!1
המשךךךךךךך
המשךךךך המשךךך המשךךך אל תנטשי אותנוו בסוףף המותחח הזהה!!
לייק את יודעעת כמה זמןן אני קוראת ת'סיפור שלך מהרגע שהכנסת תפרק הראשון פשוט השעו אותי ועכשיו עשיתיי עודד משתמשש..
הסיפור שלךך [?!]
לפפנייםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך הכי דחוף באאאאררץץץ
איזה מהמםםם .. המשךךך המשךך המשךך :]
אוף זה מעצבן לחכות הרבה זמן להמשך
QUOTE (-נטע_-_אדרי- @ 04/01/2006) לייק את יודעעת כמה זמןן אני קוראת ת'סיפור שלך מהרגע שהכנסת תפרק הראשון פשוט השעו אותי ועכשיו עשיתיי עודד משתמשש..
הסיפור שלךך [?!]
לפפנייםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך הכי דחוף באאאאררץץץ
אהבתי את החתימה של האוחצ'ותתתת
~~תרימייי~~
אין המשך...אחריי שלא נכנסתי מלאאאא זמן=[
מה עם המשך ? 😢
את מזה מייבשת..
QUOTE (תמוש המאמוש @ 05/01/2006) QUOTE (-נטע_-_אדרי- @ 04/01/2006) לייק את יודעעת כמה זמןן אני קוראת ת'סיפור שלך מהרגע שהכנסת תפרק הראשון פשוט השעו אותי ועכשיו עשיתיי עודד משתמשש..
הסיפור שלךך [?!]
לפפנייםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך הכי דחוף באאאאררץץץ
אהבתי את החתימה של האוחצ'ותתתת
~~תרימייי~~
=))
~~תרימייי גמאאאתתת ;];]~~
אני רוצה המשךךךךך...
ליתר דיוק...
כולנו רוצות המשךךךךךךךךךךך...
אז יאללה תשימי את התחת החמדמד שלך על הכיסא ושימי לנו המשך ארוךךךך...😊