את יודעת עכשיו אני עוברת את אותו הסיפור שמיטל עברה מההתחלה אבל יעני בלי מין וזה אבל משהו פוגע באותה מידה..!! 😢
אהה ותמשיכי הסיפור שלך ממש יפה
יש לך עתיד!! 😊
בה בי
קטנה!
הלוו את שם..לא מכיע לנו המשך? חח תראי איך כולנו פה מבקשות יפהה 😉
אני מקווה שאת בסדר שם..ותשימי לנו המשך...
טוב סליחה נושית אבל..
אני נטשתי את הסיפור פה..
אני לא סובלת שמישהו ככה מייבש ולא ממשיך..
באמת אהבתי אותו ומאוד..
וראית גם עד כמה..
סתאםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם טחחחחח נראההה לךךך!?!?!?!
אני ה=א=ח=ר=ו=נ=ה שתעזובבבבבבבב!!!
יאללה נשמתי אני רוצה לראות שאת מתקתקת לי פהה המשךךך!!
אני חולעלייךךך חיימשלי!!
צ'לךךךך
יפיתי=]
עזבווו אני פרשתיי
שחכו אותנו לגמריי
תגידי מה קורה ?
פלטייייןן שימי המששש כולם מחכייים זה כבר מעצבןן טיללל
"נו דבר כברררררר~!!~"
"הוא שאל אם אנחנו יחד ואמרתי לוו שבערךך ושאנחנו אוהבים אחד תשני אחושרמוטה
קיצר הוא עושה לי מהה אתה חבר שליי ויוצא עם אקסית שליי אתה לא מתבייש וזה..קיצר ברק יצא עליו אמר לו שאת האקסית שלו ושמותר לך לעשות מה שאת רוצה..
הוא שקע כזה במחשבות ואז אמר לי שאם אני רוצה ללכת איתך ולבגוד באמון שלו אז בבקשה..
אמרתי לו תודה ויום טוב וזההוווו@!@@!!"
"חחחחח..להבא שילמד לא לצאת עם חברות שליי!!"
"ככה אני אוהב אותך! צוחקת ומחייכת!"
"אני אוהבת אותך תמיד!"
"יפיופה שלי את"
חזרנו הביתה שלו,והתחברתי לאייסי שלי,קיבלתי הודעה מעדן,זה היה בסביבות הערב..
"מיטל כפרה עליך זה דחוף את חייבת לענות לי"
לא עניתי לה,גם ככה שנאתי אותה על מה שהיא עשתה לי..
אני וליאב ישבנו והמשכנו לקשקש והשרמוטה לא הפסיקה לשלוח הודעותת..
פתאום קיבלתי טלפון מהמספר שלה
לא עניתי..
היא צלצלה שוב מחסוי,ליאב לקח לי את הפלאפון
"הללללוווו??"
"מיטלייי??"
"לא יבת זונה זה ליאב"
"ליאב יפיוף אחד,מה קורה??"
"אם לא היית מתקשרת היה טוב"
"איפוו מיטלייי אני חייבת אותה"
"טוב את על הזזזיייןןן שלללייי ביי"
ניתק את הפלאפון,חח זה היה מצחיק..
אני וליאב התחלנו לדבר על יום כיפור,איפוו לאכול ומה לאכול למפסקת..
סיכמנו לבסוף על שתי לאפות לכל אחד 4 כוסות קולה ו2 כוסות מים.
יום כיפור היה צריך לחול שבוע הבא,תמיד שנאתי את יום כיפור..
"שמעי מיטל צריך להכין את עצמנו לפני יום כיפור,את יודעת אסור להתנשק וזה ביום כיפור"
"נכון"
"נווו"
"מה קרציייהה???"
"תביאי נשיקה יא קמצנית"
התנשקנו ואמא שלו בדיוק נכנסה,חח פאדייייחחחותת..
"אחר כך אל תגידו לי אנחנו לא חברים!!"
"חח לאה זה לא מה שאת חושבת.."
"אין לי הרבה מה לחשוב,אתם נראים כמו חברים לכל דבר.."
"אבל אנחנו לאא.."
"אתם עוד תהיוו..הלכתי לקניות רוצים משוו??"
"לאא.."
"טובב חמודים ביי"
"כפרעל אמא שליי הזאת" אמר ליאב "היא יודעת שאנחנו כן.."
"די די אל תחוש מספיק שמן..אני הולכת הביתה,ביי חיים שלי.."
"חכי אני ילווה אותך"
"חח תודה שמן"
הוא ליווה אותי עד הבית,כפרעליו..
עבר שבוע,והגענו ליום לפני יום כיפור..
"מיטל,אני רוצה להיות כנה איתך,אני מבקש סליחה על כל הדברים המגעילים שעשיתי לך,ותדעי שאני אוהב אותך מאוד"
"גמאני אותך מלאכון.."
שוב התנשקנו
"מחר לא נוכל להתנשק יומיים "
"זה יעבור בטיל....."
"לא..אוףףף "
התחבקנו...
הגיע יום כיפור,אני וליאב כמו שהבטחנו לעצמנו אכלנו 2 לאפות שתינו 4 קולה ו2 מים והיינו מוכנים להתחיל בצום.
ליאב אמר להוריו שהוא יהיה אצלי יום כיפור והם הסכימו..
בסביבות השעה 10 וחצי קבעתי עם חברות שלי בג"ס,וגם ליאב קבע עם חבריו.
התארגנו והלכנו יחדיו לג"ס..
לפני שהגענו ראינו 3 ילדים יושבים על הספסלים (כמה ספסלים שקרובים לג"ס)
"הלוואי וזה היה מתניי" התבאסתי
התקרבנו עוד..
ישבו שם מתן,עידו ויובל...
המשךךך יבוואא
סורי על הייבושיםם
בהייי
סוף סוף המשכת..!!!!
פרק מהמם..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך.. אבל מהר..לא לייבש..
תודהה לאלל בובה
יפה כמו תמיד!
בבקקקקקשששהההההה
לא לעזוב אותנווו
בבקקששההה פליייזזזז!!!!!! 😢
תמשיכייייי
שייירררההה שמנה שלי מתה עליייךךך!!!!
יום טוב!
קטנה 😊
יפההההה אבל קצר:/
המשך....
קצרצר..😢
וואייי כמה בנאדםם יכול להשתנותתת
ובכמה זמן?! פחות משנה לא..!?
מקצה לקצה!!
שימי המשךך מאמי ויותר ארוךך
מוואהההה
חן- "אנשים לא משתנים...הם רק מחליפים מסיכות..."
ובשעה טובה ומוצלחת קבלנו המשך חזק 😊 ת=מ=ש=י=כ=י
אין מילים..היה שווה את הציפיה לזה או איך שלא אומרים את זה חח קיצר פרק מוווווווווושלם
ותשתדלי להמשך לעיתיים קרובות יותרר ועוד בקשה קטנהה...
פעם הבאה שאת נוטשת אותו להרבה אז תעשי כזה :מאירועי הפרק הקודם..או משהו כזה כדי שנזכור איפה עצרת..כי זה מבלבל נורא...טוב בובה?