🙄 קלטווו היא נזכרה בנו!
איזה שווווס
חחחחחח סוי צפוי שהם יפרדדדדוו
המשךךך
המשך מהיר =]]
ולא רוצהההה....אני רוצה שהיא תהיה עם ליאבבבבבבבב....הוא חמודדדדד=]]]] 😊
מישי פה נזכרה בקיומנווו
הממשךך
אהה ולפניםםם
פישש את וליאב עוד תתחתנוו חחח =]]
מענייין מה יהיה עכשיוו חחח
המשךךך כפרותתת
בבקשה בבקשה המשך מפנק
כמו שאתן אוהבוותת =]
הייתי כל כך בהלם,הם נפרדו?! יופי יופי מגיע להם מגיעע להםםםםםם!!!~!!!
"ליאבי הם נפרדו!" קראתי בשמחה
"אבל זה לא אומר שאתם תחזרו חיימשלי,דברי תראי מה מי מו.."
"אוקיי.."
שלחתי לה הודעה.
-"אז נפרדתם נו ו..??"
+"אני חייבת לישלוח לך את שיחה"
-"שלחי.."
-מתנוש זוהר החיים המושלמים שלי
עדן
יש לי משו להגיד לך
השבועיים שהיינו ביחד היה לי כיף
אבל לא יודע כל הזמן שהיינו ביחד
חשבתי על מישי אחרת
-%-בקרוב עדן זוהר :]-%-
מה !?
על מי !??!?!?!
מתנוש זוהר החיים המושלמים שלי
מיטל
לא יודע ניסתי לשכוח אותה
תאמיני לי רציתי לשכוח אותה ולאהוב אותך
אבל אני לא מצליח לשכוח אותה
בחיים שלי לא חשבתי לפגוע בך
-%-בקרוב עדן זוהר-%-
והינה זה מה שעשית ..
מה אתה לא מיתבייש ?!?!
מתנוש זוהר החיים המושלמים שלי
סליחה מאמיי
-"זה הסוף?" שאלתי
+"אין זהו .."
-"תנסי לדבר איתו למה להפרד ככה?"
+"אין טולייי הוא אוהב אותךךך."
-"גם אם הוא אוהב אותי זה לא שווה כלום כי אני לא אוהבת אותו.." ליאב אמר לי לרשום
+"אני רוצה שתחוזרו כפרה"
-"לא איזה אני לא חוזרת אליו"
+"אני רוצה שתחזרו כי אני יודעתת שאת אוהבת אותו מאמי."
-"חחח לא מותק וואלק אני יש לי את ליאב שלי" כתבתי והוא נשק לי
-"תחזרו נוווווווו
אני לא אוהבת אותו מה לי ולו בכלל?!!
אנחנו לא מתאימים"
-"גם אני והוא בכלל לא מתאימים"
+"אאתםם כןן מילה שליי"
-"לדעתי לא עזבי אותך אני לא אוהבת אותו יותר לא יעזור יש לי את ליאבי כפרעליו אני לא יעזוב אותו
חוץ מזהה אם הוא כל כך רוצה שיבוא להגיד לי בעצמו הוא לא צריך עוזרים"
+"סבבה הוא יגיד לך אתזה..אם הוא יגיד לך תיהיה איתו ??"
-"לא"
+"למה לא חיים שליי ??"
-"כי אני לא רוצה אותו"
+"נוווווווווווווווווווווווו"
-"מההה???? אני אומרת לך ראסמי כפרה לילד הזה אני לא חוזרת"
+"למה לא מאמי ..
הוא צריך לילמוד מהטעות שהוא עשה"
-"לא על חשבוני"
+"אי איי משחקת אותה קשוחה"
-"לא קשוחה ולא כלום אני איתו לא רוצה להיות"
+"למה ??!"
-"יש לי את ליאב שאני אוהבת ואוהב אותי חזרה למה לי לוותר על כל זה בשביל בנאדם שלא שווה את זה?"
+"חחח נשמהמתן הוא ילד נשמה והוא אוהב אותך מילה שלי ..
ואין הייתם מתאמים
אני קולטת על אנשים"
-"כה אבל גמאתם הייתם מתאימים מאוד לפי מה שראיתי
וחוץ מזה את לא צכה להיות זאת שתגיד לי את זה
אם הוא רוצה משו שיבוא להגיד לבד.."
+"הוא יבוא"
-"יאללה עפתי לישון
לילה טוב
ובהצלחה עם מתן"
+"אמרתי לך משהוא ..
אני והוא לא חברים ולא נחזור
אני רוצה תיהיו יחד"
-"אתם תחזרו כפרה ב"ה אתם תחזרו
ביי מותק"
סגרתי את המחשב,הייתי המומה,לא יאומן,הוא זרק את עדן כי הוא רוצה אותי? הוא באמת באמת רוצה אותי????
טוו בי קונטיניו
נושיתת (:
וואי..
המשך
לא לייבשששששששששש
ואואוווו 😮
זה היה מפתיעע 😯
מעניין מה יהיה בהמשך 🙄
😊
ואואוווווווווווווו איזה ש=ל=מ=ו=ת!!!
יאללה חיי תמשיכי דחוווופי!!
2 פרקים מושלמיםםם כפי שרק א-ת יודעת!!
שמחה שלא ייבשת בזמן האחרוןןן!!!
המשיכי כךך חעחע נשמעתי כמו איזה מורה מעצבנת=]
אוהבתותךךך המוניםםםם!!!
וייהההההה ייהההההההה ייההההההההההההה
הם נפרדו לה לה לההההההההההההההההההההה!!!!!
חחח נדפקתי..
אוהבתותךך מלאןןןןן
יפיתי צ'לךךך..
יאווו מהמם כרגיל :]
המשך $!
זה הסיפור היחיד שנדהמתי
ממנו קודם כל *B*o*B*a יש לך כישרון ענקקקקק
נדהמתי מהצורת כתיבה שלך איך שאת יודעת למשוך אנשים לקרוא..
תמיד הוסף מותחחח אהבתי מאוד!!
דבר שני בנות כמו שראיתם היזהרו על תהיו תמימות רוב הבנים כאלה וחבל שבגלל
5 דקות של לאבד חשיבה אפשר לאבד חצי חיים.
תודה על הסיפור היה לי מאוד כיף לקרוא אותו
אשמח עם תמשיכי =]] תודה.