ההההההממממממממממשששששששששששךךךךךךךךךךךךך
בבקשהה
אל תהיי כל כך רעה ונוכלת !!
תעשי המשך והפעם מהרר ינוטשת
חחחח סתם בלי לעליבב
אבל הסיפור שלך הוא סוףףףףףףף
אז המשך כבררר
לא ייבושש
חחחח
"מיטל אל תאמיני לו" אמר לי ליאב "עזבי אותך שטויות.."
"ליאב חיים שליי אני אוהבת רק אותך תמיד תדע"
"את אוהבת גם את מתן מיט"
"אבל אותך יותר"
"אם הוא יבקש ממך,אתם תחזרו??" אמר ועשה הבעת פנים עצובה
"לא נראלי,הוא פגע בי,אני את הכבוד שלי לא יוריד בשביל הילד הזה"
"לפחות אני לא יאבד אותך (:"
"בחיים לא תאבד אותי טיפש!!!! יאללה הולכים לישון"
"לילה טוב נסיכה שלי"
התכרבלתי בשמיכה,לא ידעתי מה לעשות,לא הייתי מרוכזת,לא רציתי לישון...
בכיתי לתוך הלילה..
ליאב ששמע אותי בוכה התעורר..
"אהבת חיי מה קרה.???"
"ליאבי אני לא מצליחה לישון בגלל מתן אני לא מצליחה לישון בגללו אני לא יודעת מה הוא רוצה" אמרתי בבכי
"די די,תרגעי..." אמר וחיבק אותי..
התחבקנו,התנשקנו,ושוב שכבנו...
הרגשתי שאנחנו כמו זוג להכל פשוט מסתירים את זה..ולא היה אכפת לי,אהבתי אותו בכל מאודי והוא אהב אותי..
הוא כיבד אותי מאוד,לא סיפר לאפחד שאנחנו שוכבים,לא סיפר את סודותיי..
ערס הוא תמיד היה ונשאר,אבל כמו לכל ערס היה לו כבוד..ואליי היה לו הרבה..
בי תמיד היה משו ערסי,אבל גם משו תמים,תמיד אמרו לי שאצלי הערסיות והתמימות מתנגשים,הייתי צוחקת מזה..
אומרים תמיד "הראה לי מי הם חבריך,ואומר לך מי אתה" ידידים וחברות שלי היו כולם ערסים,לכן גמאני נחשבתי לערסית קטנה,מה שכן,הייתי מקיימת ומבצעת..
וזה מה שאהבתי בעצמי ומאוווד..
הגיע הבוקר,אחרי לילה כיף ומעייף קמנו לביצפר,אני בחוסר חשק מוחלט..
"מתוקה שלי מה קרה??" שאלה לאה
"עזביי..." אמרתי בחוסר רצון
"את יודעת שאת יכולה לסמוך עליי..."
"כן.."
"אז ספרי לי..."
סיפרתי לה הכל,לא החססרתי שום פרט,היא הייתה כמו אמא שניה שלי..
"מאמי שלי לדעתי את צכה להיות עם ליאבי,הוא כל כך אוהב אותך,כל כך כל כך,בכל מאודו הוא אוהב אותך,מוכן למות למענך,עזבי את מתן ואת המשחקים האלה,תהיי עם באבי (חח אמא שלו הייתה קוראת לו באבי,והיא הייתה מסכימה לעצמה לקרוא לו באבי רק לידי חח)
"אבל שמעי,חברה טובה שלי אוהבת אותו,נו קורל.."
"אז חכי שטיפה ירד לה ממנו,ותהיו יחד..תעשו אותי ואת גילת מאושרות.."
"חח לאה מה יהיה הסוף איתךך.."
"טולללללללללללללללללללללללייייי נוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!~~~~~!!!!!!!!!!!!!" שמעתי את ליאב
"ביי לאה"
"ביי חמודה שלי"
אני וליאב הלכנו לביצפר,לא הייתי מפוקסת בכלל..
"מיטלי די,אולי דברי עם ברק שיברר לך מה התוכנית של מתן????"
"רעיון טוב חיים שלי"
כשהגענו לביצפר צלצלתי לברק,ברק אמר לי לא להסתמך על זה,ושהוא יברר לי מה מתן מתכנן,שמחתי.
חזרתי הביתה,הרוגה מעייפות,הלכתי לישון.
דפיקות חזקות מאוד בדלת העירו אותייי..
"מיייי זההההה??? כבר באההה.."
ירדתי לפתוח את הדלת,שכחתי אפילו להסתכל בעינית..
"לעזאזל מה אתה עושה פוו??@@!"
נננננננננננננווו אתן מנחשוות מי זההה היההה?!@#?@?$#??#
חחח שבת קקקקווודששששש
יוםם טובב
נתראה בשמחוות
עזבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבוו נדפקתי חיחיחי
תררראאאאוווותתתתתת
נ.ו.ש.י.ת
יאאא
זה היה מתני נכון?!!
שהם יחזרו כברר
כמה שליאב חמוד וכל זה.. אין כגמו מתןןןן
המשךךךךךךךך
יההה סיפור סוף שהיא תילך לפי מה שהלב אומר לה.....
החיים שלה אשכרה טלנובלה חחחחחחחחח
חחח יוווו איזה יופיי...ראסמי טלנובלהה חח
תמשיכייי
שבת שלום לכולםם!! 😉
איזה קצרררררר אוףף שנה לקוח לך לשים המשכים ושאת שמה את שמה קצת שימי לנו עוד אחדדדד =[
מממממ ....
קיצרר אבל מספק :]
דוגרי טלנובלה
יש שלבים שזה כבר נשמע הזוי גם אם זה אמיתי 😊 ..
המשך אניאווי
המשךך אל תייבשיי זה כבר עבר לעמוד 2