לא הבנתי כ=ל=ו=ם מהפרקקק!
פעם ליאב בטלפון פעם הוא איתה..?
מרוב כל הייבושים שלך גם שכחתי בכלל מי זה ברק..?
וכל מיני לא הבנתי בכלל..
וגם מי זאת עדן...??
לא משנה..זה מה שקורה כשמייבשים יותר מחודש=[
בכל זאת אני קוראת וממש לא בכוח אני אוהבת את הסיפור הוא מהמם..
אבל לא מובן לי הפרק הזה..
אוהבתותך..ואני בטוחה שבהמשך אני אבין או שמישהי תתנדב להסביר לי..
כי את אף פעם לא מגיבה לנו על התגובות..
יפיתי=]
המשךך
יפיתי אני בעצמי כבר לא זוכרת
אני יזכיר לכן 😊
------------------------------------------------
לא הבנתי כ=ל=ו=ם מהפרקקק!
פעם ליאב בטלפון פעם הוא איתה..?
מרוב כל הייבושים שלך גם שכחתי בכלל מי זה ברק..?
וכל מיני לא הבנתי בכלל..
וגם מי זאת עדן...??
לא משנה..זה מה שקורה כשמייבשים יותר מחודש=[
בכל זאת אני קוראת וממש לא בכוח אני אוהבת את הסיפור הוא מהמם..
אבל לא מובן לי הפרק הזה..
אוהבתותך..ואני בטוחה שבהמשך אני אבין או שמישהי תתנדב להסביר לי..
כי את אף פעם לא מגיבה לנו על התגובות..
יפיתי=]
----------------------------------------------------------------
יפיתי?!
על כל שאלה תשובה!
מגיע לך 😊
ליאב ישב ודיבר עם מיטל ועדן צלצלה אז הוא ענה לה
ברק זה חבר טוב של מתן שמיטל פגשה באחד הפעמים שחזרה הביתה ומאז הם הפכו להיות ידידים מאאאאאאוד טובים
עדן?! החברה החדשה של מתןן
מממממממממממ..אנחנו?! שונאים את עדן חח
מה עוד לא הבנתם!?
ששששששבבבבבבבבבבבבבבבבבבתתתת חחחחחחחללללללללווווווווםםםם
"מחפש אותך
מבקש כל כך
שתתני הזדמנות
לא הכל אבוד
אני רק בנאדם
כמו כולם-לא מושלם
זאת הייתה טעות
לא=הכל=אבוד.."
😢
יניב מלככהההה השירים שלךך עושים לי את זהה
נוששששיתת
QUOTE לא הבנתי כ=ל=ו=ם מהפרקקק!
פעם ליאב בטלפון פעם הוא איתה..?
מרוב כל הייבושים שלך גם שכחתי בכלל מי זה ברק..?
וכל מיני לא הבנתי בכלל..
וגם מי זאת עדן...??
לא משנה..זה מה שקורה כשמייבשים יותר מחודש=[
בכל זאת אני קוראת וממש לא בכוח אני אוהבת את הסיפור הוא מהמם..
אבל לא מובן לי הפרק הזה..
אוהבתותך..ואני בטוחה שבהמשך אני אבין או שמישהי תתנדב להסביר לי..
כי את אף פעם לא מגיבה לנו על התגובות..
יפיתי=]
ברק זה חבר של מתן שהפך להיות ידיד טוב שלה....
ועדן זו חברה שלה שעכשיו היא גם חברה של מתן...
מקווה שעזרתילך להבין טיפה...
אוהבת..
מירית
מדהיים אני רוצה שתמשיכי....ולא עוד שנה בבקשה!!
QUOTE (*B*o*B*a @ 13/01/2006) אני יזכיר לכן 😊
------------------------------------------------
לא הבנתי כ=ל=ו=ם מהפרקקק!
פעם ליאב בטלפון פעם הוא איתה..?
מרוב כל הייבושים שלך גם שכחתי בכלל מי זה ברק..?
וכל מיני לא הבנתי בכלל..
וגם מי זאת עדן...??
לא משנה..זה מה שקורה כשמייבשים יותר מחודש=[
בכל זאת אני קוראת וממש לא בכוח אני אוהבת את הסיפור הוא מהמם..
אבל לא מובן לי הפרק הזה..
אוהבתותך..ואני בטוחה שבהמשך אני אבין או שמישהי תתנדב להסביר לי..
כי את אף פעם לא מגיבה לנו על התגובות..
יפיתי=]
----------------------------------------------------------------
יפיתי?!
על כל שאלה תשובה!
מגיע לך 😊
ליאב ישב ודיבר עם מיטל ועדן צלצלה אז הוא ענה לה
ברק זה חבר טוב של מתן שמיטל פגשה באחד הפעמים שחזרה הביתה ומאז הם הפכו להיות ידידים מאאאאאאוד טובים
עדן?! החברה החדשה של מתןן
מממממממממממ..אנחנו?! שונאים את עדן חח
מה עוד לא הבנתם!?
ששששששבבבבבבבבבבבבבבבבבבתתתת חחחחחחחללללללללווווווווםםםם
"מחפש אותך
מבקש כל כך
שתתני הזדמנות
לא הכל אבוד
אני רק בנאדם
כמו כולם-לא מושלם
זאת הייתה טעות
לא=הכל=אבוד.."
😢
יניב מלככהההה השירים שלךך עושים לי את זהה
נוששששיתת
תודה מאמוש הבנתי 😂
אוהבת,
יפיתי=]
QUOTE (סוצקה @ 13/01/2006) QUOTE לא הבנתי כ=ל=ו=ם מהפרקקק!
פעם ליאב בטלפון פעם הוא איתה..?
מרוב כל הייבושים שלך גם שכחתי בכלל מי זה ברק..?
וכל מיני לא הבנתי בכלל..
וגם מי זאת עדן...??
לא משנה..זה מה שקורה כשמייבשים יותר מחודש=[
בכל זאת אני קוראת וממש לא בכוח אני אוהבת את הסיפור הוא מהמם..
אבל לא מובן לי הפרק הזה..
אוהבתותך..ואני בטוחה שבהמשך אני אבין או שמישהי תתנדב להסביר לי..
כי את אף פעם לא מגיבה לנו על התגובות..
יפיתי=]
ברק זה חבר של מתן שהפך להיות ידיד טוב שלה....
ועדן זו חברה שלה שעכשיו היא גם חברה של מתן...
מקווה שעזרתילך להבין טיפה...
אוהבת..
מירית
תודה נשמה אבל נושנוש כבר הסבירה לי..
טנק יו
לאב,
יפיתי=]
אוחחח אוחחח אוחחחחח גם את מייבשת וגם עד שאת שמה המשכים אז הם קצרים ואני עצובהההה=[
מקווה שתפסיקי לייבש ותשימי המשך כמה שיותר מהר=]
שבת שלוווווווווווווווווום=]
מרינוששש=]
תודהה לה'
לפניםםם
אבל למה כזה קצר תפנקי אותנו באייזה המשך ארוכוןןן כזה חמודוןן =]=]=]=]]
ולעע לייבשש!@$#
באווץ'
משום מה אין המשך?!?!
חחח הלווו לא לשכוח אותנוו שובבב
זה פוגע לנו ברגשות חח
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך
לא שוכחת בחאיים =]
אמרתי לעידו ויובל שלום,וליאב אמר לכולם שלום,גם למתן..
"אז מה עידו,אתה צם?" שאלתי
"כן כפרה בטח צם,בדרך לאיפוו את כל כך יפה ועוד עם חבר שלך??"
הייתי עם חצאית לבנה ארוכה וגופיה לבנה עם כיתוב זהב,המוקסינים ופאן בשיער.
"חחח..הולכים לשבת קצת עם כולם בג"ס להעביר תשיעמום של כיפור,רוצה לבוא?" שאלתי את עידו
"עזבי כפרה,אנחנו עוד מעט הולכים למאורה עם כולם"
המאורה הייתה המקום של חבורת העקרבים,זה היה מקום שרק העקרבים ידעו על קיומו,זתומרת,כולם ידעו שהוא קיים,אבל אפחד לא ידע איפוו..בזמנו מתן רצה לקחת אותי לשם,אבל לא הסתדר,ומאז אני לא יודעת איפוו המאורה,בעקרון רק העקרבים וחבריהם יודעים,לבנות אין כניסה לשם..
"אהה..טוב כפרה..יובליי חיים אתה צם?"
"כן מאמייי..רק מתןן לא צם חחח"
"עזוב אותי שטויות אהה אתה יודע שבדבר אחד הצלחתי הצלחתי לשמור מרחק נגיעה אהה לא בעצם חיבקתי את מיכל אבל זה לא נחשב נכון??"
אפחד לא התייחס למה שהוא אמר..היה ברור שהוא אמר את זה בשביל שאני יקנא
ליאב ראה כמה ידידות שלו ודיבר איתן,ראיתי איך הם נמרחות עליו כמו זווונותתת..איככככ..
"בקיצר כפרות אנחנו מתגלגלים לג"ס,אם תרצו תבואוו"
"טוב נשמהה ביי"
לקחתי את ליאב והלכנו לג"ס,ראינו שם את כולם,את כל היפים והיפות..
ישבנו איתם עד שעה 5 וחצי בבוקר,ומרוב צחוק הבטן כבר נדבקה לי לגב חח..
במהלך הלילה באו העקרבים לג"ס,לומר שלום והזדרזו ללכת..
היה משפט שהדהד בראשי..
כאשר העקרבים באו,באו איתם גם עוד כמה שלא שייכים לעקרבים,אני עמדתי ליד עידו ועמד לידו עוד חבר שלו..
"תגיד זאת לא חברה של מתן זוהר??" שאל חבר של עידו בלחש
"הייתה הייתה ואולי גם תחזור"
זה המשפט שהדהד לי בראש שהוא אמר,מה שלא הבנתי זה למה הוא אמר את זה,הרי למתן יש את עדן,אז מה אני קשורה בכל הסיפור הזה?!
כמובן שלא נתתי לזה להשפיע עליי יותר מדי..
בשעה 6 הגענו אני וליאב הביתה.
"ליאב,אם אתה מעיר אותי לפני שיוצא הצום אני מרביצה לך"
"כנ"ל כונפה,נראה מי יום ראשון"
"סבבה"
הלכנו לישון,וקמנוו בשעה 9 וחצי בערב..ישנו כל הצום ואפילו אחרי,לא האמנתי כמה אנחנו מסווגלים לישון חחח..
"אני במקלחת קוווודםם" צעקתי
"כפרעליך מיטליי כננסי את למקלחת של החדר של ההורים שלך ואני ייכנס למקלחת הרגילה"
"חח טוב מפונק.."
התקלחנו והתלבשנו שנינו..
אני לבשתי גופיה ארוכה דקה בצבע כחול צהוב (אללה מכבייי) וג'ינס וכפכפים צהובות,והוא לבש קפוצ'ון וג'ינס וירדנו לאכול ארוחת ערב.
"ליאב מותק אמא שלך התקשרה לשאול מה איתך...היא ואבא שלך עוד מעט באים לקפה ועוגה."
"אהה בסדרר..גילת היום מיטל יושנת אצלי"
"מחר ביצפר!"
"אמא נו אני יקח תתיק..."
"בסדר ובלי הברזות מחר אני מזהירה את שניכם!!"
"טוווווווווווווווב.."
"אז תחזרו עם לאה.."
"אנחנו הולכים לעשות סיבוב נחזור יותר מאוחר"
"מיטל וליאב כבר 10 וחצי!! שתיכם בבית של לאה ב12 וחצי!! מיטל התיקים שלך מוכנים למחר?! אני ייתן ללאה לקחת"
"כן מוכנים האחד של הביצפר והשני התיק ג'ינס בקיצר אמאאא בהיי אהובתיי" צחקתי איתה
"ביי גילתיי יא כוסיתתת" אמר ליאב ושרק..
חח כמה אמא שליי אהבה את ליאב הזהה..והוא אהב אותה כמובן
הלכנו לג"ס נפגשנו עם כולם,כל אחד סיפר אח חוויותיו מיום כיפור והיה נחמד..
ב12 וחצי כמו שאמא אמרה היינו בבית..
הדלקתי את האייסי שלי מליאבי והשארתי אוואי..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
פוו אצלל לוללייי היפה שליי
יושנת אצלוו..
לוליי חיים שלי אתה הכי יפה שיש אח נדיר שלי
עושים שיחת נפשות ולמיטה לישונישוןן
לילה טובי
בהיי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לפני שהספקתי לכבות את המסך,קיבלתי הודעה מעדן
"מיטל אני ומתן נפרדנו!!"
המששששששששששששששששששששששששששך יבבבבבבוא