יותר יבש מהמדבר..חחח
אללה מה נסגר?!
תתתתתתתתתתתמממממממממשיייייייייייייייכיייייייייייייייייייי
ראית איזה ילדה מדהימה היאאא
התמודדה עם כל כך הרבה והשמחת חיים שלה נשארה לתמידד 😁
יבבששששששתתתתת אחושרמוטההההההההה
בחייאת תמשיכי אני מכורההההההההההה
ותני המשך ארוך! חחח
זה יצא קצר..אבל בשביל מטרה טובה :]
תהנו
°»ט=ו=ל=י שלמות 😊«° :
כה..
~עדנוש =כוסית= בפוזה~ :
שומעת מאמי?!~?
°»ט=ו=ל=י שלמות 😊«° :
כן..
~עדנוש =כוסית= בפוזה~ :
אני ומתן חברים והיתנשקנו
דייייי איזה צביטה בלב זה היה איזה מהפך איזה מפתיע דווקא עדן שכשנפרדנו עודדה אותי להמשיך ואמרה לי שהוא זבל דווקא עדן הלכה לי איתו?! בעעע עליההה אוך כל כך כאב לי בלב צבט לי שדווקא היא עשתה את זה מכל הבנות לא האמנתי שדווקא אחת החברות שלי תצא איתו,אבל החלטתי להשאר קלילה..
אוך גם לא האמנתי שהוא יגיע לכזאת רמת השפלה ויצא עם חברה שליייי..
°»ט=ו=ל=י שלמות 😊 «° :
מזל טוב מותק
~עדנוש =כוסית= בפוזה~ :
תודה חיים
את עדיין מרגישה אליו משו ?
°»ט=ו=ל=י שלמות 😊«°:
לא מרגישה אליו יותר כלום ויותר מזה אני שונאת אותו
~עדנוש =כוסית= בפוזה~ :
למה ??
°»ט=ו=ל=י שלמות 😊«°
עזבי שונאתת..
קיצר כפרה שיהיה לכם בהצלחה מכל הלב באמת
~עדנוש =כוסית= בפוזה~ :
תודה מאמי
~עדנוש =כוסית= בפוזה~ :
מתן זוהר :
תגידי למיטל שגם אני לא מת עלייה יודעת מה תגידי לה שאני לא סובל אותה בכלל
°»ט=ו=ל=י שלמות 😊«° :
סבבה חופשייייי
אוקיי..היא סכסכה..וואי לא עיכלתי את מה שקרה..אבל לפני שחשבתי אפילו לעכל המוח שלי שלח פקודה לדמעות שלי לטפטף..והן טיפטפו,וטיפטפו,וטיפטפו...ולא הפסיקו לרדת..כאב לי,כאב לי שדווקא היא שסמכתי עליה הלכה עם הבנאדם שאני עד עכשיו אוהבת..כל כך בכיתי,ולא רק על זה שהיא הלכה עם מתן,על זההה שהיא סכסכה בינינו..
הבנאדם הראשון שחשבתי ללכת אליו היה ברק..אחרי הכל הוא ישב אצל חבר שלו 5 בתים ממני..
שמתי נעלי בית ורצתי לשם..
דפקתי על הדלת,ולמזלי ברק פתח לי,ביקשתי ממנו לצאת החוצה..
ואזזזז הדמעות התפרצוו וזלגו ליי כמו מיםםםםםם..
סיפרתי לו הכל פרט בפרט כבר לא היה אכפת לי שהוא חבר טוב של מתן ושמתן ידע שאני אוהבת אותו עדיין סיפרתי לו הכל מרגע שאני ומתן נפרדנו עד לרגע זה הכל סיפרתי לו..והוא רק הקשיב,ולבסוף חיבק אותי,נתן לי נשיקה,וישב לדבר איתי..
"מתן לא בשבילך" אמר "הוא מאוהב רק בעצמו" המשיך "החברויות שלו עם בנות הולכות אך ורק לפי אינטרס"
"אבלללל אהבתיייייי אותו על מלאאאאאאא"
"זה לא משנה מאמי,מתן זה מתן,ואפחד לא ישנה אותו..אל תבכי.."
אבל הדמעות דיברו בשם עצמן,זלגו לי על הלחיים,אני לא ישכח תרגעים האלה,ברק חיבק אותי בחוזקה,הוא ידע להיות שם שצריך אותו,לכן החלטתי לאמץ אותו בתור ידיד טוב טוב..
הבכי שלי לא הפסיק,המשכתי לבכות שם עוד שעה וחצי,סיפרתי לו על מתן ועל כל מה שעברנו יחד,והוא אמר לי שמתן סיפר לו לפני כמה ימים שהוא הולך להביא את עדן הזאת,יעני שתהיה חברה שלו..
כאב לי,את מתן עדיין אהבתי,ליבי היה שייך לו..ובאותו רגע שעיכלתי את זה שמתן ועדן ביחד,נשבעתי לנקום!!
נושית
בעעעע איזה זבל המתן הזהההה
יימחח שמוווווווו..
המשך דחוףףףףף
פרק מעלףףף כרגייייייילל
ועצובבבבב😢
בתאלוששששש=)
פ-צ-צ-ה-!! כמו תמיד!!
רק שאלה.. בתחילת הסיפור אמרת שהכול אמיתי.. ואז המשכתת.. תגידי עד לעכשיו זה אמיתי?!
חופשייי זבלל
הדבר הכי נורא זה לשחק ככה ...
ועוד עם החברה הכי טובה..
אוו שהוא מנסה רק להתקרב אלייהה או שהוא סתם זבל
זאת לא החברה הכי טובה שלה!!
זאת חברה טובה שלה קרובה כזאתיי..
והסיפור אמיתי פשוט ההתחלה שלו קרתה לפני שנתיים בערך
נושית
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו וכל זה קרה לך?!
וואי המשךךךךךך
איזה מניאקית העדן הזאתי
יאוו איזה מניאקקק!!
בובית תמשיכי דחוופי
אוהבת,
יפיתי
בפעם ה100 ואחד..
הסיפור ל=א כתוב עליי..
הוא כתוב על חברה שלי..
נושית