סופסוףףףףףףףף
טוב יאלללהההה תמשיכיייי המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשדך!!!
QUOTE (ktuma @ 02/12/2005) על זה.. אם הסיפור הזה היה פה כברר
חחחח מה זה היה פה...
הוא פה.
הוא הסתיים באיזה עמ' 50. ואז בעמ' 50 ומשהו היא המשיכה אותו שוב.
לא מפתיע אותך איך פתאום זה קפץ ל90+ עמודים? חחחח
וואיי התחלתי לקרוא מההתחלה עד הסוף עכשיו... המשךךךךךךךךךךך דחוווווווווווווווווווווף
תשמעיי אני ממש מעריצה את מיטל על כמה שהיא סלחנית ועל כמה שיש לה כוחחחחח
דפקתתתת ייבושששששששששששששש
^^^^ חופשייייייייי מה נסגר?!??!
נוו תמשיכי מאמי כמה זמן?!
אני בוגז=[
איזה ייבוווווווווווווששש
וואי וואי נסחפתת
הילד התקדם לכיווני,אני נרתעתי אחורה,פחדתי,רציתי שליאב או בן יהיו לידי..
"מי אתה?@" שאלתי בכעס..
"אני ברק! חבר של מתן!" אמר לי בחיוך..
הוקל לי טיפה שהבנתי שהוא חבר של מתן..לפחות הוא לא מישו זר..
"אהה..ואיך אתה מכיר אותי?@" שאלתי
"באחת הפעמים שמתן בא אליך עם עידו,הייתי איתם,זוכרת??"
באמת זכרתי איזה פעם שמתן בא עם עידו ועם עוד חבר שקראו לו ברק..
"אה,כן כן,בטח זוכרת,מה קורה?!"
"הכל טוב,מה איתך ועם מתן,עדיין יחד?"
"לא מפתאום!! נפרדנו מזמן..." הורדתי ראש..
השיחה בינינו דווקא זרמה יפה..הוא היה ילד שיכול להקשיב,ואני באותו רגע הייתי צכה לפרוק..וליאב לא היה לצידי באותו רגע,ליאב באותו זמן היה בטיול שכבתי..התגעגעתי לחיים שליי
"אז מה לאן אתה הולך?" שאלתי
"אממ לחבר"
"איפו הוא גר??"
"ממש פוו" הצביע על בית שהיה 5 בתים מהבית שלי
"אה! זה ממש קרוב לבית שלי! בואו תלוו אותי אתה וחברים שלך"
"בסדר"
הם ליוו אותי,ולפני שנכנסתי הביתה,ישבתי לדבר איתם קצת,אני וברק החלפנו מספרי טלפון,גילינו הרבה נושאי שיחה משותפים לשתינו..לכן חשבנו שיהיה נחמד אם נדבר יותר..
אם לומר את האמת,הילד ממש חמוד,וחשבתי שיוכל להחליף את בן וליאב לזמן מה,למרות שלא היה להם תחליף...........😊
"אז מה מיטל,יש לך חבר?" שאל ברק
"מאז מתן,לא משו רציני..." אמרתי
"אהבת אותו על מלא נכון?"
"אהבתי!! בעבר.." עדיין לא הרגשתי בטוחה מספיק בכדי לספר לו שאני אוהבת את מתן גם עכשיו..
"מה איתך לך יש חברה?!" שאלתי
"הייתה,נפרדנו לפני 3 ימים.."
"למה?"
"בקושי היינו מתראים,היינו הרבה רבים,לא ממש הלךך.."
"אהה.."
הייתה דממה..
"טוב,חברים שלך כבר נכנסו לבית של חבר שלך,כנס גם,אני יהיה איתך בקשר,ביי נשמה" אמרתי לו שלום יפה ונכנסתי הביתה..
ישר צלצלתי לליאב,כבר היה מאוחר,והוא היה צריך לחזור רק ביום שני,בגלל זה הגעגוע גבר עליי..
"הלו?" ענה לי מנומנם
"התגעגעתי אליך חיים שלייי"
"נשמה שליייי" נהיה ערני
"אוףף ליאב תחזור כבר אני לא מתמודדת פוו עם כלום אני מתגעגעת אליך כל כךךך מלאך שלי"
"גם אני אליך נסיכה..עוד כמה ימים נוו תחזיקי מעמד.."
"לא מסוגלת..רוצה אותךךך"
"גמאני אותךךך...מבטיח לך שאני יחזור אני יבוא לישון אצלך טוב??"
"טוב יפיוף"
"ביי אהובתי אוהב אותךך"
"גמאנייייי"
ניתקתי..הודעת אייסיקיו הפריעה לי להרדם..זאת הייתה הודעה מחברה שאנלא יודעת כל כך איך להגדיר את הקשר שלנו..כאילו היינו הרבה מדברות באייסיקיו ונפגשות פוו ושם..והיא הייתה חשובה לי..כן זהו! קיבלתי הודעה מחברה שחשובה ליי!!
קראו לה עדן..
~עדנוש =כוסית= בפוזה~ :
שומעת ?!
המשךךךך יבואאאאאאאאאא
ברוך ה' המשכתת!!
פררק מעלףף כרגיייל
המשךךךך
בתאלוששששש