המשששך
דחוףףףףףףףףףףף!
זה עדיין הכל אמייתי??
[:
המשךךךך..=]...
דחוףףףףףףףףףףףףף
[B][I][FONT=Arial][COLOR=purple][SIZE=1]
בווביתתת איזה כישרווון יש לך אוהבת אותך אחות אמיתתיית שלייי!!!!
ברוש!
המשך כפרה עילך
אוהבת המונמון
בתXלוש
המטורפת הלא קשורה שלי חזרה... 😁
על זה.. אם הסיפור הזה היה פה כברר
כן..הכל עדיין אמיתי ://
בובי?! יפה שלי תודה על התגובה!!
זה לא הכישרון שלי זה החיים של מיטליי..אני רק כותבת את זה יפהה
יום טוב לילה טוב מה שתרצו :]
בשבילכם?! נושית
בשביל בובי שלי?! בובית :]
אוהבתתתתתתתתתתתתתת
QUOTE (*B*o*B*a @ 02/12/2005) כן..הכל עדיין אמיתי ://
בובי?! יפה שלי תודה על התגובה!!
זה לא הכישרון שלי זה החיים של מיטליי..אני רק כותבת את זה יפהה
יום טוב לילה טוב מה שתרצו :]
בשבילכם?! נושית
בשביל בובי שלי?! בובית :]
אוהבתתתתתתתתתתתתתת
אבל מה עם המשךךך???
יאללה תמשיכי נושית איזה שלמותתת זהה כמו תמיד חיחי!!
אחד היפיםםם באמתת!
מוואה ענקית
יפיתי
יאאאא השלמתי עכשיו איזה 10 עמודים...מווושלםםם יאא זה עדיין אמיתי ?! שתהיה בריאה מיטל איזה חיים מעניינים חח...
יאללה תמשיכייי