וואי יששש סופסוף
מתה עלייך בובה!
אהבתייייי
כלבה המירית הזאתתתתתתת
יואוווווווווווווווווווווווו אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
קראתי עכשיו עד עמ' 51 ככה מרותקת למחשב לא זזה אפילוווו וואלה 3 שעות לא שיתי לא אכלתי לא עשיתי פיפי איזה סיפור קשהההההה
קשה לי להאמין שיש כאלה בעולם ליאב הבנזונה הזההה אני אראה אותו וואלה אני אסרס אותו אדקור אותו אהרוג אותו מה לאאאא
מכנה מיטל הזאתי אבל וואלה הייתה פוסטמה בהתחלה רצה אליו כמו קופה אבל דיי מסכנה ירדו לי ליטרים של דמעות...הסיפור הכי יפה בפורום....!!!
אם הסיפור היה גם מאתיים עמודים הייתי ממשיכה לקרואאאא לא הייתי זזה איול אבל בגלל שזה הסוף אז אני זזתי=]
וואלה את כותבת מצויין צריך לעשות מזה ספר סרט או סידרה לפחותתתתתתתתת
בובהה..
היה את הסיפטר הזה כבר פה נכון?!
וואהה וואהה המשך דחוףףף!!
עכשיו זה כבר לא אמיתי נכון!? זה לא נראה.. חחח
אם כןן אז ברכותיי חיים מלאים הפתעותתת..
יאללה תמשיכי דחוףף בלי ייבושים
בה ביי מאמי
QUOTE (fuckinginluv @ 25/11/2005) יואוווווווווווווווווווווווו אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
קראתי עכשיו עד עמ' 51 ככה מרותקת למחשב לא זזה אפילוווו וואלה 3 שעות לא שיתי לא אכלתי לא עשיתי פיפי איזה סיפור קשהההההה
קשה לי להאמין שיש כאלה בעולם ליאב הבנזונה הזההה אני אראה אותו וואלה אני אסרס אותו אדקור אותו אהרוג אותו מה לאאאא
מכנה מיטל הזאתי אבל וואלה הייתה פוסטמה בהתחלה רצה אליו כמו קופה אבל דיי מסכנה ירדו לי ליטרים של דמעות...הסיפור הכי יפה בפורום....!!!
אם הסיפור היה גם מאתיים עמודים הייתי ממשיכה לקרואאאא לא הייתי זזה איול אבל בגלל שזה הסוף אז אני זזתי=]
וואלה את כותבת מצויין צריך לעשות מזה ספר סרט או סידרה לפחותתתתתתתתת
זה לא הסוף.
שמת לב שזה כבר עמ' 93.. יש המשך...
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 25/11/2005) וואהה וואהה המשך דחוףףף!!
עכשיו זה כבר לא אמיתי נכון!? זה לא נראה.. חחח
אם כןן אז ברכותיי חיים מלאים הפתעותתת..
יאללה תמשיכי דחוףף בלי ייבושים
בה ביי מאמי
נראלי שזה אמיתי..הסיפור הוא בעיקרון אמיתי..
ואיזה כלבה המירית הזאת..בעע 😠
המשךך
יאאאאאאאאא!!!!
מסכן לי ליאבייייייייי!!!
הסיפור אמיתי..ממשיך להיות אמיתיי כמו תמיד...=]
נושית
מהמממממממממממם [:
תממשיכי..
מווווווווווווווואה😘
רדע אבל הסוף לא היה בעמ' 51? היה כתוב הסוף חחחחח
יואו חחחחחח עכשיו מ12 בבוקר קראתי את כ-ל הסיפוררר מההתחלה עד לעמוד הזה בואנה הכתיבה מדהימה...מיטל הזאת, למרות שיש כמה דברים שבמקומה לא הייתי עושה, מלכה זאתי! ומירית הבת כלבה הזאתי זונה ככה מפרידה בין אוהבים..נרא לי שהיא תחזור למתן אבל בסוף מיטל וליאב יהיו ביחד בטוחח
חחחח אבל אין נקרעתי העקרבים חחחח
ה=מ=ש=ך=!!!!!!!!!!1