וואייי אזברדה
עכשיו כשאני חושבת על זה..... יש ילדה אחת בעיר שלי שכולם קוראים לה אזברדה
אבל בטח לא חסר אנשים עם אותו שם...
וגם ליאב... אני מכירה מישו שקוראים לו ככה ועכשיו הוא י"א...
מממ... שיהיה אולי סתם צירוף מקרים
מחכה להמשך =]
לא קוראים ל"ליאב" ככה במציאות
יאללה מכות יאללה..איך אני אוהבת מכווות..חחח
המשךך
QUOTE (קיפיי @ 22/11/2005) לא קוראים ל"ליאב" ככה במציאות
אהה טובב שיהיה...
חשבתיי
ממ..מילי?! צודקת..
על השאלה של איפו היא גרהה באמת אני לא נותנת את התשובה..
יכול להיות שחלק יבינוו איך ועל מה הסיפור ומי האנשים מהסיפור ואני לא רוצה את זה..
בקשר לאזברדה?! זה לא השם משפחה האמיתי..רוב השמות בדויים..
וגם ליאב כמו שהבנתם בדוי..
המשך?!
מחר..
יומטוב לכולם
מואאאאאאאה
נושי
אבל ייבשת פול זמן 😢 😢((( 😢
תמשיכי זה מדהיםםם!!
יאללה מחכהה
QUOTE (*B*o*B*a @ 22/11/2005) ממ..מילי?! צודקת..
על השאלה של איפו היא גרהה באמת אני לא נותנת את התשובה..
יכול להיות שחלק יבינוו איך ועל מה הסיפור ומי האנשים מהסיפור ואני לא רוצה את זה..
בקשר לאזברדה?! זה לא השם משפחה האמיתי..רוב השמות בדויים..
וגם ליאב כמו שהבנתם בדוי..
המשך?!
מחר..
יומטוב לכולם
מואאאאאאאה
נושי
טוב לודעת חחח
חשבתי =]]
"יא שרמוטהההה" צעקה לעבר קורל
"אני שרמוטה?? זה חבר שלי" ענתה בתמימות
מעייין ראתה שקורל באמת לא מבינה על מה מדובר ושהיא בכלל לא אשמה,לכן ירקה על אסף ונתנה לו כאפה..
"למה עשית לו את זה?!?#" צעקה קורל
התקדמתי לעבר המקום
"קורל,היא עושה את זה כי הוא זרק אותה בגללך ורע לה"
"מה?%$^? אבל אמרת לי שאתה פנוי מהתחלה ושהקשר האחרון שלך היה רק בחודש שעבר!!" כעסה גם קורל
"בנות בנות אתן לא מבינות.." חייך אסף בחיוך לחוץ ומבויש..
אבל זה היה מאוחר מדי,כי גם קורל הביאה לו כאפה
"מעיין אני מצטערת" אמרה "לא ידעתי שהוא היה איתך אם הייתי יודעת את זה לא הייתי הולכת איתו נשבעת לךך!!" אמרה קורל מפוחדת
"זה בסדר נשמה אני מאמינה לך!"
הן התחבקו..חמודות..
"טוב מה אתם עומדות פוו כמו זונות קבענו שקורעים תרחבה!!" אמרה בר,בר תמיד אהבה להנהיג
"יאללה!!" נכנסנו כולנו למסיבה..
אוךך זאת הייתה מסיבה מטורפת,כמה רקדתי,כמה נהנתי,כמה כוסונים הכרתי..חח לא ידעתי שלאלכס יש חברים כאלה מהממים!#@$# והיו לו הרבההה
כל המסיבה לא ראיתי את מתן אפילו פעם אחת,לא מצאתי אותו..היה לי מאוד מוזר שדווקא מתן לא נכנס למסיבה,הרי אלכס היה חבר מאוד טוב שלו..
אבל אם לומר תאמת?! בזמן המסיבה זה לא עניין אותי,רקדתי כל כך הרבה,התעלמתי מהעולם,אפילו שכחתי מהתוכניות שלייי..
רקדתי עם אלכס,שאמר שאם לא הייתי יוצאת עם מתן הוא היה יוצא איתי,חיחי העלה לי את הבטחון 😊 ורקדתי גם עם עוד כמה ילדים מהממים..
קרוב לשעה 4 וחצי לפנות בוקר הייתי נורא עייפה,חיפשתי את הבנות אך לא מצאתי אותן,לכן החלטתי לצאת החוצה לבד..
המסיבה הייתה ליד תחנת דלק עם פונדק דרכים,הלכתי לפונדק הדרכים בתקווה שהוא פתוח בשביל לקנות לי מים..
הפונדק היה סגור,אבל להפתעתי הרבה מצאתי שם משו אחר..
מצאתי את מתן והעקרבים..ולמה עקרבים?!
שכחתי לספר,אבל למתן ולחברים שלו הייתה חבורה שהייתה מוכרת כמעט בכל העיר,החבורה שלהם הייתה קיימת עוד משהיו בכיתה ט',זתומרת כבר 4 שנים הם היו 8 חברים כל הזמן ביחד,ואפילו המשטרה הכירו אותם,הם שברו להרבה מאוד בנות את ליבם,הם היו חבורה של ילדים יפים שמשיגים פשוט מה שבא להם..לא הייתה בת שלא חלמה לצאת עם אחד העקרבים..באמת שהם היו ילדים יפים..הם גם היו חבורה של ילדים בעייתים,וקראו לעצמם העקרבים..ולמה העקרבים?! כי הם אמרו שהם עוקצים כל מי שיתעסק איתם..חח אל תשאלו אותי..
הם היו 8 ילדים בחבורה הזאת:עידו (שהנהיג את החבורה),מתן (שהיה יד ימינו והחבר הכי טוב שלו),אלכס (זה שהמסיבה הייתה שלו),יובל,נמרוד,שמעון,עוז ואביב שמשום מה תמיד היה טיפה מרוחק מהם..
הם ישבו ליד תחנת הדלק עם בקבוק אבסולוט גדול..הם היוו פשוט שיכורים..ראיתי את מתן בפעם הראשונה בחיי שיכור..
"מיטל בואי לפוו!!" קרא לי עידו
"אה כפרוני??"
"שבי עם מתן שניה אני דקה הולך להביא לו מים אני אלכס ואביב היחידים שלא השתכרנו ואלכס במסיבה ואת אביב אני כרגיל לא מוצא וכל השאר שיכורים כפרה עליך עזרי לי אני מפחד להשאיר אותם לבד ואת מתן במיוחד שלא יעשה לי שטויות"
"טוב חיים.."
נשארתי עם מתן וידעתי שזאת ההזדמנות שלי לגלות למה נפרדנו,להוציא ממנו את כל האמת בזמן שהוא שיכור..תאמת? לא חשבתי על התוכנית הזאתיי..😊 😊
נתתי לו להניח עליי ראש,והוא קשקש כל כך הרבה שטויות..שיגע אותי..
"תגיד אחי" ניסיתי לעשות קול דומה לקול של עידו
"אה כפרה?"
"למה אתה ומיטל נפרדתם??"
"כבר סיפרתי לך מה אתה רוצה לשמוע עוד פעם?"
"כן אחי אסור לך להרדם"
"נפרדתי ממנה בגלל מירית ובגלל יוליהה"
נדהמתי!! מירית שהייתה הידידה הכי טובה שלו?! למה שתנסה לסכסך בינינו?! היא הרי תמיד הראתה לי כמה אהבה אותי והכל..
"למה בגלל מירית??"
"כי הבת כלבה הזאת כל הזמן אמרה לי שאני מזניח אותה בגלל מיטל ושמיטל לא באמת אוהבת אותי ומשחקת בי ובוגדת בי ושהיא מתכוונת בקרוב מאוד להפרד ממני ולומר שהיא לא אוהבת אותי וכאילו לצאת כרישה בזה שהיא זרקה אותי והיא אמרה לי שאם אני לא רוצה השפלה כדאי לי מאוד להפרד ממנה קודם וללכת להיות עם אחרת בשביל שהיא תחנק שלא הצליחה לעשות את זה..בגלל זה הלכתי עם יוליה..אבל אני עוד אוהב את מיטל אחיייייי אני לא יכול לשכוח את הילדה הזאתייייי תביא לי אותה לפוווו אני מתגעגע אליהההההה" בכה..
בדיוק עידו חזר,ומתן החל לצעוק את שמי ולרוץ במעגלים..
אני ועידו רדפנו אחריו אבל ללא הצלחה..
לבסוף הוא הקיא ונרדם..
אמרתי לעידו שיקח איתו מונית הבית ואני כבר ידאג לכל השאר..
וזה באמת מה שעשיתי,והכל לבדי,טיפלתי בהם ודאגתי להם עד שכל השאר נזכרו לבוא..
לקחנו כל מי שהיה שם מונית אחת ונסענו הבית..אני וליאב הגענו הבית קרוב ל7 בבוקר..הייתי יותר מדי בהלם בשביל לספר לליאב מה קרה עם מתן...
צלצול הפלאפון קטע את שנתי קרוב לשעה 11 בבוקר,ליאבי עוד ישן,והצלצול היה ממספר חסוי.
יצאתי מהחדר בשביל לא להפריע לליאבי..
"הלו?" עניתי חצי יושנת
שלא תגידו אני מייבשת
יומטוב
נושית
ווואי איזה זונה שהיא הפרידה ככה...המשךךךך