המשך
ולמה אתם קוראים לה אזברדה?!חחחחחחח
וואיי איזה תסביכייםםםם
הממשךךך
לא משנה מאמי היה פרק מעניין רכגיל
מחכה להמשך הבא
אוהבת המונמון
בתסלוש
קוראים לה אזברדה כי השם משפחה שלה הוא אזברדה..
לודעת ככה זה חח במקום מעיין אזברדה :]
תמששששששששיכו להגיב
נושית S ST STY STYL STYLE
😊
נכנסה לפעולה?
חחחחח נראה לי שהפרק הבא הולך להיות מושלם! 😉
איפה אתת גרההה.??.....
כאילו איפה הסיפור קורהה??
המשךךךך
לא נראלי שתקבלי תשובה על השאלה הזאתי...
חחח יאללה מכות 😊 חחח סתם זה לא חינוכי חיחי
המשך בוביייתתת
אני זוכרת שקראתי את הסיפור הזה ממש ממש מזמן נכוןןן?