סיפורר מהמם תמשיכי בובהה
חחח צחוקים איתך פלטין 😂
חחחח סתם לא מצחיק 😛
יאללה זרמתי מפוו
אבל תמשיכי אל תשכחי!!#%%^
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחח אחלה של קניון יש להם..
אללה המשךך מאמי
התעוררתי מלאת התרגשות,עדיין רציתי את מתן,ורציתי שילך לי עם כל ה1000 תוכניות שתכננתי לכל מיני מצבים..
מרוב התרגשות,לא הלכתי לביצפר,העדפתי להשאר בבית ולצבור כוח למסיבה..
בצהריים ליאביי בא אליי
"מזה לא היית בביצפר היום?%?%$ חיפשתי אותך יא כונפה"
"נו דיי היום המסיבה של אלכס אני צכה להיות מושלמת"
"ואת תהיי..כמו תמיד.."
"ליאב אני חייבת להגיד לך שיש מצב שיקרה ביני לבין מתן משו היום ואני לא רוצה שתפגע אני רוצה שתבין"
"טוב"
ראיתי שהוא נפגע
"מצטערת..אבל אתה ידעת שאני אוהבת את מתן עדיין נכון??#?%#? ידעת!!"
"די אבל מיטל מתי מתי תהיי שלי?$%?"
"שיעבור לי לגמרי ממתן ושלקורל ירדד ממך זה מתי"
"אוףף איתך הלכתי הביתה" אמר וטרק תדלת מאחוריו..
הלכתי לישון עוד קצת..התעוררתי קרוב ל6 וחצי בערב.. הלכתי לאייסי לבדוק הודעות..
"פששש מבוקשת נהייתי" חייכתי לעצמי..היו לי כמה הודעות..
ליאבי אחי הפיצפון:
כונפה מכוערת שליי מצטער על היום את יודעת שאני אוהב אותך יותר מכל דבר בעולם וזה פגעע ביי דברי איתי בקשר להיום נסיכת ליבי
ברו'ש אחותי האמיתית:
בובה היום בג"ס ב11 לוקחים משם הסעה כולם תהייי!!!! אני יעבור לאסוף אותך ברבע ל11 תהיי מוכנה ודבריני כפרות
אזברדהה אחותי הקופה:
טוליי היום=>ג"ס=>11=>מסיבה=>אנחנו הולכות לקרוע את האמא של הרחבההה אוהבת אותך אחות קופה
קורליי זוהר הקטנה:
מיטליייי אסף הזמין אותיי ללכת איתו למסיבהה איזה כיףף ליייי אני מקווה שתהיי היום!!
בנו'ש אחי האהובב והאוהב:
צ'וצ'ה אני בא היום לקחת אותך להסעה ב10 וחציי תהיי מוכנה ל10 וחציי מת עליך חיים
עניתי למי שהייתי צכה לענות והשארתי אוואי
____________________________________
היום [?!] מסיבה לאלכסס הבוריסס הכי יפה בעולםם
מי שלא בא מ=ל=ש=י=ן!~!
אלכס יא מהמם אחד שיהיה לך אוקיינוס מזל טוב
אני [?!] לא פוו הלכתי להתקלח ולהתארגן למסיבה
מכוערים אל תשכחו היום ב11 בג"ס..אוהבת אותכם אחד אחד!~!
"אני לא מתגעגעת אליך,אני מתגעגעת למי שחשבתי שאתה.."
_____________________________________
ונכנסתי למקלחת..
יצאתי מהמקלחת אחרי הרבה מאוד זמן..פשוט נהנתי לשכב במים ולחשוב על כל מה שקורה..
ראיתי שכבר 8 ורבעע..
"שיייי אני צכה שתעזור לי להתארגן דחוףף"
"מיטל אני באמצע משוו.."
"מאז שאתה בצבא אתה כל פעם באמצע משו אוף איתך!!" התעצבנתי
הלכתי לחדר שלי,שמתי מוזיקה פוול ווליום ומרחתי על עצמי את הקרם שאני הכי הכי אוהבת,שמתי תחתונים וחזיה תואמים (חחח רציתי להיות הכי מושלמת) לבשתי את המכנס הלבן עם החגורה החומה,הכנסתי את המכנס למגף,ולבשתי את חולצת המעטפת החומהה..
התלבטתי נורא מה לעשדות בשיער,לבסוף החלטתי שאני יעשה פן,אחרי הכל מתן הכי אהב לראות אותי עם פן..
עשיתי פן,שמתי סרט לבן והוצאתי ממנו פוני..
התאפרתי הכי טוב שאני יכולה..מייק אפ,סומק,פס שחור מתחת לעין,פס לבן מעל העין עם צללית חומה שהדגישה את הפס הלבן,מסקרה,גלוס,בושם ודאודורנט והייתי פרפקטט@!!!@ באמת שאהבתי איך שנראתי..
"רק 9 וחצי.." התבאסתי לעצמי..
פתאום! צלצול בדלת!
"יאללה מישו החליט לבווא לשעשע אותי"
פתחתי את הדלת,אזברדה עמדה בפתח מוכנה ומהממת למסיבה..
"כוסית אפשר להתחיל איתך?" שאלתי
"את מוכנה??"
"לא רואים?"
"רואים בואי" לקחה אותי סגרה את הדלת מאחורה והתחלנו לרוץ
"לאן רצים?" נבהלתי
"הייתי חייבת לדבר איתךך.." אמרה נחנקת
"מה קרה בייבי??"
"אוךך את לא תביני כלום עכשיוו רק במסיבההההה" אמרה והתחילה לבכות
"די די ילדונתת מי עשה לךך משוו אנחנו קוברות אותו היום"
זה לא עזר..היא רק בכתה יותר..
"את רוצה שנעשה קצת סיבוב בשכונה??"
"כןןןן" אמרה בבכי
הסתובבנו בשכונה,היא בכתה ואני לא ידעתי מה לעשות..היא לא סיפרה לי..
"בואי נשב נרגע קצת.."
אפילו לא שמתי לב שבאנו להתיישב ליד הבית של מתן..ותקראו לזה מזל או חוסר מזל אבל הוא בדיוק ירד למטה עם הכלב שלו..
"מההה מיטל מה אתן עושות פוו%?&?%"
"סתם יושבות טיפהה מעיין רוצה להרגע" דיברתי בגמגום
"אה סבבה" אמר ובא לתת לי נשיקה..הוא בא לתת לי נשיקה בפה!! כה כה בפהה ) אבלל...סובבתי את הראש..אפילו לודעת למה עשיתי את זה..אבל עשיתי.
הוא היה נבוך
"אתן באות היום למסיבה של אלכס נכון?"
"כה..מאיפו אתה לוקח הסעה??"
"נראה לי מהג"ס.."
"אה סבבה..נראה אותך.."
"כן..טוב יאללה ביי" אמר בזלזול
הוא הלך..ותאמת באותו רגע היה יותר חשוב לי מה קרה לאזברדה מאשר לראות את מתן..
לקחתי אותה לביתי כי בר ובן היו צריכים לבוא ושם היא המשיכה לשבת ולבכות..
מזלי שלא היה כל כך מאוחר..היה בסביבות 10 ורבע ככה..
לכן הרגעתי אותה נתתי לה כדור ואיפרתי אותה מחדש בשביל שלא יראו שהיא בכתה..
"נו מאמי ספרי לי..אני עוד שניה בוכה" ביקשתי
"תשמעי" אמרה
"אני שומעת"
"נכון הילד שאמרתי לך שאני איתו ושאני ממש אבל ממש מאוהבת בו??"
"מה איתו?"
"יש לו מישי חדשה היום הוא אמר לי שלפני כמה ימים הוא הכיר מישי חדשה ושהוא מעדיף שנגמור תקשר כי הוא לא רוצה לפגוע בי והוא גם אוהב אותי בתור ידידה..והיום קראתי לו תאוואי לפני שבאתי אליך ואת יודעת מה היה כתוב לו?#$?# "
"מה היה כתוב?"
קיבלתם המשך [?!] קיבלתם!!
רוצים עוד המשך [?!] תגייייייבו המוניםםםם
אוהבתתת
נושית הפרינסססססססה 😊
וואי מתןן מכועררררררררר
פויהה
תמשיכי מאמי אני במתחח 😊
יאווווו בטח זה אותו אחד שיא עם קורלל~!
המשך דחוףף
חחחחחחחח הילד הזה זה בטח ליאב
וייזמיר כמו שאומרים חחחח
אני הולכת עלהבחור הזה אסף זה שיוצא עם קורל
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבת המונמון
בתXלוש
גם אני חושבת שזה אסף תמשיכייי יאלללה איזה סיפור
אי אייי
איזה שלמותתתתתתת הסיפור הזהההההה=]
אני רוצה המשךך דחופיייייי
QUOTE (bately @ 14/11/2005) אני הולכת עלהבחור הזה אסף זה שיוצא עם קורל
אממ.. יש מצב.. 😕