טוב אאז אני קוראת ת'סיפור הזה כבר מיום שללישי [[עם הפסקות..]]
והוא אחד היייפים פהההה[=
אני בבשוק כהמ שילדה יכולה להיות תמייימה..ממסככנה
אבל אני גם באייזשהו מקום ממבינהה אותתתה
[=
תממשיכי בובה
שירקה 😊
זה היה מתן
"זאת בדודה שלי,מותר לי לבקר אותה" אמר בשיא האדישות
"חבללל מתן זוהררר..כי עכשיו אנחנו יוצאותת,סלאמממממתק"
לקחתי אותה ויצאתי
"ביי מתנתן" סיננה לעברו
"אוךךךךך אני פשוט שונאת את בנדוד שלךךך" אמרתי
"חחח ממש! את אוהבת אותוווווו"
"נכוווןן...אבל תררראי איזה ילד מעצבן איזה התנהגות מגעילה עזבי כבר נמאס לי לדבר על זה..."
"יהיה טוב מיטל.."
"כן..אוךך הלוואי והייתי יודעת למה נפרדנו.."
"את תדעי עם הזמן מאמי.."
הגענו לקניון,הקומה הראשונה בקניון תמיד הייתה הקומה שכולם ישבו שם..כאילו הם קובעים להפגש,שבעצם כל אחד בא מסיבה אחרת..
אותו היום היה בהחלט יום עמוסס..אפילו השולחן הקבוע שלי ושל חברות שלי היה תפוס בשתי זקנות שישבו וקשקשו על המצב שלהן..
וכן,לי ולחברות שלי יש שולחן משלנו,השולחן בעקרון שייך לי לבר ולמעיין,אבל כל אחת מהחברות שלנו והידידים שלנו יכול לבוא לשם,תמיד שאנחנו קובעים בקניון אנחנו קובעים להפגש בשולחן הזה,אם קורה איזה משו ליד השולחן הזה זה תמיד משו שקשור אלינו..הקניון היה מאין בית שני בשבילנו..
אני וקורל חיפשנו מקום לשבת..פתאום שמעתי קול קורא
"מיטללללללללללל "
חיפשתי מי קורא לי,וראיתי את בנוש היפההה שליי..הוא נהיה הידיד הכי טוב שלי מאז שנכנסתי לתיכון,הוא החיים שלי,אני מטורפת על הילד הזה,הוא פשוט הכל כמעט בשבילי..
"צ'וצ'וווו" קראתי לו חזרה..חח אנחנו קוראים לעצמנו צ'וצ'ו וצ'וצ'ה
"בואי לפוו צ'וצ'ה שלייי"
רצתי לשולחן שלו,הוא ישב שם עם עוד כמה חברים שלו,שתו שם קולה..
בן היה יושב קבע בקניון,היה חוזר הביתה ובשעה 4 וחצי בדיוק יוצא לקניון,מ4 וחצי עד 10 וחצי המקום היחיד שהיה אפשר למצוא אותו הוא בקניון,אלא אם היו לו סידורים או בעיות שהוא היה צריך לפתור..
אם היו לו סכסוכים,הוא היה קובע עם אלה שהוא מסוכסך איתם שיבואו לקניון,אפילו את הריבים שלו היה מקיים בקניון.
השולחן היה הבית שלו והקניון השכונה..
וגם לו היה שולחן קבוע,לו ולחברים שלו..
"איזה כוסיות בןןן" אמר אחד החברים שלו שלא הכיר אותי..
"אה כן תכירו מי שלא מכיר..זאת מיטלוש צ'וצ'ה שלי הידידה הכי טובה שלי,וזאת חברה שלה,מיטל איך קוראים לה?!"
"זאת קורל" הצגתי אותה "והילדה היפה הזאת פנויההה!~!" המשכתי
"בואו שבו איתנו" הציע בן.
לקחתי כסא והתיישבתי לידם ואילו קורל שהייתה ביישנית נורא לקחה כיסא והתיישבה לידי אבל ממש צמוד אליי..היא גם לא דיברה ממש..גם בגלל הדיכאון מליאב וגם בגלל שלא הכירה ממש..
"אתם באים למסיבה של אלכס נכון?" שאלתי
"כן"
"בטח"
"יש מצב,אני צריך לראות מה עם חברה שלי"
שמעתי כל מיני תגובות מכולם
"בקיצר אתם באים" חייכתי
"קורל את גם באה??" שאל שם אחד הילדים
"כן..."
"יאללה אז יש בשביל מי לבוא" חייך
"חחחחחחח חמוד אתההה" צחקה קורל
"תביאי תביאי תאייסיקיו שלך נדבר איתךך..יפיופה את"
"תודה..תביא אני ירשום לך"
היא רשמה לו את האייסיקיו שלהה בפלאפון שלו.
חייכתי,פווףף לפחות יצאה מזה קצת הילדה,היא מצליחה לפתוח את עצמה לחדשים,וזה טוב,אני לא הייתי מסוגלת..
ישבנו איתם שעתיים וחצי ככה והתקפלנו
"היה לי כיף איתך מיטל,את הכי בעולם!!"
"חייים שלי את,מתי שתרצי דברי איתי נצא"
"תודה יפיופההה!!#@$##$"
כל כך שמחתי שהצלחתי להוציא אותה טיפה מזה..הבנתי שכמה שהיא חשבה שהיא אהבה את ליאב היא לא ממש אהבה אותו,וזה עשה לי טוב,טיפה..
ליוויתי אותה לביתה והלכתי לביתי.
נרדמתי,עוד יום יפה נגמר לו..כן כן,התחלתי לאהוב את החיים..
התעוררתי ממש מוקדם בבוקר,התחלתי להתארגן לביצפר,נזכרתי שמחר המסיבה של אלכס,כמה התרגשתי..
חולצת ביצפר חומה,ג'ינס,מגף שחור,ובגלל שהיה לי זמן עשיתי פן,התאפרתי טיפה,ועדיין נשאר לי זמן..השעה הייתה עשרים ל7 ואני יוצאת בדרך כלל בשעה 7 וחצי..לא הבנתי למה התעוררתי כל כך מוקדם..
הכנתי לי שוקו חם כמו שאני אוהבת וישבתי מול הטלויזיה,שתיתי,וראיתי טלויזיה..
ב7 אמא קמה והופתעה לראות אותי כבר מאורגנת..
"פשש הבת העצלנית שלי לא רק קמה לפניי אלא גם סיימה להתארגן..הלוואי כל יום"
"חחחח די אמא ירעה"
"חחחחח איך התעוררת כל כך מוקדם??"
"לודעת ככה יצא..."
שמעתי את הפלאפון שליי..
"נוו אמא תראי מזהה על הבוקר חושבים עליי.."
פתחתי את ההודעה..זה היה ליאב,הוא רשם ככה:
"שיהיה לך בוקר טוב ויום מושלם נסיכת חיי
אני אוהב אותך לנצח
מואאאאאאה"
חייכתי חיוך ענקי,אפחד לא יכל להרוס לי את היום..
ישבתי ופטפטתי עוד קצת עם אמא והלכתי לביצפר..
בדרך ראיתי את ברוש ומעייני,הצטרפתי אליהן ועדכנתי אותן במה שקרה אתמול,למעיין סיפרתי מה שהיא לא יודעת,והיא סיפרה לנו שיש לה מישו חדש,שהיא מאוד,אבל מאודדדד אוהבת...שמחנו בשבילה נורא,וביקשנו שתגלה לנו מי זה ואיך קוראים לו אבל היא לא הסכימה,אמרה שנראה אותו רק מחר במסיבה,ומשם גלשנו לדבר על המסיבה עד שהגענו לביצפר..
בהפסקה ראיתי את ליאב,הוא כמובן לקח אותי לצד למקום שאפחד לא רואה פטפטנו קצת..הוא ידע תמיד להצחיק אותי..באמת שאהבתי אותו..
יום הלימודים הסתיים,חזרנו הביתה,ובאותו היום לא עשיתי שומדבר מעניין,העברתי אותו די רגיל,נפגשתי עם שני בר ומעיין בקניון בשולחן הקבוע,ובאותו היום הקניון היה שומםם!! דיברנו טיפה וכל אחת הלכה לביתה..נרדמתי מוקדם באותו היום..
יום שישי הגיע,היום של המסיבה של אלכס,אותו היום שתליתי בוו 1000 תקוות..
הבטחתי ארוך קיבלתם ארוך
יומטוב
תראותתתתתת
נושית המהממת 😊
איזה יאפפפפפפפפה המשךךךך
ובטח כל התקוות התנפצו..
גודל הצפיות כגודל האכזבה או איך שלא אומרים
אני המגיבה הראשונה!!!
המשך דחוףףףףףףףף ספרי מה היה במסיבה!!
ומוזמנת לקרוא את הסיפור החדש והראשון שלי :אני והוא לא רק בחלום" או משהו כזה..
חולה על הסיפור שלך!!
QUOTE (איי_לאב_טושי @ 12/11/2005) איזה יאפפפפפפפפה המשךךךך
ובטח כל התקוות התנפצו..
גודל הצפיות כגודל האכזבה או איך שלא אומרים
חחחחחחח=]
המשפט הולך ככה:
'כגודל הציפייה כך גודל האכזבה'
ונושיתת
יצאא ממש מהמם=]
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך...........
אוהבת המונון
בתXלוששששששששששששששששש
יאאאאא המשךךךך😢 בעע מסכנה עוד בעיות1!?!?!? כמה אפשר =/
אופהה מתי היא תהייה מאושרתת??
המשךך דחוףףף
אאאאאאאאא המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך..