יאאאאאאאא מאמי מהמםםםםם תמשיכי פליזז
הוא בטח אמר לה שהוא אוהב אותה חיחיחי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איך יפהההההההה
תכתבי המשך פליז!
יאווו...המשךך דחוףף..!!
ולמה את בדיכאון..??!?
אני מקווה שתרגישי יותר טוב.....
אוהבת המונים..שלי!
וואיייי מדהיים!!!!
מאמייי שלי את ממש ממש מוכשרתת!!!
אני ח=ו=ל=ה על הסיפורים שלךךך!!!!!!!
המשך דחוףףףףףףףףףף
אוהבתתתתתת
דניאלווש 😊
היי אוהבת אותכם הכי בעולםםם
מורנוש חולה עליךךך נשמתי אין עליך נסיכה מושלמת שליייי
דניאלושששש אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולםם נשמתיי
וכל מי שמגיבה אין עליכם בעולםםםםםםםםםםםםםםם נשמות שלייי
הנה ההמשך:
מה אתה עושה~?!?!?!!?!?! צרחתיייי
יא חתיכת זבל מהלךךך שונאת אותךךךך יאווווווווו
ראיתי..... ראיתי... ראיתי...
את עומרי ושיראל מתנשקיםםםםםםםםםם
באתי לעומרי... נתתי לו כאפה מתלבשת כזאת.. עם דמעות בעיניים..
ורצתי מישם..
נכנסתי הביתה.. רצתי לחדר שלי...
נעלתי את הדלתת...
נשכבתי על המיטה..
והתחלתי לבכותתת...
ידעתי שהוא חרא..
ידעתי שזה לא אמיתי..
הוא לא באמת אהב אותי.... =[[
שמעתי מישו פותח את הדלת ניכנס.. ונועל אותה בחזרה..
לכו מפה.. אמרתי.. עזבו אותי לנפשי..
שמעתי את זה מתקרב אלי.. מתיישב על המיטה שלי ומלטף לי את השיער..
הרמתי קצת את הראש.. וראיתי את.............
דורינוש...
אני: אוייששש דורינוש הוא בגד בייי ... ראיתי אותם מתנשקים...
אני לא מאמינה!!!
דורינוש: דיי דיי נשמה שלי זה סה"כ בן הוא לא שווה את זה..
אני: אבל אהבתי.. אהבתי אותו מאוד!!!!!!
דורינוש: אל תדאגי את תגברי על זה..
נתגבר על זה ביחד מאמי אני פה בשבילך!!
אני: איזה מזל שיש לי אותךךך אחותי.. מה הייתי עושה בלעדייךך... =[[
אבל אני חושבת שזה יהיה קשה יותר ממה שאת חושבת.. אמרתי בבכי..
דורינוש: אולי זה יקח זמן אבל את תצאי מזה מאמי!!
וככה ... ככה עבר שבוע.. בקושי יצאתי מהביתת...
לבבצפר חזרתי אחרי 3 ימים וגם אז הייתי כמו חייזר..
לא דיברתי עם אף אחד...
חוץ מדורינוש..
אולי לפעמים עם כמה חברות.. אבל לא משו רציני..
עד שהחלטתי..
הבנתי שאני לא יכולה עוד..
אני צריכה.....................
זהו לבינתיים..
אני ימשיך..אל תדאגו.. =]]
לאפ יו פוללללללללללל נונים שלייייייי
מואההההההההההההה ענקיתתתתתתתתת
יא..למה כזה קצרצר!?...אוךך..
תמשיכיי דחוףף..סיפור מהממםם..!!
אוהבת המוניםם שלי..!
לא היתאפקתי וכתבתי לכם עוד פרק..
אוףףףףף איזה באסה עם הבנים האלה... אני כל-כך מבואסת עכשיו .. 😢 😢 😢
גם אני כמו בראל בכיתת מופת ובגלל זה....... עזבו לא משנהה 😢 😢 😢
איזה מזל שיש לי אותכם... 😢 😢
אוהבת אותכם פולללל
הנה ההמשך:
אני צריכה........
ללכת מפה..
אני הולכת ל.......
פנימייה..!!!!!!!!
כן... כן... אז זהו..
זאת ההחלטה שלי..
אני ילך מפה..
לפחות לשנה..
במילא כבר עוד שבוע מסיימים לימודים..
יהיה לי זמן להירשם.. להיתקבל וכל הבולשיט שבדרך...
אז ככה נגמרו הלימודים..
התעודה הייתה בסדר.. הכל 80-85... =]]
החופש היה ענקקקקקקקקקקק
נסעתי לבני דודים שלי במיאמי
אני ודודה שלי בת 14 כמוני.. =]]
הטיסה הייתה מזה ארוכה..
ביום הראשון שם נכנסנו למועדון אחד אני ובת דודה שלי---> נטלי
ואז באו אלינו מלא ידידים שלה..
והתחילו לישאול אלי..
אחד היה מזה חתיך מחומצן עם קוצים..
היה מזה כיף..
רקדנו ביחד כל הערב..
וגם אפילו היתנשקנוו ... 😁
הלכנו למועדונים הכרנו ילדים היה מזה כיףףף
ו..................
היתקבלתי לפנימייה במרכז ---> "הדסים"
והנה הגיע היום..
לעבור לפנימייה..
קמתי בבוקר!!
כל החדר שלי היה מלא בבלונים!!!
ואחרי חצי שעה כ=ל החברים שלי באו אלי
והביאו לי מתנות.!!1
והתחלנו כולם לבכות..
וישבנו וצחקנו..
והעלנו זיכרונות..
היה מזה כיף!!1
הרגשתי אולי קצת 'קצת קצת חרטה..
אבל היתגברתי אליה..
והגיעה השעה..
דורינוש ליוותה אותי לפנימייה..
ואיתה אח שלי אורן ואחותי הקטנה עינת ... וההורים שלי כמובן..
קצת בכינו...
אני ודורין בעיקר..
החלטנו להיתכתב כל הזמןן
ובכל היזדמנות היא תבוא אלי!!!!!
ניכנסתי לפנימייה..
וראיתי את.............
נ~ו~ע~ם
איזה כוסון הוא יאווווווווו
אבל רגע מה הוא עושה פה!?!?
מה הוא גם בפנימייה.!?!?
מה דורין לא סיפרה לי!!!
ובאמת אף פעם לא ראיתי אותו בבצפר..
הוא קלט אותי..
ומהר ברח משם..
הלכתי לחדר של המנהלת עם המזוודה והתיק שלי.. =]]
היא בירכה אותי..ובלה בלה בלה..
ואמרה לי שאני בחדר 7 בקומה של הח'טניקים קומה 2
(קומה 1 ז' קומה 2 אנחנו ח' קומה 3 ט' וכו' עד שיכבת יב')
עליתי לחדר..
כל הבנות של החדר 6 בנות כולל אני..
חיכו לי.. הם היו מאוד נחמדות קראו להם:
ליטל שרון יעל איילת וקורין..
עשינו הכרות..
וכבר התחלנו לקסקס..
הם מזה חמודות.. אנחנו מסתדרות חבל"ז..
כבר התחלתי להרגיש בבית..
הראתי להם ת'בגדים שלי.. הבאתי מלא בגדיםם ה=כ=ל
והם עזרו לי לסדר הכל ... והם הראו לי ת'בגדים שלהם..
הם גם מתלבשות יפה!!! =]]
ואז מישו שם פתק מתחת לדלת שלנו..
קלטנו את זה.. פתחנו את הדלת..
אבל אף אחד לא היה שם..
איילת... הלכה ואמרה לי שזה בשבילי..
יעל: רק הגעת.. וכולם רוצים אותך חחח..
חחחח צחקתי..
אני: איזה אני לא מכירה פה אף אחד!!
חוץ מ........... עזבו לא משנה..
שרון: חוץ ממי!?!?
אני: חוץ מנועם.. מט'..
הם היו בשוקקק
איילת הראשונה שהוציא מילה מהפה.. וגם זה היה אחרי 5 דקות
איילת: את מכירה את נועם!?!?!?
ליטל: נועם רויטמן הכוסון מט'?!!??!? מה?!?!?
אני: כן.. נועם הוא אח של החברה הכי טובה שלי..
מה קרה איתו מה יש לו שאתם כאלה מופתעות?!?!?
יעל: הוא הילד הכי חתיך חמוד בעולםם אמא איזה כיף לך את מכירה אותו...
ואז איילת הביאה לי את הפתק..
איילת: קחי זה בשבילך..
תפגשי אותי בחדר 11 בקומה 3 ב-10 מנועם..
שרון: יאאא איזה כיף לך יאוווו
איילת: מעניין מה הוא רוצה ממך?!?!?
אני: לא יודעת שאני יחזור ממנו אני מבטיחה לספר לכם!!! =]]
הלכנו לחדר אוכל השעה הייתה 9 אכלנו עד 9 ועשרים ככה..
היה מזה צחוקיםם.. הם הכירו לי עוד חברות וכמה ידידים חמודים!!
הלכתי לחדר.. הגיע תורי להיתקלחח.. =]]
לבשתי ג'ינס של לי קופר חדש מדורינוש..
וחולצה.. חולצה חמודה כזאת עם צווארון..
והלכתי לכיוון קומה 3 חדר 11
הגעתי לחדר..
דפקתי בדלת... נועם פתח לי הוא היה כזה חתיך יאווו
היה לו בוקסר והוא היה בלי חולצהה
איזה הורס אמאאאאאאאא
נתתי לו נשיקה בלחי ונכנסנו לחדר..
קלטתי שאנחנו לבד בחדר.. =]]
התיישבנו על המיטה שלו..
בהתחלה היינו שנינו בשקט..
ואז התחלנו לדבר..
הוא סיפר לי על הפנימייה..
ואז קלטתי ש.........
אנחנו מזה קרובים..
ואז גם הוא קלט את זה..
הוא היסתכל לי בעיניים..
היתקרב אלי..
הרגשתי את הנשימות שלי..
את הריח הטוב שהיה לו..
ואת העיניים הכחולות המהממות שלו חודרות אלי...
ואז.............
יאאא אני במתח!!!
המשךךךךךךך!
אמאאא איזה יפההההההה
יאקק עמרי הבן זונה הזה!!
כבר אמרתי לך שאני שונאת בנים?!?!?!
אז אני יגיד לך עוד פעם...
א-נ-י
ש-ו-נ-א-ת
ב-נ-י-ם!!
ואל תידאגי בגלל מתן המכוער הזה!! לא רוצה?!! הוא מפסיד!!
יש את גלל הכוסון חחחחח
הסיפור פשוט מושלם!!
אבל את יותרררררררררררר!!
אוהבתותךךךךך הכיייייי הכייייי בעולםםםםםםם
בתאלושששששש
אז מה אם את בכיתת מופת?! זאת גאווה בשבילך
היו מתים מלא אנשים שיהיה להם רבע מהאופי השכל היופי וכל הטוב שיש בך!
מה קרה מלאכית שלי?!
תרימי מהר את הראש ואל תהיי עצובה בובית אף אחד לא שווה את זה חיים שלי
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך
בקשר לסיפור הוא מושלם אהבתי מאודד תמשיכי מאמי פליזייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנושש.. אני יודעת שאני צריכה להיות עם הראש מורם..
ולא לשים... אבל זה קשה..
הוא כזה חמוד..
ולפעמים הוא מיסתכל אלי..
ואני מתהההה
אני כלכ-ך מבואסת מזה.. =[[
אוףףף
תסתכלי נשמה שלי תעשי מה שהלב אומר לך
אבללללללללל אסור לך להיות עצובהה אסורר לךךךךךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יודעת כולם אומרים לי את זה...חברות ידידים..
אבל זה קשה!!1
אבל אני ינסהה אין מה להפסיד..!!! =]]
תודה על הכל נשמה שליייי
את לא יודעת איך את עוזרת ליייי
אוהבת אותך מליוניםםםם נשמה שליי מה הייתי עושה בלעדייך נונה שליי!??!!?!?
ואז..? סיפור מושלם1 תמשיכייי
אוהבת *-*אולוש*-*
יאוווווווווו איזה סיפור מושלםםםםם.......!!!!!
המשךךך דחוווףףףףףףףף
אוהבת המוניםםם..שליי!!