מאמי הסיפור שלך מהמם!! תמשכייי
בתאללליי סיפור מהמם ! ! !
תשמשיכיייי
אוהבבבת מלא נועוווש
סיפור יפה..
שמת אותו גם בחלק של הסיפורים לא?? נראה לי שאני זוכרת סיפור דומה..
בכל מקרה.. דפקי המשך
נונות שליייייייייי
זהו מעכשיו זה הולך ככה... : אני יכתוב לכם פעם ביום.. =\
כי אני לא מצליחה יותר... אוףףףףף..=\
לא נורא מקווה שאתם אוהבת ונהנות מהסיפור..
תצפו.. בהמשך.. להפתעה ע~נ~ק~י~ת
טוב בלי הרבה דיבורים.. הנה ההמשך...: =]]
ראיתי.....................
דורינושששששששש מה קרה??!!?!?
ראיתי את דורינוש על המיטה בוכה בהיסטריהה
נבהלתי ממש!!!!!!!
דורינוש תעני לי מה קורה יפתי?!?!!?!?
דורינוש: הוא... הוא... הוא....
היא לא הצליחה לדבר..
ראיתי את הכאב בעיניים שלה.. ראיתי איך היא שבורה...=[[
מה קרה דורין!!!! תעני לי צרחתייייי דוריןןןן
עכשיו כבר ממש נלחצתייי
דורין: הוא... הוא... הוא מת!!!!!!!!!!
אני: מה!?!?!?!?!? מי מת?!!!!?????????
דורין: טל..
(טל היה הידיד הכי טוב שלי ושל דורין היינו ממש שלישיה..)
אני:מה?!!!!!!!!!!!????????????????????????????????
פרצתי בבכי...
אני: מה?!?!?! איך למה!??! מה קרה?!!?
דורין: בתאונת דרכים...הוא נידרס..!!!
היא בקושי דיברה ... עכשיו הבנתי מה הצער הגדול בעיניים שלה..
והצער הזה הישתלט גם על עיניי ונישמתי..
היה לי כל-כך שחור....
שכבנו במיטה של דורין.. (אני ודורין..)
שתקנו.. חוץ מהבכי השקט שלנו..
הייתה דממה בחדר.. דממה עצובה..
אני: מי אמר לך..
דורין: אמא שלו היתקשרה אלי..
אני: מתי הלוויה..
דורין: מחר ב-2 וחצי בצהריים..
אני: סיפרת למישו..
דורין: לא..
וככה סיימנו תשיחה והשכנו לישתוק..
היתקשרתי לאמא שלי ואמרתי שאני ישנה היום אצל דורין..
אני הייתי צריכה אותו והיא הייתה צריכה אותי..יותר מכל דבר אחר בעולם...
הבאתי בגדים מהבית שלי..
בלילה.. לא נירדמנו.. אז... התחלנו.. לבכות...
דורינוש ממש נישברה.. ואני לא יכולתי ליראות אותה ככה... זה קרע אותי...
חיבקתי אותה חזק חזק..
שיחקתי אותה אמיצה.. רק בשבילה.. כדי שהיא לא תישבר עוד יותר..
היא נירדמה... אבל אני לא נירדמתי..
המחשבות הציפו את הראש שלי...
לא הבנתי.. יותר נכון לא הפנמתי...
בסוף הצלחתי להירדם..
הלכנו לבצפר..
היינו כמו צמח... לא דיברנו עם אף אחד... כימעט ולא עשינו כלום..
ואז הגיע השעה שהיינו צריכים ללכת להלוויה..
אמא שלו בכתה כל-כך ושראינו אותה גם אני ודורין התחלנו לבכות...
היא חיבקה אותנו חזק... היינו באות מלא לטל..אמא שלו חיבבה אותנו... היא היתה נחמדה מאוד..
ואז ראית מישו...
שתפס לי ת'עיניים..
גרם לי להרגיש עוד יותר נורא..
וליבכות עוד יותר..
זה היה...
זהו נשמות שליייייייייי
אל תדאגו אבל ההמשך יהיה נחמד.. שמח...
אוהבת אותכם פולל נונים שלי הכי הכי בעולםם
מואההההההה ענקית
ווואאייי עצוב...😢
המשך דחוףף..!!
וואי באסה....
פליז תמשיכי!!!!
איזה עצוב! סיפור מהמם תמשכייי
אמאאאאאאאא איזה עצובבב..!!
המשך
סיפור יפה בובה!
איך כותבים סיפור..?
תקשיבי נונה.. פותחים סיפור ככה:
את נכנסת לפורום הכללי.. ולמעלה כתוב לך.. פתח אשכול חדש.. או משו כזה..
לוחצת על זה..
ופשוט כותבת את הסיפור שלך ושלוחת אותו
בהצלחה מאמושש אם את כותבת סיפור או משו!!! =]]
מואהההההההה ענקיתתת
אאאאיך עצווווווב
אני רוצה המשך מאמי טופ?!
אמאאאאאאאאא אני בוכההה איזה עצובב אלוהים יש לי צמרמורת בגוףף
יואוו איזה מסכניםםם מאמי תמשיכי פליזזז מי זה היה!?
כפרה עלייך מלאכית שלי מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנוש חולה עליךך בובית שלייייי
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלא נשמתיייייייי
מה איתך כתבי גם את סיפור בטח הוא יהיה מושלם..!!!
לאפ יו הכי הכי הכי בעולםםםםםםםם נונה שליייייייייי:G
מואהההההההה ענקיתתתת
חח מלאכית שלי אין כמוךך אין לך מושג כמה אני אוהבת אותך בובה
כפרה עלייך יפתי... אני יכתוב שירד לי הלחץ בלימודים בעזרת השם חח😉)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*