פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי הסיפור השני שליי! =]]°•~»הלך הנסיך, ...

הסיפור השני שליי! =]]°•~»הלך הנסיך, יבוא המלך«~•°

✍️ בת-אלושקה 📅 22/01/2005 14:41 👁️ 3,408 צפיות 💬 239 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 16

טוב אז ככה נשמות שלייי
לא היתאפקתיי
והנה... אני שמה לכם סיפור חדש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותך המוןהמוןןןןן
אז מקווה שתאהבו אותו!!!! : =]]




יששששש הצלחתיייייייייייייי צעקתיייייי
הצלחתי לשיר את רוב הבית הראשון מהשיר lose yourself (של אמינם)
אני מנסה כבר שבועעע וסוף סוף הצלחתייי!!!
השעה הייתה בערך 5 ישבתי בחדר הקטן שלי..
חצי סגול חצי כחול... למה!? כי זה מה שהיה לי בראש שעיצבתי אותו..
הוא דיי קטן....
אבל יש בו כל מה שצריך..
בעצם מה אני מספרת לכם על החדר שלי... לא הצגתי את עצמי 😁
קוראים לי בת-אל =]]
אני בכיתה ח'..
לא גבוה לא נמוכה.. נורמלית..
יש לי גוף יפה.. לדעתי...=]]
שיער שחור סיני כזה..שבדרך כלל מלא בקבוקים.. קצת מעצבנים..
ועיניים חומות רגילות..
אני חולת מחשבים... וכל מה שקשור..
לחברה הכי טובה שלי קוראים דורין...והיא מהממת אני מטורפת עליה..
ואין לי חבר.. נפרדנו לפני חודש.. אבל עבר.. =]]
וזהו.. בערך...
אז ככה...
אחרי שכבר עיקלתי את זה שהצלחתי לשיר את רוב הבית הראשון של השיר..
כתבתי באווי שלי:

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
יששששש סוף סוף הצלחתייי 😛
דורינוש סיסטררר לאפ יוו הכי בעולם בייבי

וכל השאר... קבלו ד"ש 😉
אני פה שלחו הודעותת =]]
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

פתאום הטלפון צילצל..
ראיתי בצג של הטלפון שזאת דורינוש...
אני: דורינוש מה קורה כפרתי (חחח..)..??
היא: בת-אלוש אחותי רדי מהר אבל מהר למטהה
אני: מה קרה?!?!
היא: תירדי למטה ותיראי!!!!!!!!
ירדתי כמו שאני בוקסר חולצת בצפר וקוקו גבוה.. למטה..
הייתי מזה במתחח
נכנסתי למעלית..
לחצתי על קומה קרקע..
פתחתי את הדלת של המעלית....
וראיתי.................................
את דורינוש ושי ילד מהשיכבה חתיךך חבל"ז
מתנשקים..
אהמממ אהממ עשיתי ככה עם הגרון..
והם מהר היתנתקו...שניהם נבוכים..
אני: אוקיי יאללה 60 שניות עידכון מה קורה פה?!?!
דורינוש: אנחנו.. אהמ.. חברים היא חייכה כמו אני לא יודעת מה!!!!!!!
אני: חחחחח מזל טוב נשמות שלי נתתי לה חיבוק ענקי ונשיקה
וגם לשי נשיקה (על הלחי) וחיבוק..
ישבנו דיברנו צחקנו..
הם כל הזמן היסתכלו אחד על השני.. חייכו.. איזה חמודים..
כבר החשיך היה כבר 8 איך הזמן רץץ..
אמא שלי קראה לי למעלה..
נפרדתי מהם ועליתי הביתה..
אני: היי אמא חזרתי..
היא: היי חמודה עוד חצי שעה נשב לאכול ארוחת ערב..
אני: טוב אני בחדר.. קראו לי .. בייי
היא: ביי מאמי..
עליתי לחדר..
הלכתי למחשב..
אופס השארתי אותו פתוח..
כמה הודעות..
אנשים תירגעו קצת אמרתי לעצמי...
שיאווווו אמאאאא אני לא מאמינההההההההה
ישששששששששש סוף סוףףףףףף
אני לא מאמינה
יאווווווו אני חייבת להיתקשר לדורינוששש
יאללההההה יש לי הודעה מ.....................





זהו לבינתייםם...
מקווה שאהבתם את הסיפור החדשש 😁
תגיבוווו מלא מלא מלא פליזזזזזזזזזזז 😁
לאפ יו פוללללללל נונים שלייייייייייי
מואההההההההה ע~נ~ק~י~ת
יששששששששששש סוף סוף עשית את הסיפור!!! 😁
הסיפור פשוט מהמם
שימי המשך דחוףףףףףףף
וואי סיפור מהמם..!!

שימי המשךך.... 😁
מהמם..!!!
המשךךך
יפההההה...!!!!!
למרות שזה הפרק הראשון אני בטוחה שהוא יהיה סיפור מ=ה=מ=ם !_!!_!_!
שימי המשך נשמה.......
כפרהההההההה עלייךךךךךךךךךך מוכשרתתת שליי
מדהיםםםםם חיחי עוד סיפור שולטט אהבתיי מאמי
תמשיכי פליזז בוביתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כרגיל !
סיפור משגעע ! ! !
לפחות עד עכשיו אבל אני בטוחה שההמשך יהיה גם יפה !

שימי המשךך ד-ח-ו-ף ! !

חחחחוולה עליייך נועווווש
איזה חמוד!


תמשיכי זה מעניין!
וואי יפה המשךך

תודה לכולם על התגובות בובות שלייייי
אוהבת את כולכם הכי בעולםםם א~י~ן עליכםםם!!!
יאללה הנה ההמשך יפיופות





מ........
יאוווווווו אני חייבת להיתקשר לדורינושש
אני: הלו נועם (אח של דורין בכיתה ט') תביאי לי את דורי..
נועם: בת-אלוש.. מה ישר את רוצה לדבר עם דורין..מה איתי.. הוא שאל בקול כזה..
אני: חחחחחח...נועם מאמי קודם תביא לי את דורין ואז נדבר..
נועם: טוב... אבל את חייבת לי..
נוווו תביא לי את הטלפון... שמעתי את דורי צועקת ברקע..
דורי: הלו בת-אלוש..
אני: דורי מה המצב מאמי!? תקשיבי את מתה מי שלח לי הודעה בואי אלי עכשיו..
דורי: טוב אני באה ביי כפרע..
אני: ביי
אחרי חמש דקות היא באה אלי היא גרה 2 בלוקים ממני..איזה כיףף 😁
היא נכנסה לחדר.. באה נתנה לי חיבוק ונשיקה..
דורי: נו אז מי שלח לך הודעה
אני: ע~ו~מ~ר~י
דורי: מה?!?!?!? שקרנית !!!!! תוכיחי..
אוקי עכשיו שתבינו... 60 שניות עידכון על עומרי:
עומרי הילד הכי חתיך בשיכבה שלנו..
הוא די גבוה.. יש לו קוצים בלונדיניים הורסיםםםם
ויש לו גוף מהמם עם שריריםםםם
קיצר הורס בטירוףףףף
ההגדה במילון של חתיך זה.. ===>עומרי
תמיד היה לי משו אליו.. אבל לא משו ממש מוגדר..
והקטע המבאס הוא ש.. לעומרי אף פעם לא תיהיה חברה בכיתה ח' תמיד יש לו חברות גדולות
הראתי לה את ההודעה היא הייתה בשוק
בהודעה היה כתוב..:

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

עומרי (17:34 PM) :
בת-אל כפרע מה קורה יפה שלי?!

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

שנינו היינו בשוק..
לענות או לא לענותת
החלטתי לענות .. למה מי הוא?!!? ===>עומרי ארז הילד הכי חתיך בעולם...
אני: הכל טוב מאמי מה איתך?
עומרי: עכשיו הכל טוב נשמה
אני: מה ככה?
עומרי: תגידי את מי את אוהבת מאמי?
אני: אותך
עומרי: נו רציני בת-אלוש...
אני: טוב...אף אחד.. ואתה מאמי?
עומרי: אותך..
אני: נו רציני עומרי'קוש...
עומרי: טוב... בואי עוד שעה לגן הדסים..ותדעי..
והוא היתנתק..
דורי: אופההה אני חשה פה משו...
אני: אין כלום תאמיני לי... את לא זוכרת אני בח' לא בט'!!!
דורי: לכי תדעי אולי בא לא עליך..
אני: טוב טוב.. שתקיי עדיף לך..
לקחתי כרית וזרקתי אליה...
הלכנו לבית של דורי..
סתם כי שיעמם לנו אצלי..
היתכוונתי ללכת בעוד שעה לגן..
דורי לא רצתה שאני יילך.. לא יודעת כל-כך למה..
אבל אני היתעקשתי ללכת!!
נעלתי ת'בית..
הלכנו לבית של דורי..
נועם פתח לנו...
שיאווווווו אני לא זוכרת אותו כל-כך חתיך..
איזה גוף אמאאאאאאאאא
הוא היה בלי חולצה ועם בוקסר..
איזה גוףף יאללה...
הוא היה מזה אחלה..
הוא היה בחוגי סיירות כמוני וכמו דורי..
אין הוא היה מזה חמוד וגם חתיך בטירוףףף
נועם: אופהה תראו מי פה..
דורי: נועם סתום ראית אותי לפני שעה..
נועם: דורין.. אל תשלי את עצמך דיברת לבת-אל..
דורי: אה....טוב מה הקטע שלך!?
בת-אל: טוב יאללה סתמו שניכם..
באנו להיכנס..
נועם תפס לי את היד..
מה כבר לא אומרים שלום מאמי?
שלום עניתי בחיוך..
פחחחח.. הוא צחק..
ולקח אותי והדביק אותי לקיר..
היתקרב אלי עם הפנים היפות שלו
יכולתי לישמוע את הנשימות שלווו
היסתכלתי אליו...לא זזתי
אבל אחרי 5 שניות שהייתי בעננים..
היתעוררתי..
אני: מה אתה עושה.. הורדתי אותו ממני..
נועם: חחחח את חמודה שאת כועסת..
הוא שיחרר אותי.. נתן לי נשיקה בלחי עדינה מתוקה כזאת..
והלך לחדר שלו..
אני: מה נסגר עם האח שלך!?!?
דורי: לא יודעת סתם מכוער.......
אני: הוא לא מכוער.. הוא סתם מציק לפעמים..
דורי: בת-אל!?!!?!?!! זה אח שלייי את מכירה אותו...!!!
אני: כן כן.. מכירה...
סתם היינו במחשב שתינו קולה..
ואז פתאום ראיתי שעברה שעה..
רצתי מהר למטה..לעבר הכיוון של הגן..
התיישבתי על ספסל.. וחיכיתי..
פתאום מישו בא וכיסה לי את העיניים..
נתתי צעקה קטנה...
הוא שיחרר את הידיים ממני..
היסתובבתי..
וראיתי את.............







זהו לבינתיים!!!!
מקווה שאתם נהנות מהסיפור החדש!!!
תגיבו נשמות שליייייייי
לאפ יו פול נונים שלייייייייייייייייייייייי
מואההההההההההההההה ענקיתתתתתתת 😁

עומריקו'ששש חחחח תמשיכי פליזז מאמי מהמםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סיפור מהמם!! תמשכייי

מורנוש נשמה שלייי
כפרע עליךךך מואה ענקיתת
אז עומרי'קוש.. סתם לידע הכללי.. זה מישהו שהכרתי בטיול בת מצווה שלי..
ילד מדהים כזה חמודדד ולדעתי הוא היה יפיוףף...
אנחנו עדיין שומרים על קשר..
(הטיול היה בחופש הגדול..)
ונועם... זה היה מדריך שלי בחוגי סיירות...
ומזה הייתי דלוקה עליו...
אבל הוא "קצת" גדול..(17) חחחחחח...

אז סתם לידע מאמושש
לאפ יו הכי הכי הכי נונה שלייי
חח איזה מגניבבב אז רגע הסיפור לא אמיתי נכון?!
רק השמות אמיתיים כאילו עומרי זה מי שכתבת לי עליו וגם נועם כן!?
כפרה עלייך איזו מתוקה
שמחה שאתם שומרים על הקשר
מגיע לך את כל הטוב שבעולם
לוב יו לנצח נצחים בובית שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

חחחחחח יאללהה מורנושש את לא יודעת איך אני אוהבת אותך יאווו
לא מאמוש הסיפור לא אמיתי...
רק השמות... יש להם קצת משמעות..

בסיפור הקודם אם את זוכרת:
ליאב- איזה ילד אחד מח' מזה חמוד שהכרתי השנה..
עינת- עברתי השנה דירה והיא החברה הכי טובה שלי מהבית הקודם ילדה נשמה..
גל- ילד ה=ו=ר=ס מח' שחברה שלי דלוקה עליו..
כפיר- ילד מהבית הקודם שאהבתי מ=ל=א זמן..
מתן- את כבר יודעת אני לא צריכה להגיד..
לירון- חברה שלי מזה מזה טובה מהבית הקודם אני חולה עליה..

חחחחחח כמה רשמתי... 😁
בקיצור ...
מאמוש שלייייייייייייי א=י=ן אליךךך את הכי בעולםםם
אוהבת אותך פולל בובההה
את הילדה הכי מדהימה שהכרתי בעולםםםם
מואהההההההההההההההההההה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך