QUOTE (חולה על **** @ 24/01/2005) אאאאיך עצווווווב
אני רוצה המשך מאמי טופ?!
=)
יפיופהההה שליי מדהיםםם כרגילל,ועצובב 😢
ה-מ-ש-ך-ך-ך-ך-ך !
הסיפור הזה מממש ממש יפה תמשיכי
חולה עלייך נועוווש
נשמות שלייייייייייייי
היום היה יום הולדת לאחותייייי.. =]]
אז רק עכשיו התיישבתי על המחשבצ ליכתוב לכם.. =]]
אוהבת אותכם מאוד מאוד נשמותיי
והנה ההמשך... : =]]
ראיתי את..............
עומרי...
הוא היה חבר הכי טוב של טל..
ראיתי אותו גם בוכה... =[[
ואז פתאום הוא קלט אותי..
והיסתובב עם הגב אלי..
יענו שאני לא יראה אותו בוכה..
אבל כבר ראיתי אותו..
לא הלכתי אליו שלא יתפדח..
נגמרה הלוויה והלכנו לבית שלי..
אני ודורין..
עברו כמה שבועות...
הכל חזר לשיגרה.. ההצגה חייבת להימשך כמו שאומרים... =\
ואז קיבלתי הודעה מפתיעה...........
מעומרי.....
הוא: בת-אל... יפה שלי... אני כבר שבועות מחכה לתשובה..
החלטתי לשחק אותה ראש קטן...=]]
אני: איזה תשובה??
הוא: את יודעת..
אני: לא אני לא מאמי.. תזכיר לי.. =]]
הוא: את.... רוצה להיות חברה שלי אז..?
אני: תפגוש אותי עוד חמש דקות בגן כלנית..
והיתנתקתי...
אספתי את השיער לקוקו גבוה.. כמו תמיד..
החלפתי מהבוקסר לג'ינס כזה כחול משופשף..
ושמתי חולצת צווארון של לי-קופר..
לקחתי ת'פלאפון..
אמא אני עוד חצי שעה באה..
והלכתי..
הלכתי לכיוון הגן ..
וראיתי אותו מרחוק..
הוא היה כזה חתיך יאווווווו..
נעמדתי מולו..
אני: כן..
הוא: מה כן מאמי??
אני: כן אני רוצה להיות חברה שלךךך
הוא הרים אותי ונתן לי נשיקה מ~ד~ה~י~מ~ה
הלכנו למרכז... מחובקים...
הייתי מאושרתת... בעננים..
כל הזמן חייכתי..
והוא בכלל היינו ממש ממש ממש ממש ממש מאושרים..
ואז הגיע החודש..!!!!
היינו חודש כבר ביחד!! כל-כך היתרגשתי!!!
תיכננו ללכת לסרט..
לפני שניכנסנו לסרט..
הוא לקח לי את היד היסתכל לי עמוק בעיניים ואמר לי..........
אוףףף יצא קצר...
לא נורא בובות שליי..... אני ימשיךךךךךךךךך =]]
don't worry =]]
לאפ יו הכי בעולםםםםםםםםםםםםםםםם -פוללללללללללל נונות שליייייייי
מואההההההההה ענקיתתתתתתתתתת
מאמי פליזוש המשעכיייייייייייי!
וואי זה ממש קצרר
המשךך ארוך ארוך
איזה קצרצר 😢 אבל סיפור מהמם
תמשיכייי
אוהבת *-*אולוש*-*
יפה שלי קודם כל המון המון מזל טוב לאחותך בובה תהנו ביחד 😛
יצא מושלםםם מעניין מה הוא אמר לה חיחיחי תמשיכי פליזז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה הוא אמר לך?!
נוווו אני במתח.... תכתבי המשך!!!!!!!
רגע רגע שאלה..
עומרי שחבר שלה זה אותו עומרי שבכה לא?..
חח לא ממש הבנתי אני קצת מטומטמת.. תעני לי (:
וסיפור מהמם המשך
מאמוש שליייי..
את לא מטומטמת חחחחחחח... =]]
עומרי זה שחבר שלה זה אותו עומרי שבכה כן.. כן. ..!!!! =]]
אוהבת אותך פוללללללללללל נונהההק
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתת
ואם שמת לך כתוב שזה מבראלוש.. אבל זאת אני בת-אל.. =]] אני אצלה.. איזה כייפי ליי.. =]]
אוהבת אותכם..
הנה ההמשך..:
ואמר לי............
ובלילות ובלילות עולות עולות בי מנגינות וזרם דקר קולח ותפילותיי לרוח נענות...
היה לו פלאפון...
עומרי: כן..
לא..
מה?! ...
מתי?!?!
לא...
כן...
יאללה ביי אחי..
אני: מה רצית להגיד לי מאמי
הוא קצת גימגם...
עומרי: אמממ כלום עזבי לא משנע..
והדביק לי נשיקה מ~ד~ה~י~מ~ה
אני: אחחחח אני חולה עליך כל-כך.!!!!
עומרי: גם אני נשמה שליי
נכנסנו לסרט.. כל הסרט החזקנו ידיים..
ואפילו קצת היתנשקנו 😁
יאווו אני כזאת ילדה עם מזלל שיש לי כזה חבר שאוהב אותי יאווו
הלכנו אחרי הסרט אכלנו גלידה... =]]
ואז הוא ליווה אותי הביתה..
נתן לי נשיקה מהממת..
עליתי למטה ..
נפלתי על המיטה..
הייתי קרועה מעייפות..
הלכתי לשירותים צחצחתי שיניים..
שמתי בוקסר וגופייה..
והלכתי לישון...
אני לא ממש זוכרת.. אבל בטוח חלמתי על עומרי'קוש ועלי.... 😁
קמתי בבוקר.. היה יום שבת..
הלכתי למטבח..
הרחתי ריח נעים נורא של פנקייקים..!!! =]] איזה כיףףף
אמרתי בוקר טוב לאמא שלי..
נתתי לה נשיקת בוקר טוב..
והתיישבתי לאכול פנקייק עם שוקולד...יאמייי.. =]]
סיימתי לאכול..
הלכתי למחשב פתחתי את האיסיקיו..
ופתאום קיבלתי הודעת מערכת מפתיעה..
זה היה מ.............
נועם..
חחח איזה חמוד.. הוא קורא לעצמו נועם.. כמה מקורי.. =]]
אישרתי אותו..
נועם: מה קורה כפרע?
אני: הכל טוב מה איתך מאמי?
נועם: עכשיו מצויין.. 😁
אני: חחחח... מה ככה מה חדש מאמי?
נועם: כלום נשמה ואצלך..??
אני: גם כלום..
נועם: תגידי יש לך מישו חבר..??
אני: כן מאמי אתמול חודש... 😁
נועם: אה.. טוב הלכתי ביי..אה ופגשי אותי עוד 10 דקות בגן הדר
אני: טוב... =]]בה ביי מאמי..
שמתי מהר מכנס ניילון בשחור לבן מגניב של סקצ'רס.. גופיה שחורה חמודה...
נעלתי את האולסטאר השחורות עם החתימות הלבנות שלי..
אספתי כמו תמיד את השיער בקוקו גבוה..
דאודורנט.. יש
בושם.. יש
פלאפון.. יש
יאללה בה ביי אמא אני עוד מעט יחזור אני למטה..
הלכתי לכיוון הגן..
ראיתי את נועם..
אמרתי לו שלום ונשיקה בלחי..
והתיישבנו על ספסל..
נועם:אני רוצה להגיד לך שאני....
אני: ?!?!?!!?!?!?!? אני לא מאמינההההההההההההההה מזה ?!!?!?
אוהבת אותכם..
הנה ההמשך..:
ואמר לי............
ובלילות ובלילות עולות עולות בי מנגינות וזרם דקר קולח ותפילותיי לרוח נענות...
היה לו פלאפון...
עומרי: כן..
לא..
מה?! ...
מתי?!?!
לא...
כן...
יאללה ביי אחי..
אני: מה רצית להגיד לי מאמי
הוא קצת גימגם...
עומרי: אמממ כלום עזבי לא משנע..
והדביק לי נשיקה מ~ד~ה~י~מ~ה
אני: אחחחח אני חולה עליך כל-כך.!!!!
עומרי: גם אני נשמה שליי
נכנסנו לסרט.. כל הסרט החזקנו ידיים..
ואפילו קצת היתנשקנו 😁
יאווו אני כזאת ילדה עם מזלל שיש לי כזה חבר שאוהב אותי יאווו
הלכנו אחרי הסרט אכלנו גלידה... =]]
ואז הוא ליווה אותי הביתה..
נתן לי נשיקה מהממת..
עליתי למטה ..
נפלתי על המיטה..
הייתי קרועה מעייפות..
הלכתי לשירותים צחצחתי שיניים..
שמתי בוקסר וגופייה..
והלכתי לישון...
אני לא ממש זוכרת.. אבל בטוח חלמתי על עומרי'קוש ועלי.... 😁
קמתי בבוקר.. היה יום שבת..
הלכתי למטבח..
הרחתי ריח נעים נורא של פנקייקים..!!! =]] איזה כיףףף
אמרתי בוקר טוב לאמא שלי..
נתתי לה נשיקת בוקר טוב..
והתיישבתי לאכול פנקייק עם שוקולד...יאמייי.. =]]
סיימתי לאכול..
הלכתי למחשב פתחתי את האיסיקיו..
ופתאום קיבלתי הודעת מערכת מפתיעה..
זה היה מ.............
נועם..
חחח איזה חמוד.. הוא קורא לעצמו נועם.. כמה מקורי.. =]]
אישרתי אותו..
נועם: מה קורה כפרע?
אני: הכל טוב מה איתך מאמי?
נועם: עכשיו מצויין.. 😁
אני: חחחח... מה ככה מה חדש מאמי?
נועם: כלום נשמה ואצלך..??
אני: גם כלום..
נועם: תגידי יש לך מישו חבר..??
אני: כן מאמי אתמול חודש... 😁
נועם: אה.. טוב הלכתי ביי..אה ופגשי אותי עוד 10 דקות בגן הדר
אני: טוב... =]]בה ביי מאמי..
שמתי מהר מכנס ניילון בשחור לבן מגניב של סקצ'רס.. גופיה שחורה חמודה...
נעלתי את האולסטאר השחורות עם החתימות הלבנות שלי..
אספתי כמו תמיד את השיער בקוקו גבוה..
דאודורנט.. יש
בושם.. יש
פלאפון.. יש
יאללה בה ביי אמא אני עוד מעט יחזור אני למטה..
הלכתי לכיוון הגן..
ראיתי את נועם..
אמרתי לו שלום ונשיקה בלחי..
והתיישבנו על ספסל..
נועם:אני רוצה להגיד לך שאני....
אני: ?!?!?!!?!?!?!? אני לא מאמינההההההההההההההה מזה ?!!?!?
זהו נשמות שלי..
אם לא יצא מצטערת..
אני בדיכי של החיים שלי 😢 😢 😢 😢
אוףףףףףףףףףףף =[[ =[[ =[[ =[[
אוהבת אותכם פולל נונים שלי.. 😢
יצא יפה....
רק תכתבי המשך...
אני במתח!!!!!!!!