את יענו עושה לנו דווקא??????????????????????
ושימי המשך ארוך חבל לך על הזמן אם אין המשך ארוך!!!!!!!!
יאללה מחכיםםםםםםם
מתה עליך מואההההההההההההה
בת-אלושש חולה עליךך יפה שליי מתה עליך הכי הכי הכי נונה שליי
מורנוש מושלמת שלייי לאפ יו המוניםם נשמתי אין עליךך אחותיי מתה עליךך
elula חחחחח אוהבת אותך מלא יפיופית שליי מואהההה
אושרית חולה עליךך נשמה שלייי מואהה ענקית ענקיתת =]]
ולכל מי שמגיבב אין אין עליכם בעולםם חולה עליךך בטירוףףף נשמותיי...
תכתבו שם בסוף התגובה שאני יכול להחזיר לכםם תודה... =]]
סליחה שלקח לי שנתיים לשים המשךך..
אז הנה בלי "הרבה" דיבורים.. =]] :
השפתיים שלו נדגעו בשפתיים שלי...
ואזז.....
הדלת נפתחה..
נכנס ילד שחרחר עם עיניים ירוקות..
מהר מאוד זזתי הצידה היתרחקתי מנועם..
היינו שנינו מאוד נפוחים.. 😁
הילד: אהה אופס.. לא ידעתי.. שאתה... נועם..
נועם: עוזב אחי לא משנה... חפיף..
הילד ניגש אלי..
נותן לי נשיקה בלחי
הילד: נעים מאוד אני שחר. =]]
אני: נעים מאוד בת-אל..
שחר: את בכיתה ח' ?
אני: כן..
שחר: אחלה ברוכה הבאה לפנימיה..
אני: חחחח תודה מאמי
שחר: יאללה נועם, בת-אל אני ירדתי ל"לובי"
יענו היה כזה כמו לובי של בית מלון.. היו שם ספות.. מחונת שתיה וחטיפים..
וכולם ישבו שם בערב... לפי מה שהבנתי.. =]]
אני: רגע חכה גם אני יורדת..
נועם: מה!? את הולכת !? כבר!?
אני: כן.. קבעתי עם חברות שאני לא יתעקב... סורי..
באתי אליו נתתי לי חיבוק ונשיקה על הלחי...
ויצאתי עם שחר..
ירדנו במדרגות..
שחר: אז מה.. יש בינך לבין נועם משו!?
אני: לא... לא משו מיוחד.. לא יודעת..
שחר: מאיפה את מכירה אותו?
אני: הוא האח של החברה הכי טובה שלי
שחר: באמת!? חחחח.. איזה עולם קטן..
אני: חחח כן..
מה איתך יש לך חברה?
שחר: כן מאמי... יעל מכיתה ח'..
אני: אהה אז אתה החבר שלה.. היא איתי בחדר..
היא סיפרה לי שישי לה חבר..
שחר: חחחחח באמת!? היא הכי נשמה בעולם אני מזה אוהב אותה..
אני: גם היא אותך ..
הגענו ללובי.. ראיתי את איילת ליטל ושרון יושבות..
והלכתי אליהם..
איילת: נו נסיכה מה היה!?!?!? פרטים חמודה!! ומהר!!
אני: לא היה כלום..
שרון: נו באמת מה נראה לך על מי את עובדת!?!?
אני: באמת שkt היה כלום..
טוב אני קרועה מעייפות אני עולה לחדר.. לילה טוב נשמות..
נתתי נשיקה באוויר לכולם ועליתי לחדר..
החלפתי לפיג'מה: בוקסר וגופיה..
ונישכבתי במיטה..
פתאום שמעתי מישו נכנס..
זה היה..............
שחר..
אני: שחר מה אתה עושה פה?
שחר: באתי למסור לך משו מנועם
אני: מה!?
שחר: הוא מסר שהוא אוהב אותך ורוצה לדבר איתך מחר דחוף..
אני: כן בטח.. נראה לך אני לא מכירה אותו..
אתה סתם עובד אלי..
ואז שחר ניסה לשכנע אותי שזה אמיתי ושהוא רציני לגמרי..
אבל לא האמנתי..
עד שהוא התייאש והלך..
נירדמתי אחרי חצי שעה של מחשבות:
מה?!?! יכול להיות!? זה נכון!?! לא... ..
קמתי בבוקר.. חיכיתי 10 דקות שיגיע תורי בשירותים..
לבשתי ג'ינס וחולצת בצפר.. כן כן גם בפנימייה יש חולצת בצפר....
ויצאתי עם יעל לכיוון הביניין של הבצפררר
ואז........
פתאום ראיתי משו.........
יאאאאאאאאאא מזה?!!??!!?!?
עצרתי...
לא יכולתי לזוזזז
יאאאאאאאאא אמאא מה זה?! חיים שלי תמשיכי פליזזזזזזזזזזזזז
מתה חולה שרופה מטורפת משוגעת והכל עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה זה????? מאמ וש סיפור מהמם!!! אין עליו חח
שימי המשך דחוףףףף פליזושש 😁
אוהבת*-*אולוש*-*
המשך מאמי דחוףףף
סיפור מהמםם
יא אני חולה על הסיפור הזה!!!!
מתוקה את כותבת מהמם!!! פשוט כישרון
המשךךך!
המשך!
המשך!
המשך!!
הבנת?
ה-מ-ש-ך
ועכשיו!!
אני דורשתתתת המשךךךךךךךךך
חח המשךך מאמי שליייי
אוהבת אותך פוללללללל
בתאלוששששששששששש
ה-מ-ש-ך-ך-ך-ך דחווף בובה !
סיפור ממש יפפה !
אוהבת אותך מלא נועווש
אמאאאאא מה היא ראתה??? 😮
השארת אותי במתח יואוווווו
שימי המשך מאמי..
מושלםםם..!!!!!!!!
המשךךךךךך...
בתאלו'שש חיים שלי תמשיכי פליזז מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
[/B]למה את מיתעללת בי ככה?!!
אה?!
לא יפה!!
אני דורשת המשך!!!
ופיצוייייי
חחחח
אוהבת אותךך נשמה יפה שלי!!
יש לך כישרון מפההההה...עד אילת!
חח
המשךךך דחוףףףףףףףף
אוהבתתת פולללללל!
בתאלוששששששש 😊 [B]