סיפור מהמם!!!! תכתבי המשך!!!
נ ו ו ו ?!?!
המששששךךך
מה ניסגרר!?
אני מתה להמשךך בובה!
חולה עליייך נועווש
קיצר... אז.. אני לא ייתן רשימה עכשיו של ד"שים ותודות וכאלה..
כי אין לי ראש נונות.. משכתי אותכם מספיק זמן להמשך הזה.. =]]
אז אתם בטח יודעותתתת שאני אוהבת בטירוף את כולכןןןן ושאתם the best
אז יאללה הנה ההמשך:
והסיבה שלא יכולתי לזוז היא...
שנעמדו מולי שורה של תאווילים מט' ולא נתנו לי לעבור..
הראשון בשורה מצד ימין ספר.. 1,2,3 והם היסתובבו
על הגב של כל אחד היה כתוב..
א-נ-י א-ו-ה-ב א-ו-ת-ך מ-א-מ-י-נ-ה ל-י ע-כ-ש-י-ו-!-?
יאוווווווווו אני לא מאמינה איזה מטורף..
ואז היסתובב האחרון שהיה עם הגב אלי...
זה היה.............
נועםםם
רצתי אליו קפצתי אליו חיבקתי אותו חזק חזקץ...
אני: חחחחחח יאוו איזה מטורף אתה..
נועם: מטורף אליךך
אני: חחחחחח כן
נועם: מה כן?
אני: כן אני מאמינה לך
נועם: באמת!?!!?
אני: כןןןן הכי בעולםםם
נועם: יששש ייששש נשמה שלי את לא יודעת כמה אני אוהב אותךךך
אני: גם אני אוהבת אותך מאמי שלייייי
הוא הרים אותי וסובב אותי ונישק אותייי
ככה כמו בחלומות..
ת'אמת לא הייתי בטוחה שזה אמיתי..
אבל אחרי כמה דקות הבנתי שהכל אמיתי!! למזלי הטוב!!
ונועם.. באמת אוהב אותיי
וגם אני אוהבת אותו... 😁
אחרי כל הקטע המרגש הזה..
פתאום קלטנו שאנחנו מאחרים לכיתה
ורצנו כל אחד לביניין שלו
כל השיעור העבירו לי פתקים..
אבל עניתי רק לזה של איילה..
איילת: בת-אלוש.. מה היה הקטע עם נועם עכשיו!?!??!!
אני: מה גם את ראית את זה!?
איילת: חחחח אני ועוד חצי פנימייה
אני: מה!?!??! לא נכוןןן את סתם משקרתתת דייי מה כולם ראו אותנו אני מתהה
איילת: מה מתה!? מה מתה!? כל הבנות בז' ח' ט' שבפינמייה הזאת מקנאות בך מאמי!!
אני: מה הוא עד כדי כך מקובל?
איילת: יותר ממה שאת חושבת..
אני: איילת מה איתך ועם אורן??(ילד שהיא אוהבת)
איילת: לא יודעת שום דבר לא זז..=[[
טרררררררר טררררררררררררררר ישש סוף סוף צלצוללל
היה לנו יום ארוך היום עד 2 ועשרים..
ואחר כך הלכנו לחדר אוכל לארוחת צהריים...
החדר אוכל היה ריק כמעט....
היה שקט ונחמד..
הלכנו לאיפה שמקבלים את אוכל..
לקחתי שניצל צי'פס וקצת סלט ירקות .. =]]
המגישה של האוכל.. נתנה לי את האוכל..
ועל הצלחת היה גם........................
אם יהיו מלא תגובות אני ימשיך עוד היום..
אוהבת אותכם פוללל נונות מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתת
היה מה??
המשךך מותק זה מדהים
וואי איזה חמוד הואאאאאאאאא 😁
סיפור מושלם!!!!!
שימי המשך מתוקה
אוהבת*-*אולוש*-*
Kמה המשך כזה קצרצר?? 😢 חחחחחחח
שימי המשך... ויותר ארוך.....
מה היה??? נו...
יאללה בת-אל'ושש יפה שלי.. המשךך מהרר.!!!
יאללה תפציצו בתגובות אני רוצה המשך עוד היום!!! חחחח :]]
לוב יו
גל!ש
תגידי את חולת נפש?!?!?!!
נו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אמא'לה הסיפור כל כךל מהמםםםםם איזה אח נשמה מתה עליוו אני רוצה אותו לעצמיייייייייייייייייייי
יש לו חברים חתיכים?????????
אגב זה סיפור אמיתי? חצי אמיתי?
בתאלוווש ממהר המשךךך
בטח היה על זה אני אוהב אותך מנועם !
חחחחח אבל אני לא יודעת מה היה
אני מחכה שתמשיכיי ! ! !
אוהבת מלא נועווש
פתק מנועם?! חיחיחי איזו מתוקה הבתאל הזאתת תמשיכי פליזזז
נשמה שלי זה מהמםם אהבתיי
ומאמי למה אין לך מצב רוח מה קרה בובה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מושלםםם..!!!!!!
המשךךךך....
מה לא מבינה?!
אני רוצה המשך!!!
אני בוכהההה
אההההההה :'-(
חחח
מושלםםם כמוךךךךךךך!!!!!
אוהבתת
בתאלוששששששש
מושלםםם..!!!!!!
המשךךךך....!!!!!!
סיפור יפה!! ומעניין..
תכתבי המשך!!!
אוהבת את כולכם נונות שלייייייייי
אחת אחת סורי שאני לא רושמת שמות.. 😁
אבל תדעו שאני חולה עליכם בנשמה וכל הזמן פה בשבילכםםם
ת=מ=י=ד אחיות שלייייייי
מואהההההההההה ענקיתתתתתתתת
הנה ההמשך..: =]]
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא צרחתייייייייי
איכססססססססססס וזרקתי את הצלחת על הריצפההה
איכסססססס יש על האוכל שלי עכבישש ענקקק
איכס איכס איכס איכס צרחתיי ועליתי על השלוחן הקרוב יותר
תרגעי בת-אלוש..ואחרי שניה ציחקוק...
שמעתי ומיד היסתובבתי ליראות מי זה..
זה היה..........
שחר...
אני: חחחחח דיי איכס שחררר תראה אותו הוא כזה שחור ומגעיללל איכססס
שחר: בואי..
הוא בא אלי ועשה לי שק-קמח..=]] והוציא אותי מהחדר אוכל..
בדרךך שיגעתי לו ת'שכל.. בזה שאני לא נכנסת לשם יותר גם אם ישלמו לי וכו'..
והוא הוריד אותי אחרי שיצאנו מהחדר אוכל..
ושם... חיכה לי.........
נועםםםם 😁
אני: מאמי שליייי קפצתי אליווו
נועם: נסיכה שלייי, היתגעגעתי אליךך
אני: אל תדבר איתי בחיים שלך היתנתקתי ממנו והלכתי הצידה...
נועם: מה?!?! מה קרה מאמי??
אני: אני עומדת שם צורחת היה לי עכביש על האוכל וואתה..
לא עושה כלום!?!?!?!!? איזה מין חבר אתה!?!?!
נועם: חחחחחחחחח הבהלת אותי מטורפת אחתתת
אני: חחחחחחח קבל פיצוי..
היתקרבתי אליו.. ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים..
ורצתי לאיילת שכבר הספיקה לצאת מהחדר אוכל לכיוון הביניין של החדרים...
נועם: מה זה כל הפיצויי חכי שניה!!!
אני: לא רוצה
הוצאתי לו לשון ושלחתי נשיקה באוויר והמשכתי לרוץ לכיוון איילת שנראתה.. עצבנית במיוחד..
אני: איילת מה קרה נשמה?
איילת: ראיתי את אורן והילה מתנשקים עכשיו בחדר אוכל..
אמרה לי עם דמעות בעיניים והגבירה את קצב הליכתה שהיה כבר מהיר עוד לפני זה..
עצרתי אותה..
היסתכלתי לה שתי שניות בעיניים..
ואז חיבקתי אותה חזק חזקק
ולא עזבתי אותה עד שנירגע..
זה שיטה שדורינוש לימדה אותי..
היא נרגעה והמשכנו ללכת לכיוון הבניין של החדרים..
בחדר חיכו לנו יעל ליטל שרון וקורין.. שהם בכיתה אחרת שסיימה לפנינו..
התיישבנו על הריצפה אני יעל ליטל איילת קורין ושרון
והחלטנו לעשות שיחה..
המצב בין איילת לליטל לא היה כזה טוב..
והרגשנו שהמתח בחדר גדול מידי..
איילת: ליטל אני לא יכולה ככה אני אחרונה במקלחות ואת אחת לפני ואת כל הזמן גומרת את המים
ליטל: איך נראה לך שאת תיהיה אחרונה אחרי ש-5 בנות מתקלחות ויהיה לך מים אה!?
איילת: אז אולי את תיהיה אחרונה ותראי מזה!!!
ליטל: לא רוצה את אחרונה ככה קבענו! כל הזמן את מתלוננת דיי כבר
ואז הם התחילו לצעוק
קורין: ש~ק~ט~ט~ט~ט~ט~ט~ט~ט~ט
דיי כבר לריב אנחנו אחיות אסור לנו לריבב..
אני: צודקותת אנחנו חייבות להיות תמיד ביחד ולעזור אחת לשניה בנות!
ליטל: טוב צודקות... איילת אני מזה מצטערת מאמי לא התכוונתי..
איילת: גם אני אני אוהבת אותך הכי בעולם נשמה שליי
ואז הם התחילו ליבכות ולהיתחבקק
אחחח איזה נונותתת
כמה אני אוהבת אותםםםם
טוק טוק טוק..
פתוח שרון צעקה..
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
צרחתייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי