טובב נונותתתת סליחה שלקח לי כל-כך הרבה זמן להמשיך.. =\
אז יאללה אוהבת אותכם הכי הכי הכי הכי הכי בעולםם אין עליך נונות שלייי מואהה ענקיתת
ההמשך:
אמאאאאאאאאאאאאאא יאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
יאאאאאאאאאאאלההההההההההההה
דורינושששששששששששששששששששששששששששששששששש
כפרעע עליךךךךךךךךךךךךךך
אמאאאאאאאאאאאאאאא זה חלוםםםםםםםם
דורינושששששששששששששששששש
שנינו צרחנוווו איזה 10 דקותת ככה והתחילו ילדים לדפוק בדלת..
ליראות אם קרה משו ...חחחחח
יאווווווווו חיבקתי אותה הכי הכי הכי הכי חזק בעולםם
אני: יאוווו דורינוששש אחותי כמה היתגעגעתי אליךךך
דורינוש: גם אני אליךך מה את מפגרת ככה השארת אותי לבד!?!?
אני: חחחחח כפרונה עליךךך כמה היתגעגעתי יאוו
בואי בואי תכירי את האחיות החדשות שלי.. כולם פה איזה כיףף אני יכיר לך את כולםם
שרון, ליטל, קורין, איילת, ויעל
דורינוש: נעים מאוד אני דורין.. אחותה התאומה של בת-אל..
צחקנו כולנו..
ואז יצאנו אני ודורין מהחדר לסיבוב..
אני: אז מה דורינוש!?! איך הגעת נכנסת!?? מה קורה בבצפר..!?!?
דורינוש: יש לי קשרים חייכה וקרצה אלי..
יאוו את מתה מה קורה בבצפרר
אני ואלמוג חברים!!!!!!!!!!!!!
אני: מה!?!?!?!!?!? אלמוג!?!?!? יאווו כפרע עליךךך מזל טובב
בטח כולם מקנאות בךך נשמה שלייי
דורינוש: חחחח כן.. ולא קצת מנסים לסכסך..
אבל האהבה שלנו הכי גדולה בעולםםםם אני אוהבת אותו הכי הכיייי יאווו אני כבר מתגעגעת..
אני: יא פקציתת מה את חושבת אליו שאת איתי אה!?!? דחפתי אותה הצידה..
דורינוש: חחח צודקת יאווו איך היתגעגעתי היא קפצה אליי עם חיבוק ענק..
נפלנו על הריצפה.. קיבלנו התקף צחוק צחקנו איזה חצי שעהה בלי הפסקה
כבר כאבה לי הבטן וניגמר לי האוויר....חחחחח
היה שקט.. נעים כזה.. בחוץ.. אף אחד כמעט לא היה בחוץ..
השעה הייתה בערך 4 וחצי בצהריים.. היה אור ושמש נעימה.. עם קצת קצת רוח...
דורינוש: בת-אלוש כפרתי אני צריכה לספר משו!! אמרתי ברצינות..
אני: גם אני !!! עניתי לה..
דורינוש: תתחילי לי את..
אני: לא את ראשונה
דורינוש: לא את!!
וככה היתווכחנו איזה רבע שעה ונשבר ליי כבר רציתי לספר לה!! טוב אני יהיה ראשונה מפגרת אחת..
אני: דורינוש אני... ו.... אח שלך ... נועם ... חברים
דורינוש דפקה צעקההההההההההה
מה!?!?!???????????????!?!!?!?!?!??!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?
אני: אם זה לא בסדר מצידך ואת לא רוצה אני מבטיחה לנתק איתו כל קשר מבטיחה מבטיחה
דיברתי מהר מהר והמון..
דורינוש: מה!?!? מה את מפגרתת!?!!?
אני: סליחה דורינוששש באמת סליחה אני מצטערת התחלתי לבכותת.. =[[
דורינוש: מה את מפגרת!?! שאני לא ירצהה ששני האנשים שאני הכי אוהבת בעולם יהיו ביחד??!
אני: מה את אהבלה ?!?! את יודעת איך הפחדת אותי עם המה הזה שלך!!!!!~
דורינוש: חחחח יאוו איזה כיףףף אתם חבריםםם יששש חייכתי וגם היא חייכהה!!
צחקנו והיתחבקנווו
אני: אהה דורינוש... רצית גם את לספר לי משו.
דורינוש: נכון... החיוך ירד מפניה והיא הפכה למאוד מאוד רצינית..
נבהלתי..
דורינוש: בת-אל תקשיבי.................
יווו איזה מתח!!!!!
אני חייבת המשך מהר!!!!!!
וואי מה כבר קרה??
סיפור מהמם!! שימי המשל מאמי...
אוהבת*-*אולוש*-*
יאאאאאא בטח היאא תספר שלנועם יש חברהההההה
זבללללל
יאקקקק
חחח
המשך נונה שליי אוהבת אותך פוליםםםםם
סיפורררר טיליייייםםםםםם חחחחח
בתאלושששש
יאאאאאאאא אמאאאאאאאאא מה קרהה?!? מאמי אני בשיאא המתחח תמשיכי
פליזז בובה סיפור מושלםם
ואיזו חמודה הדורינו'שש הזאתת ואיזו מתוקה הבתאלו'שש הזאת חח 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח מורנוש יא גנובה אחתתת
אוהבת אותךך מיליונים נונית שלי מואהההההה ענקיתתתתתתת
אין עליך נשמתייי 😁
יאווו שימי המשך הכי מהר שאת יכולה..!!!
איזה מתח..!!
סיפור מושלם..!!
יואוווו מה היא תספר לה?? 😮 אמאלהההה איזה מתחחח חחחחח
המשךךךךך..........
וואי סיפור פשוט פ33ה!!
קראתי אותו עכשיו מההתחלה ועד הסוף..בואנה ילדה יש פה כישרון...פ33ה!!
אה ותמשיכי..חיחי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נכנסתי חזק לסיפור
חחחחחחחחחחחחחחחח מתה עלייך יפתי
אבל באמת אני במתח מאמי פליזז תמשיכי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המששששששך !
יאוו בתאלוש מאמי סורי שלא הגבתי הרבה זמן
פשוט לא הייתי בבית !
ועכשיו יצא לי להיכנס לאתר רק !
מוכשרת שלי עכשיו המשךךךךך !
אווווהבת מלאאא נועוווש
נו מה קורה עם ההמשך?!?!??!?!