הההה===מממממ====ששש====ךךךךך...פליזזז
מה ניסגר ?!
מה לא יהיה המשך ?
יהיה בכלל המשךךך ?!
יאלללה המששךך
נוועוווש
סורי שלקח לי שנתיים לכתוב המשך..
פשוט לא היה לי זמן נשמותיי..
הנה ההמשך..
אוהבת אותכם הכי בעולם נונות שלייייייייייייייי :
זיהיתי את הקולל..
זה היה הקול של………..
נ~ו~ע~ם~ם~ם~ם~ם~ם~ם~ם~ם~ם~ם~ם~ם~ם
מהר היסתובבתי ורצתי לכיוון הכניסה לבניין..
המקום שנפרדתי מנועם שניה לפני הצרחה..
בקושי ראיתי משו..
ואז ראיתייייייייייייייייייייייי……….
את נועם..
יאווו איזה הקלה.. לא קרה לו כלום..
אבל הוא עמד.. ליד……..
ליד משו לא מזוהה..
היתקרבתי בצעדים איטיים ומהוססים ביותר..
ופתאום ראיתי…………………
איכסססססססססססססס
זה היה גופה של מישו.. או מישי.. והיה לו….
או בעצם לא היה לו…………….
ראשששש
איכס והיה מלא דם!!
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
דפקתי צרחההה
תפסתי חזק חזק חזק את נועם..
נועם: בת-אל אהובתי לכי לקרוא למנהלת!!!
אבל לא זזתי משם הייתי המומה הייתי בשוק טוטלי..
הוא נתן לי נשיקה… שטנה
ואז היתעוררתי מהמחשבות המזעזעות שרצו לי בראש..
רצתי הכי הכי הכי מהר שאני יכולה
הגעתי לחדר של מיכל המנהלת..
שהייתה במסדר עם שבעים אלף דפים..
מיכל הייתה אישה קטנה מאוד רזה.. היא הייתה ממש נחמדה..
מיכל.. מיכל.. בואי מהר בואייי את חייבת לבואא
אמרתי לה.. יותר נכון צרחתי..
מיכל: מה קרה בת-אל חמודה תרגעי ותספרי לי..
אני: אין זמן אין זמן בואי מהר.. יש בכניסה לבניין .. יש… יש..
לא יכולתי להגיד את זה..
מיכל: מה יש??
אני: יש גופה בלי ראשש צרחתיי…
מיכל פלטה צעקה של מה!?
קמה מהר מהכיסא הענק שלה..
בדרך היתעופפו להם כמה ניירות..
רצנו מהר בשיא המהירות לכיוון הבניין..
ואז……………………
ברוווך השם המשךךך ! יבשת אותנוו !
ה-מ-שך-ך-ך- אני רוצה המשךך !
ועכככככשיוו המשךך
אווהבת נווועווש
למה כזה קצר??
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אאאאאאמאאאאאא
איזה מושלםםםםם כמוךךךךךך אבל את יותר 😊
חחחחחח
המשךךךךךךךך
כפרה עליךך
יפה שלייי
אוהבת פוללללל
בתאלושששש
חחחחחחחחח בת-אלוששש
נשמה שלייי אוהבת אותך הכי בעולםם יפיופית אין עליך נשמתיייייייייי
הפרק הקודם היה מוקדש לך אם לא שמת לב אהובתייי
חולה עליךך נשמה שלי
אוהבת אותך הכי הכי הכי הכי בעולם מושלמת שליי
מואהההה ענקיתתתתתתתתתתתתתת
אמאאאאא מה זה???
סיפור מדהים!! שימי המשך..
אוהבת*-*אולוש*-*
אמאאאאאאאאא מאמי מה זה!? אלוהים שלא נדעע!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאא איזה פחד!!!! 😮
אני במתח!!!!!
המשךךךךךךך
אמאלההההההההה 😮
שימי המשך מאמי.....
בתאלו'שש יפתיי פליז תמשיכי בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא...עברה בי צרמורת............!!!!
את כותבת מהמם מאמיי
המשך דחווףףף!!!!!!!
איזה יפההההההה
מה זה הפרק הקצר הזה ??........
מהר סמי המשך