זו ממש התעללות בחפים מפשע מה שקורה פה!
נו בתאלל תמשיכי בבקשהההה תחנוניםם
אוהההההההההבת .
חני 😠
יא איזה מהממממממםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!
המשך דחוף!!!! 😂
QUOTE זו ממש התעללות בחפים מפשע מה שקורה פה!
חני צודקת נשמתי !!!!!!! 😛
יאללה בתאלו'ששש אני זקוקה להמשך חחחחחחחחח
סיפור מהמם!!!! תמשיכי אני במתח!!!
יאאההה בת-אלוששששש איזה יפהה..קראתי עכשיו מפרק 1 חחחח
השאתר אותנו במתח כמו שצריייך תני המשך..
אבל יש משהו שלא הבנתי ..בהתחלה שהייתה ת'צרחה הלכת לראות מה קרה ואת ונועם ראיתם גופה נכון??
אז איך אחרי שקראת למנהלת ..נועם בעצם היה הגופה?
את יכולה להסביר לי מאמי?
תודה מראש..
בת-אלושש
[B]מאוהבת-בסבל אני יסביר לך!!
נועם ראה גופה וצרחחח ובתאל שמעה את זה והיא רצה אליו והיא ראתה את הגופה שנועם ראה
ואח"כ נועם ביקש ממנה ללכת לקרוא למנהלת והיא הלכה לקרוא להה..
כשהיא חזרה עם המנהלת היא מצאה את נועם מדמם ואת הגופה לא שם..
יעני הגופה נעלמה ונועם דימם!!
הקיצקצץ..הגופה היא לא נועם!!!!
מקווה שהבנת..חחח 😉
אוהבת פוללל
בתאלוששש
מה זה הפרק הקצרצר הזהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה????????
איזה מתח שימי מהר המשךךךךךךךךךךך
אמאאאאאאא איזה עצוב ומפחידד אבל מדהים תמשיכי מאמי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE
זו ממש התעללות בחפים מפשע מה שקורה פה!
המשךךך נוו כברררררררררררררררררררר
נווווווווו!!! איפה ההמשך?????????????
די!! אני לא יכולה לחכות יותר!!!
תכתבי המשך!!!
בתאלו'שששש למה אין המשך?
אני נכנסת איזה 100000 פעמים ביום ליראות אם יש המשך ואין.... 😢
שימי המשךךך.........
מוואה ענקיתת
מאמי תמשיכי פליזז חולה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*