בתאלו'שש תמשיכי פליז פליז פליז מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בתאלו'שששששששש השארת אותי פה במתחחחחחחחח 😢
שימי המשך מאמי.... פליז...!
גופה???????
אמאלההה
המשךך מאמי דחוףף
בכל הסיפורים זה אהבות אכזבות בכי וכל אלה..
פתאום אצלך- גופה! חח איזה מצחיקההה
אחלה גיוון ח"ח!
המשך (:
בתאלו'שש יפה שלי תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח כפרה עליךךך תודה מושלמת שליייייי
לא שמתי לבב..סורי בובה.....=)
אוהבת פולללללל כישרונית שליייי
בתאלוששששששש 😁
סליחה נונות שאני לא שמה המשכים רצופים כל יום..
אבל אין לי זמן..
יש לי ימים מטורפים...
אבל אל תדאגו אני ימצא תמיד זמן לשים לכם המשך..
תודה לכולם על התגובות שלכם אתם לא יודעים כמה זה עושה לי רצון להמשיך!!
אוהבת אותכם פולללללללללל נונות שלי
מואה ענקיתתתתתתתת
הנה ההמשך: =]]
ואז..........................
מיכל ואני צרחנו ביחד אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
נועם היה שם אבל ה..........
ג..ג...גו..גופה.. ל=א=א=א=א=א!!!
ונועם שכב על הריצפה מדמם..
שמתי את הראש שלי עליו כדי ליראות אם יש לו דופק ואם הוא נושם..
כן.. ברוך השם.. יאוו מיכל תקראי לעזרה צעקתיי
נוו מהררר
מיכל: הם כבר בדרך..
ואחרי 2 דקות הגיעו מד"א
אחד מהם: ילדה תתרחקי מפה ומהר..
אני: לא עזוב אותייי
אותו אחד: ילדה תלכי מפה עכשיו!
אני: לאאאא עזוב אותי כברר מה לא שמעת!?
אחד אחר: עזוב אותה סתם ילדה במילא עוד שניה אנחנו עפים מפה..
האנשים לקחו את נועם שהיה חסר הכרה על אלונקה
לכיוון האמבולנס שלהם..
עמדתי במקום לא זזתי היסתכלתי ..
אני לא יאבד אותו אמרתי לעצמי לא..
אין מצב שבעולם..
מיכל שמה על כתפי את ידייה..
מיכל: אל תדאגי חמודה הוא יהיה בסדר..
עכשיו צריך להזמין משטרה ולבדוק את הקטע של.. הגופה..
אני: מה !?! מה משטרה?!@!? למה מה קרה?!?
מיכל: נו באמת בת-אל מה קרה לך!?!
אני: אהה הגופה שהייתה פה..ו..... נעלמה..
מיכל: טוב נדבר על זה מחר..
לכי לחדר שלך לילה טוב!!
אני: אבל מיכל מה עם..
ולפני שסיימתי להשלים את המשפט....
מיכל:בת-אל!! בלי אבל ובלי חבל עכשיו לחדר.. מספיק צרות ללילה אחד!
בת-אל: טוב ... לילה טוב..
עליתי לחדר.. החלפתי לפיג'מה וצנחתי על המיטה..
נרדמתי אחרי מקסימום דקה..
חלמתי חלום מוזר:
אני הולכת.. בכניסה לבצפר.. ורוצה חץץ.
ועל החץ תלויה איילת..
אני ממשיכה לכיוון החץ השני..
ועל החץ השני תלויה שרון..
אני ממשיכה לכיוון החץ השלישי..
ועל החץ השלישי תלויה מיכל..
אני ממשיכבה לכיוון השלט..
ועל השלט תלויים ההורים שלי, האחים שלי, דורין ונועם..
וכתוב בשלט..
חשבת שזה נגמר, טעית..
קמתי מזיעה כולי..
הלכתי לשתות מים..
היסתכלתי בשעון השעה הייתה 3 וחצי..
אוףףף איזה באסה.. אני בטוח לא ירדם עכשיו..=[[
התחלתי לקרוא את הספר שלי: "אליפים"
אחלה ספר... אני בקושי מתנתקת ממנו..
רק בגלל שהבנות מבקשות שאני יכבה ת'אור..=]]
קראתי.. מלא..
ואז פתאום....
נעצמו להם העיניים. ונרדמתי..
בת-אל בת-אל קומי מהר..
הרגשתי מישו מנענע אותי..
פתחתי חצי עין..
אני: מה!? אה?! מה קרה?!
קורין: בת-אל קומי מישו מחכה לך מיחוץ לחדר ..
קמתי מהר.. עם הפיג'מה יצאתי מהחדר..
וראיתי את........................................................
אמאאאאא
קפצתי אליה חיבקתי אותה חזק חזק
אמא שלי: תארגני מהר
אני: מה!?!? מה קרה??
אמא שלי: נוסעים לנועם הוא בבית חולים..
אני: שיטט נועם שכחתי..
שמתי מהר ג'ינס דאודורנט גופיהה.. אולסטאר הצבעוניות שלי..
והלכתי עם אמא למכונית..
כל הדרך שתקנו..
ות'אמת... לא היה ממש מה להגיד..
הגענו לבית חולים..
מצאנו מהר את החדר של נועם..
נכנסתי לשם..
החדר היה מלא מכשירים..
היה שקט מפחיד..
התיישבתי לידו..
שתקתי לא רציתי להעיר אותו או להפסיק את השתיקה שסררה בחדר....
ואז פתאום נזכרתי ב......................
המשך המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפור מושלם..!!!
המשך!!!!
אוייייי גאדדד איזה עצובבבבב 😢
שימי המשך מאמי.......
אמאאא
אני כמעטט בוכה פהה 😢
איזה עצוווב מסכנון נועמושש
המשך בבקשההה מאמי
אוההההההההבת .
חני 😂
יאא אמא איזה פחד!!!
המשךךךךך
נו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!