אוייי קראתי את כל הסיפור עכשיו מהמםםם מושלםםם
יפפהההההההההה הממששךךך דחוףףףףףף
אתם לא יודעים כמה אני עצובה בזמן האחרון....
אבל הנה המשך מיוחד בשבילכן...
יצאנו לטייל .. ואז פתאום אני רואה צל זז .. אני מסתובבת ורואה..
זה היה חתול... אבל אני לא מבינה משהו.. למה החתול הזה עוקב אחרי?!?!?
החלטתי שאני ימשיך בלי לשים לב אליו..
אני ומאור הגענו לאיזה מקום ..
לא יודעת איפה זה...
זה היה בית נטוש..
החלטנו שניכנס לראות מה יש שם..
נכנסנו..
ואז אנחנו רואים ...
ראינו בתוך הבית רק תמונה.. מה זה זה?? בית עם תמונה.. מוזר..
בתמונה היה מצוייר שתי אנשים מחובקים ואיזה אחד עם מכוון סכין על מישהו משם..
תמונה דיי מוזרה..
לבית לא היה שום פגם.. חוץ מזה שלא היה בו אור.. וגם החלונות לא היו כל כך טובים..
אבל היה דלת.. זה מה שחשוב..
ישבנו שם בחושך..
ומאור התחיל לנשק אותי.. התנשקנו.. וואייי איזה נשיקות יש לו..
הגיע 11 וחצי.. וואוו מחר בצפר.. מקווה לקום חחח
מאור ליווה אותי לבית שלי..
נכנסתי לבית ואז לאייסיי
אבל לא היה לי ממש כוח לדבר עם אנשים אז רשמתי באווי שלי..
" מאור חיים שלי אני חולה עליך..
אנשים הנסיכה ישנה..
ויש רק מישהו אחד שיכול להעיר אותה..
ה=נ=ס=י=ך שלה!"
ועפתי לישון..
קמתי בבוקר ברבע לשמונה.. .אופסייי
מיהרתי ורצתי לבצפר..
הגעתי בשמונה ורבע...
"בוקר טוב.." אמרתי תקווה שהמורה תכניס אותי..
"בוקר טוב גם לך.. מה פשר האיחור הניכר הזה??" מה היא רוצה?? מה לעשות פעם אחת מותר לאחר.. 😊
"קמתי מאוחר.." ועשיתי פרצוף כזה מתוק.. שתסלח לי..
" טוב כנסי.. שבי ליד דן .. איתו את תעשי את העבודה.." מה???????? למה דווקא איתווו ה' אתה לא פיירר
"אני לא יכולה לעשות את העבודה עם מישהו אחר??" שאלתי אותה..
" לא!!!" אחחח איזה צעקותתת
"את עוד תקרעי לי את התוף !!!" צעקתי עליה בחזרה!
"מה אמרת??ילדה חוצפנית .. אני רושמת לך הערה!!" וואיייייייי איזה מורה דורשת כאפהה!!
"טוב" אמרתי לה.. אמא שלי כבר מכירה את המורה הזאת היא גם לימדה אותה.. והדבר היחיד שהיא יודעת לעשות הזקנה הזאת זה רק לצעוק!!
נכנסתי וישבתי ליד דן.. איזה עצביםם לא רציתי לעשות איתו את העבודה.. מה מאור יגיד עכשיו??
" אז אצל מי עושים את העבודה ומתי?? " הוא אמר לי ..
" אצל אף אחד.. עושים אותה פה בספרייה, ומחר נעשה את זה כי היום אני לא יכולה !" אמרתי לו..
" למה בגלל שהחבר יותר חשוב??" הוא אמר..
"כן"
"טוב אז מחר נעשה את העבודה" הוא אמר..
צלצוללללללללללללללללללללללללל ישש סוף סוףף
כך עבר היום.. הייתי צריכה לסבול את דן לידי כל הזמן..
הגעתי לבית.. וישר התקשרתי למאור..
הוא ביקש שנילך שוב לבית הנטוש.. והלכנו..
הוא הביא איתו מלא נרות ושק שינה! ואמר
" מהיום זה המקום שלי ושלך.."
בכיף חיים שלי..
התחיל הלילה .. היה חושך..
ואז הוא הדליק את הנרות..
איזה רומנטי הוא כפרה עליוו 😊
דיברנו שם עד איזה 10 ואז הוא ליווה אותי לביתת.. ואז הלכתי לישון.
יום למחרת הגיעה.. הלכתי לבצפר.. ואחרי הבצפר הייתי צריכה להיות להפגש עם דן בספרייה...
הלכתי לספרייה.. והוא כבר היה שם.. התחלנו לחפש את הדברים בספרים ..
עמדתי מול המדף של הספרים .. הוצאתי ספר ..
הסתובבתי ו..........
המשך יבוא...
רק אם יהיו יותר מעשר תגובות..
מתה עליכן..
מתוקה... סיפור מדליק....
אני במתח...!!!
אז תכתבי המשך בהקדם...חיחי
ולמה את עצובה מאמי מה קרה?!
מואה לוב יו... לילוש
למה עצובה מאמי??
וסיפור יפה רצח המשך דחוףףףףףףףףףףףףף
אויייי איזה יפהההה המשךךך מאמי
סיפור מ-ד-ה-י-ם בבקשה תמשיכי אותו!!!!!!!!!!!!
מאמי סיפור יפה רצחחחח! תמשיכייי
ולמה עצובה? 😢
אוהבת*-*אולוש*-*
יווו איזה סיפור מושלם מאמייי...!!!
אני רוצה המששךךך!!!!!
פשששששששששששששששששששששששש
ילדה...סחטיין..
הכל את כותבת לבד?
בואנה באמת יפה..אני יושב פה איזה 20 דקות ככה קורא את כל הסיפור
כי אני חדש...
וחסר לך שמחר אין המשך..חחח
:]
יפה מאוד!!
איזה חמוד ילד-פלא..חחחח
הקיצר המשךךךךךךך דחוףף דחוףף
QUOTE (או7טלי @ 29/01/2005) איזה חמוד ילד-פלא..חחחח
הקיצר המשךךךךךךך דחוףף דחוףף
נעים מאוד..
ילדה את מותחת אותנו יותר מידי..
המשך........