נו?? מה ראית??
הסיפור מהמם!! המשך דחוף פליזז 🙄
לא זה בסדר לא כתבת יותר מידי... תמשיכי לכתוב הרבה חח
ישבתי עכשיו וקראתי הכלללל וזה ממש יפההההההה
תעשי המשךךךךךך
יא...מה רק 2 תגובות..?
😢
נראה לי שהסיפור לא ממש מעניין..
אתם רוצים המשך או לא?
בטח שרוצים... שימי דחוף פליזזז 🙄
בטח רוצים המשךךך
זה סיפור יפההה ביותררררר
שימי המשך נשמה.....
אהה וההמשך שרשמת קודם לא היה ארוך חחחח זה בסדר ואם בא לך תמיד את יכולה לשים המשך יותר ארוך חחחחח 😁
וואי יפה...
אבל מתי ההמשך הבא?!?
אני כבר במתח!~!~!
היה הכייייי כיף בעולם בחתונה!!!
מתוקות שלי הנה המשך בשבילכן...
היא הזמינה אותי לעיר לקנות גלידה.. ישבו אכלנו גלידה ..
ובדרך חזרה לבית.. איזה 100 מטר מהבית שלי אני רואה................
אני בהתילה ראיתי סתם שתי ילדים מפגרים רבים מכות..
אבל אח"כ שהתקרבתי יותר גיליתי שהידים האלה היו דן ומאור!!!
כןןןןןןןןןן באותו רגע היה בא לי פשוט למות!! ישר רצתי אליהם וניסיתי להפריד!!
הם לא הפסיקו!! ראיתי שלמאור התחיל לצאת דם מהשפה.. ולדן מהאף..
אני והילה לא ידענו מה לעשות.. ואז נתתי את הצעקה של החיים שלי!!
"דיייייייייייייייייייייייייייייייייי,
נמאס לי משתיכם!!!!!!!"
ורצתי משם!!
מצדי שלא יודעת מה יעשו אחד לשני!!!
התחלתי לבכות..
זה מזה מעצבן לראות 2 בנים רבים עליי.. כאילו אני הגורם של כל זה(למרות שזה נכון).. וזה מזה העציב אותי.. :'(
רצתי לבית.. והשארתי בטעות את הילה מאחור.. נכנסתי לבית בטילל ועליתי לחדר שלי..
אמא שלי קלטה אותי רצה.. ועוד בוכה.. וישר עלתה אליי..
ניסתה לברר מה יש לי ..אבל לא סיפרתי לה..
רק צעקתי עליה ואמרתי לה שהיא נדחפתתת!!
פתאום הילה מתקשרת אליי
הילה-" תקשיבי.. מאור.."
אני-" מאור מה?? " כבר התחלתי לחשוב על הגרוע..
הילה-"מאור..בבית חולים.."
אני-" מה?? למה?? מה קרה?? " נבהלתי והתחלתי מזה לבכות עוד פעם..
הילה-" דן.. תפס אבן וזרק לו על הראש..אבן מזה גדולה... נשבעת לך שניסיתי להפריד אבל לא הצלחתי.."\
שאלתי את הילה איזה מחלקה הוא וישר ביקשתי מאמא שלי שתיקח אותי..
מזה הצטערתי שצעקתי על אמא שלי.. כי בסך הכל היא רק רוצה לעזור לי..
היא לקחה אותי..
נכנסתי לחדר שלו ופתאום אני רואה שכל החדר מלא במכשירים..
נבהלתי כל כך..
לא ידעתי מה לעשות.. פחדתי שהוא ימות...
שאלתי את הרופא מה יש לו .. והוא אמר לי שיש לו זעזוע מוח.. והוא בקושי נושם בעצמו...
ישבתי לידו והתחלתי להאשים את עצמי.. התחלתי לדבר אל עצמי..
כבר לא יודעת מה עשיתי..
ואני כולי מים מהדמעות..
פתאום אני מרגישה שמשהו מחזיק בי...ושומעת " אל תבכי.. אני לא יכול לראות מלאך בוכה.."
ואני מרוב הרגש שהוא מדבר ושהוא איך שהוא חזר לעצמו --->> יותר בכיתי!!!
איזה חמוד הואאא
והכי חשוב שהוא בסדר... אויי חיים שלי !!
נתתי לו נשיקה הכייייייייייייייייי גדולה בעולם!!
ואמרתי לו " אני אוהבת אותך.. סליחה שאתה פה כרגע.. הכל באשמתי.."
"לא זה לא באשמך.. זה דןן !" הוא אמר לי בכעס..
"דיי אני לא רוצה לשמוע את השם הזה יותר!!"
"טוב נשמה......." הוא אמר לי.
הוא היה צריך להשאר הלילה בבית חולים.. ונשארתי איתו..
ופתתאום באמצע הלילה הוא העיר אותי.. (יש לציין שישנתי איתו במיטה.. אבל לא עשינו כלום!!)
ואומר לי.........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
רוצים המשך??
יותר תגובות!! שאני לא יהיה עצובי..
מואהההההה
בטח רוצים המשךךךךך
יאללה אנשנושים תפציצו בהודעותת שהיא תשים המשך מהר.........!!
המשך פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
הסיפור שלך פשוט מ=ה=מ=ם!!!
ובטח שרוצים המשך
וואייייי סיפור ממש יפהההההההה!!!!!
המשךךךךךך דחווףףף!!!!!
אוהבתתתתתתתתתת
דניאלווש 😊
סיפור יפהההההההההה מהמםםםם מדהיםםםםםםם
המשךךךךךךךך
נשמות שלי.. אני בלחץ עכשיו..
מבטיחה המשך מחר..
חולה עליכןן