סיפור מדהים מתוקה..!!
המשךך
דיייי אני במתח.... אני זקוקה להמשך... פליז פליז המשך דחוף!!!!
מיד המשך
הרוך הרוך
איזה סיפור יפהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
😊 אמרתי שאני מחכה להמשך אין לי סבלנות
😁 סורי מאמי אני מחקה כבר ואין לי סבלנו
אוהבתוש
לילוש
נ.ב
יש לך שם יפה
כמו השם שלי
המשךךךך מאמי ד-ח-ו-ף אני במתחח חחחחחח 😊
🙄 😊 😊 😁 נשמות שלי.. סליחה אבל רק מחר אני יוכל לרשום המשך..
לא נורא!!
אני שמחה רצחח
היום דוד שלי מתחתןן
עשיתי בייביליס כל השיער!! יצא פ33הה~!~!~!~!!
וואוו אני יותר מתרגשת מהכלהה
חחחח
צ'או נשמות שלי.. מבטיחה פיצויי 😊 😛 😁
🙄 😊 😊 😁 נשמות שלי.. סליחה אבל רק מחר אני יוכל לרשום המשך..
לא נורא!!
אני שמחה רצחח
היום דוד שלי מתחתןן
עשיתי בייביליס כל השיער!! יצא פ33הה~!~!~!~!!
וואוו אני יותר מתרגשת מהכלהה
חחחח
צ'או נשמות שלי.. מבטיחה פיצויי 😊 😛 😁
תהני...אבל אל תשכחי לרשום המשךךך
וואי המון מזל טוב!!!!!!!!
מחכים למחר😊
מה קרה?! שכחת מההמשך?!
הלוווו אני זקוקה להמשך דחוווווף!!! חחחחח
אחלה של סיפור...
מאמי איזה סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה המשך למה את לא ממשיכה?????? 😢 😢
שיוווו בנות.. התגעגעתייי רצחחחחחחח
תודה על התגובותתת
והנה המשךךך!!!
בבוקר הרופא בא ואמר לי שאני משתחררת יותר מוקדם.. כי הוא רואה שאני מרגישה דיי טוב.. והמכה לא הייתה חזקה כל כך.. יש לי רק איזה כחול אחד בגב..מאור שמח כל כך.. וגם אני...
הגענו לבית.. נסענו במונית.. רציתי לעשות הפתעה לאמא שלי!!
איך שנכנסנו לבית שלי.. מאור פתח לי את הדלת.. ופתאום אני רואה........
פתאום אני רואה את כל הסלון שלנו מלאאא בלונים אדומים וורודים וורדים מפוזרים בכל מקום!
איזה יפה זה היהה .. מחזה שבחיים אני לא אשכח!!
ואז אני רואה את דן.. יושב שם ובוכה... הוא בכה כי הוא ראה אותי עם מאור..וישר רץ החוצה..
אחח התחלתי לבכות.. כל הכאב שהרגשתי כשפרח אמרה לי על הנשיקה...
ביקשתי ממאור שישאיר אותי לבד..רציתי לחשוב קצת.. לפרוק את כל העצב שיש בי..
הוא הלך.. והשאיר אותי לבד..
ראיתי את כל הבלונים האלה.. ואת כל הורדים... איזה השקעה !!
ואז על השולחן מצאתי מכתב.. כנראה זה המכתב שהוא רצה לתת לי לפני שהוא ראה אותי עם מאור.
פתחתי את המכתב והתחלתי לקרוא..
" ליהי..
דיי.. נמאס לי לריב איתך..
את עשית טעות, אני עשיתי טעות..
את סלחת לי.. למרות שזה היה קשה..
אז עכשיו זה לא פייר שאני יכעס עלייך.. הרגשתי בדיוק את מה שהרגשת..
אין לי זכות לכעוס.. ואני כבר לא כועס..
אני סולח.. אני אוהב אותך.. נשבע לך !!
את יותר חשובה מהחיים שליי בלעדייך אני מת.. תחזרי להיות איתי..
בואי נפתח דף חדש.. בלי טעויות.. רק עם אהבות..
אני אוהב אותך חיים שלי..
אותך ורק אותך..
תחזרי להיות שלי ואני שלך..
דן"
התחלתי לבכות .. דיי אני כבר לא יכולה לעמוד בלחץ הזה.. נמאס ליי!!
נכנסתי לאייסיי..
ודן היה מחובר..
אז נכנסתי אליו...
אני - "דן ,אנחנו צריכים לדבר!!"
דן-" אין לנו על מה לדבר!!!"
אני- " יש !! תפסיק להיות ילד קטן!!"
דן- "טוב דברי!"
אני- "לא זה לא לאייסיי, בוא אליי אני מחכה.."
דן-" לא צריך.. נדבר מחר בבצפר.."
אני- " לא אתה בא אליי עכשיו ביי"
דן -" ביי"
ויצאתי מהאייסיי
ידעתי שהוא יבוא .. הוא תמיד בא כשקראתי לו...
אחרי 10 דקות הוא בא..
דן- " נו דברי מה את רוצה"
אני- "קודם כל תתנהג יפה אני לא כלב שלך"
דן-" טוב מה את רוצה??"
אני-" תקשיב אנחנו ילדים בוגרים.. רציתי להגיד לך ש..
ש.. זהו.. בוא נגמור.. "
דן-" זה בגלל מאור נכון??"
אני-" סליחה.. אבל נדלקתי עליו.. אני כבר לא מרגישה כלפיך משהו מיוחד.."
דן-" ביי לךךך , ותגידי למאור שזה לא נגמררר" ואז הוא נישק אותי בפה והלךך
אחרי שתי דקות.. מתחת לדלת עובר דף..
ורשום בו..
" מאור ישלם לי על הכל!!
נשבע לךך
אני אוהב אותך ואת תהיה שלי!"
פתחתח מהר את הדלת לראות אם הוא עוד שם.. אבל הוא כבר הלך..
כל כך נבהלתיי
ישר התקשרתי להילה וסיפרתי לה הכלל !!
היא באה אליי..
ואז היא אמרה לי שאני צריכה לשכוח מדן !!ושאני לא יבהל כי הוא לא יעשה שום דבר!
היא הזמינה אותי לעיר לקנות גלידה.. ישבו אכלנו גלידה ..
ובדרך חזרה לבית.. איזה 100 מטר מהבית שלי אני רואה................
___________________
נראה לי שרשמתי יותר מדי היום.. אני ימשיך מחר מבטיחהה!!
תגיבוו פוללל
מתה עליכם נשמות שלייי
צ'או בייביס..