לב זהב שלי!!....בתאלוש....!
ממש אהבתי את הסיפור שלך!!....והפסקת אותו באמצע...!...
אז אני רק רוצה לדעת איפה ההמשך 😢 ....
או שלא רשמת המשך....טוב תחזירי לי בבקשה תשובה.. 😊
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

