לב זהב שלי!!....בתאלוש....!
ממש אהבתי את הסיפור שלך!!....והפסקת אותו באמצע...!...

אז אני רק רוצה לדעת איפה ההמשך 😢 ....
או שלא רשמת המשך....טוב תחזירי לי בבקשה תשובה.. 😊