[B][I][FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=red]
מאמי הסיפור שלך יפה מאוד נהנתי ליקרוא אותו ישבתי איזה שעה וקראתי אותו אבל אני חושבת שאת צרכה קצת לגוון את כל פעם חוזרת על אותם הדברים ועל אותם פרטים ורוב הפרקים שלך בסוף נישארים באותו המתח "ומה ראיתי "ומי זה" יעני הססיפור יפה ואהבתי אותו אבל גווני קצת תשני..
מתה עליך בובה ברוש...
שבת שלום לכולן ברושש
הנה המשך!!!!!
חחח סופסוףףףף !! אנשים!! נגמרו לי המבחנים!! איזה כיףף (לבנתיים..)
~הפרק הקודםם~
פתאוםםם באמצע הנשיקההה
פלאפון..
נתי ענה..
"הלו??".................
"דיי נמאס לי להתחבאותת !! אני אוהבב אותךךךך" אמרו מהצד השני!
" מה???????? מי זהה??" נתי צעקק
ושמו לב שזאת לא עניתי וזה נתי אז ניתקוו
"מה קרה חיים שלי??" אמרתי לו
" מי אוהב אותך?? מי זה שמתחבא תמיד??" והסתכל עליי כועסס
"אממ לא יודעת .. איזה אחד שמציק.. אבל אני לא שמה עליו.. אני אוהבת רק אותך!!" אמרתי לו!
"טוב חיים שלי אני מאמין לך.." הוא אמר..
כעבור חודש!!
אני ונתי חברים שלוש חודשים.. מאושרים מתמיד..
הילד הזה שתמיד שלח לי מתנות והציק לי - התברר שזה דן..
הוא עוד אוהב אותי..
אבל אין כבר מה לעשות..
מאור- מאור עם הילה.. הם כבר חודשיים ביחד..
זוג חמודד רצחח
וזהו...
נגמרה ההרפתקאה..
מקווה שאהבתם את הסיפור..
ואולי אם יהיה זמן אני יתחיל סיפור חדש.. רוצות??
וד"א הסיפור לא אמיתי.. חוץ מכמה פרקים בודדים שהם כ-ן אמיתיים..
ולא קוראים לי ליהי אלא אורין..
ביי אוהבת אותכןן
ה=ס=ו=ף!!!!
הנה המשך!!!!!
חחח סופסוףףףף !! אנשים!! נגמרו לי המבחנים!! איזה כיףף (לבנתיים..)
~הפרק הקודםם~
פתאוםםם באמצע הנשיקההה
פלאפון..
נתי ענה..
"הלו??".................
"דיי נמאס לי להתחבאותת !! אני אוהבב אותךךךך" אמרו מהצד השני!
" מה???????? מי זהה??" נתי צעקק
ושמו לב שזאת לא עניתי וזה נתי אז ניתקוו
"מה קרה חיים שלי??" אמרתי לו
" מי אוהב אותך?? מי זה שמתחבא תמיד??" והסתכל עליי כועסס
"אממ לא יודעת .. איזה אחד שמציק.. אבל אני לא שמה עליו.. אני אוהבת רק אותך!!" אמרתי לו!
"טוב חיים שלי אני מאמין לך.." הוא אמר..
כעבור חודש!!
אני ונתי חברים שלוש חודשים.. מאושרים מתמיד..
הילד הזה שתמיד שלח לי מתנות והציק לי - התברר שזה דן..
הוא עוד אוהב אותי..
אבל אין כבר מה לעשות..
מאור- מאור עם הילה.. הם כבר חודשיים ביחד..
זוג חמודד רצחח
וזהו...
נגמרה ההרפתקאה..
מקווה שאהבתם את הסיפור..
ואולי אם יהיה זמן אני יתחיל סיפור חדש.. רוצות??
וד"א הסיפור לא אמיתי.. חוץ מכמה פרקים בודדים שהם כ-ן אמיתיים..
ולא קוראים לי ליהי אלא אורין..
ביי אוהבת אותכןןה=ס=ו=ף!!!!
סיפור מעלףףףףףףףףף
[ת'אמת ציפיתי לסוף יותר יפה]
טוב מאמי בכל מיקרה תתחילי סיפור חדש יש לך את זה... 😊
מואה לילוש....
נשמה שלי אני יודעת שציפת לסוף יותר יפה... בטח כולם ציפו לכך..
אבל הייתי באותו רגע עצבנית על הקוסמטיקאית שלי.. כי פתאום היא יצאה לחופש!!
איזה קוסמטיקאית יוצאת לחופש לפני פורים לעזאזללל
בקיצר.. תודה על התגובה אולי אני ירשום סיפור אחר..
ביי חולה עלייךךך
אורין כפרה מסתברר שיש קוסמטיקאיות כאלו חחחחח איזה מציקה!! מצאה לה זמן לצאת לחופש?!?!!
וואי הסיפור שלך מ==ו==ש==ל==םםםםםםם
תירשמי עוד סיפורררר פליזזזז
מוואה ענקיתתת 😛
חחחחחחחחחח ישבווורהה הייתי עומדת להה על הראשש והיא לא תיצאא לחופפשש.. חוצפנית..!!
סיפווורר יפה רצחח מאמי. גמני ציפיתי לסוף קצת שונה אבל חפיף.. תכתבי עודדדדד אחד... 😊
וואי הפתעת אותי 😮
סיפור מהמם!!
כתבי לנו עוד סיפור
אוהבת*-*אולוש*-*
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
עכשיו קראתי הכללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה סיפור יאפההההההההההההההההההההההההההההההההה =]]
תכתבייי עודדדדדדדדדדדדדדדדדד, מלאאאאאאאאאאאאאאא, המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!! :]]
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךךך, ניבו'שששששששששש 😊
מאמו'ששששששששש הסיפורררר פשוטט מושלםםםםםםםםםםם!!!
תתחיליי סיפורר חדש מאמייייייי 😊 😊
אוהבתת המוניםם..
יאנו'שש...!
יאווווווווווווו מה כבר נגמר?!?! 😢
אני יתגעגע לסיפוווור.. חחחחח
וכתבי אחד חדש!! חיחיחיחחי
אהבתי את הסיפור שלך בטירוףףףףף מואאאאאאאאאאאה
ואיי אני בשוק מעצמי ישבתי עכשיו וקראתי 35 עמ' ולא היתייחסתי לאאףף אחד חחחח כניראה שהסיפור שלך היה ממש טוב 😁
מאמי רשמי עוד מלאא סיפוריםםם אהבתייי...
ביו'שש
נופיי 😉
מדהיםםם מהמםםם ממאי תמשיכי לכתוב לנו סיפורים מרתקים כאלה.... אוהבת אורטל
ווווווווווווווווווווואק איזה סיפור אלוףףףףףף אהבתי רצחחחח מאמיייייייייייי תעשי עוד אחדדדדדדדדד 😛 😛 😛 😛
QUOTE (יאנהכוסית @ 20/03/2005) מאמו'ששששששששש הסיפורררר פשוטט מושלםםםםםםםםםםם!!!
תתחיליי סיפורר חדש מאמייייייי 😊 😊
אוהבתת המוניםם..
=)