המשךךךךךךך
המשךךךךךךך
המשךךךךך
המשךךךךךךךך
המשךךךךךךך
המשךךךךךךך
המשךךךךך
המשךךךךךךךך
המשךךךךךךך
המשךךךךךךך
המשךךךךך
המשךךךךךךךך
המשךךךךךךך
המשךךךךךךך
המשךךךךך
המשךךךךךךךך
מוואה ענקיתתת
ווואקקקקקקקקק... אני רוצצצהה המששששששששששששששששששששששך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
ה-מ-ש-ךךךךךךך
😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊 חחחח ניסחפתי חיחיח
הממשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחווףףףףףףףףףףףףףףףףף
נשמות שלי אני מה זה לא בסדר אבל אני מזה מצטערת.. אני ימשיך רק מחר.. יש לי מלאאאאא מבחנים ועבודות ואין לי זמן להמשיך... סורי נשמות שלי... חולה עליכן..
נ.ב- אם בא לכן צמשיכו להגיב!! חח סתםם חולה עליכןןןן מואההההההה
😍 😍 😍 😍 😍
לאאאאאאאאאאאאאאא...
רקקקק המשךךך אחדדד קטןןןןןןןןןןןןןןןןן בקשהההההההההההההההההההה 😢
למה את רעהההההה נו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😢 😕 😕 😢
יאללההההההההה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הנה המשךך
לא רציתי להגיד לו שנאבד לי הפלא כי הוא צחק עם ידידים שלו ולא רציתי להפריע..
אז בנתיים כשאני הולכת "לשירותים" הלכתי לכיתה של נתי וחיפשתי ת'פלא כי אולי שכחתי אותו שם..
אבל הוא לא היה שם.. ואני התחלתי להלחץץ
אז נזכרתי שהוא יכול להיות על השולחן בכיתה..
הלכתי לכיתה כמה דקות לפני הצלצול ובדרך כלל בשעה כזאת אין אף אחד בכיתה..
נכנסתי לכיתה ואני רואה מישהו שם מתנה על השולחן שלי..
והקופסא של המתנה הייתה קופי לקופסא שהביאו לי אתמול בלילה!!
אז ז"א שהילד שליד המתנה הוא האלמוני!!
" אחחםםם!!" עשיתי עם הגרון..
הילד נבהל והסתובב וגילתי שזההההה....... אני לא מאמינה!!!!!!!!!!!!!
"אתה??" אמרתי לו..
"אהה.. לא זה לא אני!" הוא אמר
"כן זה אתה!! זה אותה עטיפה של אתמול.. אני בטוחה שזה אתה!"
"ל..כ.. ל.. כ..(הוא גמגם!!)"
"אם זה לא אתה אז למה אתה מגמגם?????"
"אמממ כיי .. כיי.. "
"כי זה אתה!!"
"לאאא"
"כןן אם זה לא אתה אז מי זההה??"
"אממ א..נ..י.. לא יכול להגיד לך!!"
"וואייי אביי בוא לפהההההההההה" צעקתי עליו ..
טוב לפני שאני ימשיך אבי הוא ילד מהכיתה שלי שהוא הכי "חנון"( לא בכוונה להגיד.. אבל ככה הוא..)
"לא רוצהה בייייי" הוא אמר ויצא בטיללל
"אביייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי בואאאאאאאאאאאא לפהההההההההההההההההההההה" וואאייי נראה לי שדפקתי ת'צעקה של החייםם
ופתאום הילה נכנסה..
" מה יש לך?? מה יש לך ?? למה את צועקת ?? מה קרה?? מה אבי עשה לך?? יאא את בסדר??" היא אמרה את זה כל כך מהר שבקושי הבנתי אותה!!!
"כן אני בסדר למה??" אמרתי לה ..
" כי הייתי במדרגות של הצד השני ושמעתי צעקה ורצתי לפה!!"
"אהה ... הילההה אבי שם מתנה על השולחן שלי.."
"נו ו??" הילה אמרה
" תסתכלי על העטיפה!!!" אמרתי..
הטיא הסתכלה על העטיפה.. "יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא" היא אמרה
"את יודעת מה זה אומר???????" אמרתי
" כןןןןן .. נוו טוב.. נראה לי!!"
"אז נראה לך טובב" אמרתי
" מה?? לא לא יכול להיות שאבי זה הילד האלמוני!!" הילה אמרה
" סופסוף שמת לבב!!" אמרתי.. "מה אני יגיד לו עכשיו?? "
ואזז צלצולל
הילה הלכה
ואבי נכנס ראשון לכיתה..
לא יכולתי להסכל עליו!
אז הלכתי למקום ופתחתי את המתנה!
זה היה יומן מפרווה יפה כזה.. מתוקי..
הסתכלתי על אבי וקלטתי שהוא גם הסתכל עליי אז ישר הורדתי את הראש!!
ואז הגיע אליי פתק..
פתחתי אותו
"זה לא אני!! זה שליח מחיוחד..!! אבי!"
הסתכלתי עליו ורשמתי לו פתק בחזרה!
"אז מי זהההההההה?? 😠 "
ואז הפתק חזר..
" את עוד תגלייי!"
וואיייייייייייייייייייייי איזה עצביםםםם
כמעט נתתי לו מכותתתתתתתתתת
אבל בסדר.. הפלגתי..
~~~~~~~~
כעבור חודש!
שבהם המשיכו לשגע אותי!מלא מתנות שיגועים וכבר השתגעתי מזה!!"
אבל אני הייתי עם נתיי שלי!! כפרה עליו!!
~~~~~~~~
"יפיופי??" אמרתי..
"מה נשמתי.." נתי ענה לי..
" אתה יודע מה התאריך מחר??" שאלתי אותו..
"ברוררר" הוא ענה!
"אני אוהבת אותך!" אמרתי לו
"גם אני יפיופה שלי" והתנשקנו!
(ד"א מחר זה התאריך שאני והיפיוף שלי חודשייםםם!!)
פתאוםםם באמצע הנשיקההה
פלאפון..
נתי ענה..
"הלו??".................--------------------------
המשך יבואאא
מואההה
תזרימו תגובות!!
אוהבת מוצ'ו מוצ'ו!!
😍 😍 😍
מ=ו=ש=ל=םםםםםםםם
שימי המשךךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
מה רק 4 תגובות..??
עד שהמשכתי..
אני מאוכזבת.. 😢 😢 😢
תגיבו ליי אל תהיו רעים!
יפיופהה שליי הסיפוררר מהממממם..!!
סוריי שלאא הגבתיי לך מלאא זמן למהההההה לא הייה לי אינטרנטטטטטטט ניתקוו חחח...
תמשיכיי פרותת עלייך מתה עליייייייךךךךךךךך 😊
יאנו'ש נוחוביץ' >>סטלנית בע"מ דיכאון בדם!!