מזל"ט על ההמשך... הגיע הזמן...חחחחח
והסיפור סווווווווף הדרך....
המשךךך ודחווווף!!!!!
מואהה
לילוששש
סיפור מוששששלםםםם.!!!
בנוגע לסקר בחרתי ב- ב'
המשך דחוווףףף!!!
אוהבת המונים שלי! =)
טוב תיראי בובה..הסיפור שלך מותח ואין מצב שמישהו פו יגיד שלאאאא..והוא יפה..ויש לך כישרון מאמי 🙄 אבלללל..זה ניראה יותר מידי מיגעיל אם הקטע שכול יום את יוצאת אם מישהו אחר פעם אם מאור פעם דן פעם נתי ואיכשהו זה יוצא מפגר ילדותי ודיבילי שאת באמת מיתאהבת כול יום מיחדש נשמה..ואל תיגידי שאני טועההה... 😁 😁 😁
ביקיצוווררררר מתוקה הסיפור שלך טוב ותישימי המשך מהררררררררררררר למה אני שונאת לכחותתתת אני רוצה ה-מ-ש-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך ואם יש לך איסיקיו תיביא לי אני ייכנס איליך אני ציריכה באמת לישאול אותך משהו חשוב שזה לא לפו..יאללה מותק שימי המשך אוהבים אותך פהההההה למרות כול החארטותתת חחחחח 😊 😊 😊
יששששש שממתת המשךךך..!!
יאלללה עודדד אחדדד עכשיו זה הכיי מתחח... מי זהה כבררררררררררררר???
חחח דידושש איזה קרועהה אתת.. חחחחחחח כפרה עליייך אוהבת אותךךך
שנישושקההה אנערף מה זה הכינוי הזה ששמתתת.?עזביייי ביקיצור את בולה שלי לא ציריכה תכינוי הזה שלך פו חחח אוהבת אותך יפה שלייייייייייייייייייייייייייייייייי הכי הכי הכי הכי בעולםםםם מואההההה...
יאללההההה ה-מ-ש-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך בובהההההההההההההההההה לאב ין 😊
איזה סיפור יפהההההה
אני רוצה המשךךךךךךךךך
מצטערת שלא הגבתי מלא זמן....עכשיו ישבתי שעה וקראתי את כל הפרקים שהחמצתי
מהמם מהמם מהמם
המשך מהר בבקשה
מי זה היה????? 😮
שימי המשך מאמי...!!!
מוואה ענקיתתת
עוד 4 תגובות ויש המשךךך
מואהה חולה עליכןןן
ת'אמת ששום תשובה בפרק לא מתאימה לי אז אני יעשה אחד משלי
הסיפור שלך משגעעעעעעעע ואין לי טענות את יודעת להביא אותה בול בציפיות שלי
פשוטט אין לי מילים הסיפור מהמםםםםםםםםםם 😍 😍 😍
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
אל תיהייה רעה תעשי המשךךךךךך בבקשהההה..חיחיחי 😊 😊
שזה..?
סיפור מושלם!!
תמשיכיי מהר
אוהבת*-*אולוש*-*
עוד תגובה אחת ויש המשךך
מה הקטע מתקמצנים על האצבעות?!?!
חחח תזרימו חופשיי