רצת רצת.. ומה ראית???????..
המממממממממממשך!
מה ראית?????
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
הנה המשךךך
סוף סוף !! רצתי לכיתהה
נכנסתי וראיתי................
אני לא מאמינה!!!!!!!
"מה זה ?? מה הולך פה??" אמרתי לעצמי!
וקראתי את השלט הענק שהיה בכיתה..
היה רשום בו
" עדיין לא שכחתי אותך.. אהבתי אוהב ויאהב אותך לנצחחח!!"
מי זה לעזאזל??
"נתי??" צעקתי
אבל אף אחד לא ענה..
התקשרתי מהר לנתי ..
" מה קורה חיים שלי??"
" הכל טוב מה איתתך נשמתי??"
" בסדר.. תגיד.. איפה אתה??"
" אני בבית.."
" אהה.. ואיפה היית לפני שעה?"
" אממ אצל סבתא שלי.."
"אהה טוב.. ביי מאמי.."
" תגידי קורה לך משהו?"
" כ.. ל. כ.. לא.. (גמגמתי) אני אוהבת אותך!"
וניתקתי את הפלא!
מה זה?? מי עשה לי את זה?? זה לא נתי! אני בטוחהה!
ופתאום אני רואה מעטפה על השולחן..
רצתי אליה ופתחתי אותה..
" אני אוהב אותך.. תמיד אהבתי.. ..
תיפרדי מהבן זונה הזה שלך!
תהיה איתי.. את תהיה איתי מאושרת!! ותמיד יאהב
אני נשבע לך!!
אני לא יגיד לך עכשיו מי אני ..
אבל את עוד תדעי בהמשך..
אוהב אותך!!!
נ.ב - כל יום בבוקר לראות אותך זה כמו להיוולד מחדש.. ובמיוחד להתבונן בך שעות ולשבת לידך קרוב.."
ככה היה רשום במכתב!!
ישר קיפלתי את המכתב והכנסתי אותו לתיק ובריצה עפתי לבית!!
נכנסתי מבוהלת!!
ואמא שאלה אותי " מה קרה מאמי שלי??" , "כלום אמא אני עייפה!"
ועליתי לחדר..
נכנסתי לאייסיי
והילה הייתה מחוברת!!
סיפרתי לה הכללל מא' ועד ת'!!!
והיא לא ידעה מה להגיד..
אח"כ עשיתי שיעורים והכנתי חומר למבחן באזרחות שיש לי עוד יומיים..
הלכתי קצת לנתי..
" נשמתי קורה לך משהו?? את היום מאוד מוזרה !" הוא אמר
" לא נשמה.. לא קורה לי כלום!" עניתי..
ואחרי שעתיים ככה ב9 הלכתי לבית..
אף אחד לא היה בבית..
ההורים יצאו קצת לבילוי ואחותי הקטנה ישנה אצל סבתא שלי..
התקלחתי ראיתי קצת טלויזיה והתכוננתי לישון...
אני באה להתכסות בפוך ופתאום טלפוןןן
"הלו......"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המשךך יבואאא
תגובות!!!!!!!
😍 😍 😍
המשךךךךךךךךךך דחחחוווווףףףף
עוד פעם אתן מאכזבות אותי..
בנות מה קורה פה?!?!
מה כבר לא אוהבות את הסיפור????? 😢
אורטלי ושירן תודה נשמות כנראה רק אתן אוהבות את הסיפור..
מפתאום איזה שטויות את מדברת עוד הרבה אוהבים את הסיפור חכי תראי כמה יגיבו עשי המשךךך בנתיים פליזו'שששש
פשש מאמי את כל הזמן מפתיעה אותי מחדש 😮 פשוט ליגתיייייייי
המשךךךךךךךךךךךךךך
איזה מדהיייים
המשךךך אני במתחחחח
את רואה הרבה אוהבים את הסיפור שלך תראי כמה תגובות..
עכשיו מה עם המשך קטן כזה?
חחח רק אוהבים?!?! נאי מתה על הסיפור שלך
שימי כבר המשך את מטמטמת אותי..!
אמאלהההה מי זה מתקשר?! 😮
המשך דחוווף!
וד"א לא הגבתי כי הייתי החיים{חבר} שלי!
😁
מיטל...
מי זה היה???
סיפור פשוט מהמם!!!
בטח שאוהבים ת'סיפור שלך מה את נורמלית?! חח
שימי המשךך
אוהבת*-*אולוש*-*