חוצפניה קטנה מזה אף אחד לא שם לב אני שמתי לב ועוד מלא ישימו לב את תראי ותעשי
המשךך היום כפרה פליזושששש מוואאההה
כן שמני לב! פשוט לא הייתי בבית!!!
הסיפור מ-ה-מ-ם!!!!
וכל פרק יפה יותר מהשני!
אז שימי המשך ארוווווווווווווווך!
😁
מיטל...
חחחחח באמת הפתעת אותנו
והמשךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (ShiRaN_4 @ 02/03/2005) חחחחח באמת הפתעת אותנו
והמשךךךךךךךךךךךךךךךךך
סיפור מהמם!!
אני דורשת המשךךך!!! חיחיחי
😁
בטח ששמנו לבבבבבבבבב 😁 חחחחחחחח
סיפור מ=ו=ש=ל=םםםםם
שימי המשך נשמה
מואוה ענקיתתת
המשששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךך דחוווווווףףףף
מתהה עלייך!! 😁
חחח ממי זה??
סיפור מהמם!
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
טוב חחחח..
היום יום שישי ואני יושב פה כבר שעה וחצי לקרוא את הסיפור מההתחלה...
אני רוצה לאמר לך שאת כותבת מעניין מאוד, את עניין הכתיבה את יכולה לשפר, אבל אם הצלחת להחזיק אותי עד עכשיו לקרוא את הסיפור הזה, יש לך את זה חח..
קיצר אני אהבתי את מאור אבל נחמדשנסגרת על מישהו סוף סוף חיחי...
תמשיכי
מאמי סיפור מעלףףףףףף
ויאללה שימי המשך אנשים כבר התייבשו פה זה לא הולך ככה 😉
אני רוצה המשך ד======ח=====ו=====ף 😁