פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי **Xה2ה** 4 אותיות 3 הברות 2 מטומטמים ולב...

**Xה2ה** 4 אותיות 3 הברות 2 מטומטמים ולב אחד שבור.

✍️ Hermosa 📅 08/01/2005 19:54 👁️ 9,433 צפיות 💬 525 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 27 מתוך 36
מדהיםםםםםםםם
אורינו'ש מה עם ההמשךך??.
אטוףף יאלהה כתביי כבררר

מואהה ענקיתת
סליחה על העיכוב!!
הנה המשך..

~הפרק הקודם~

הילה- " ומה עם מאור?!"
אני- " אממ.. עם מאור.. נראה לי ששכחתי אותו כבר.. מאור היה חוויה נפלאה .. וישאר ידיד שלי תמיד!"
הילה- "אהה טוב.."
אני -" למה את שואלת?!"
הילה - "סתם.."
ואז המשכנו סתם ככה לדבר על המסיבה ואיך שהיא הייתה ויה מזה צחוקים..
ופתאום הילה אומרת לי..
"ליהי.. אני צריכה להגיד לך משהו .. אבל אני פוחדת שתכעסי עליי.."

------------------------------------------

אני - "לכעוס עלייך?? בחיים אני לא כועסת על אחותי!!"
הילה-" טוב.. אני .."
אני-" את מה כפרה??"
הילה- "נראה לי שהתחלתי להידלק על מאור.."
אני- "מה??????????????? באמת??!?!?! יפה שליי !!! הלוואי שיצא ביניכם משו!!"
הילה - "כן.. הלוואי שיצא לי משו טוב.."
אני -" זה בטוח!! רגעעעע אני רוצה בפרטים איך התחלת להידלק עליו!! קדימה עכשיו אחד שתיים שלוש!!"
הילה- " טוב.. נכון אתמול שאת ונתי הייתם בחדר..אז אני ומאור גם היינו בחדר.."
אני -" כן תמשיכי.."
הילה- " אז שהיינו ליד המחשב הוא פתאום אמר 'הדבר היחיד שאני רוצה זה שליהי תהיה מאושרת ' ואז אני הרגשתי מן עקיצה כזאת בלב ואמרתי לעמי שהלוואי שגם לי יהיה מישהו כמו מאור.. שיאהב אותי כמו שהוא אוהב אותך.. ואז הוא אמר לי שאני ילדה שכיף לשבת איתה.. כיף לדבר איתה.. ושאני חמודה וזה.. והרגשתי מן פרפרים בבטן.. את מכירה את התחושה הזאת.."
אני-"ברור שאני מכירה את התחושה הזאת!! הלוואי שיצא ביניכם משו..הידידים ההכי הכי יהיו ביחד!! זה יהיה הכי יפה בעולם!"
הילה-" כן הלוואי!!"

אח"כ ראינו סרט "סיפור סינדרלה" (סרט שווה ביותר- מומלץץ) ואז בחמש ככה עפנו לישון..
למחרת בבוקר קמנו ביחד בשעה אחד.. יום שבת חבל שלא קמנו מאוחר יותר..
איך שקמנו התחלנו לקרצף את הבית..
אחרי שעה וחצי סיימנו לנקות ה=כ=ל!
אכלנו לנו ואז הלכנו קצת למחשב..
נכנסתי לאייסיי והייתה לי הודעה מנתי וממאור..
נכנסתי לנתי והיה רשום בה " יפה שלי אני אוהב אותך.. הייתה לך מסיבה פגז אתמול.. מקווה שאהבת את המתנה.." אבל הוא לא היה מחובר אז לא עניתי.
ואז קראתי את ההודעה של מאור ,והיה רשום בה " יפיופה הייתה לך מסיבה פגז אתמול..ורציתי להגיד לך שיש לך חברה מזה חמודה..( הילה)! דברי איתי אח"כ ושלחי לי את האייסיי של הילה!"
הילה ישבה איתי גם על המחשב ונהייתה כולה אדומה!! "ראית ראית הוא אמר שאני חמודה !! " הילה אמרה לי בקפיצה של שמחה!
שלחתי למאור את האייסיי של הילה ..
ואז אני והילה ישבנו וראינו קצת טלויזיה .. ואז כבר היה לנו משעמם.. אז חשבנו על רעיון!
להגיד לנתי ומאור לבוא!!
התקשרתי למאור ונתי ואחריי חצי שעה שניהם היו אצלי!
הם נכנסו ואני נתתי לנתי נשיקה בפה ולמאור בלחי.. והילה נתנה נשיקה למאור בלחי וראיתי שהיא נהייתה כולה אדומה חחח!
יצאנו לשבת קצת בגינה למטה והורדתי פיצוחים ושתיה..
ואז אני ונתי רצינו להיות קצת לבד אז הלכנו לעשות סיבוב..
שחזרנו ראינו את הילה ומאור...........


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אהבתם?!
המשך יבוא!!
תגובות!!



מתנשקיםם מתנשקיםם מתנשקיםם...ב=ד=ו=ק=ק=ק=ק!!חיחיחי

מתשיכיי מאמיי סיפורר מושלםםםםםםםםם!!

😁 😁 מוווווווואהה
QUOTE (יאנהכוסית @ 26/02/2005) מתנשקיםם מתנשקיםם מתנשקיםם...ב=ד=ו=ק=ק=ק=ק!!חיחיחי

תמשיכיי מאמיי סיפורר מושלםםםםםםםםם!!

😁 😁 מוווווווואהה
=)
hila & maor sit on three k-i-s-s-i-n-g
חחחחחחחחחחח

יאאאא אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךך
נו ברור שהם יתנשקווו.... חיחי
המשךךךךך
מ=ת=נ=ש=ק=י=ם !!!!!!!!
סיפור יפה ברמותתתתתתת 😁

שימי המשך נשמה


מוואה ענקיתתת
??
המשך בובה הסיפור מדהים
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
חח בטח שהם יתנשקו!
זה כזה ברור!

😊

סיפור מדהייייים..
יאללה המשך..

אוהבת המווון
קרין
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וואיי כמה זמן לא רשמתי המשך.. סליחההה הנה המשךך לנשמות שלי!!

~הפרק הקודם~


ואז אני והילה ישבנו וראינו קצת טלויזיה .. ואז כבר היה לנו משעמם.. אז חשבנו על רעיון!
להגיד לנתי ומאור לבוא!!
התקשרתי למאור ונתי ואחריי חצי שעה שניהם היו אצלי!
הם נכנסו ואני נתתי לנתי נשיקה בפה ולמאור בלחי.. והילה נתנה נשיקה למאור בלחי וראיתי שהיא נהייתה כולה אדומה חחח!
יצאנו לשבת קצת בגינה למטה והורדתי פיצוחים ושתיה..
ואז אני ונתי רצינו להיות קצת לבד אז הלכנו לעשות סיבוב..
שחזרנו ראינו את הילה ומאור...........


------------------------------------
ראינו את הילה ומאור מסתובבים מסביב לשולחן.. חחח מאור מנסה לתפוס אותה כי היא נתנה לו סתירה בצחוק =)) ( חחח הפתעתי אתכם??)
אז הגענו לשם והם אפילו לא שמו לב אלינו!!
"חאם חאם!" אמרתי כדי שהם ישימו לב אלינו! אבל הם לא התייחסו והמשיכו לרוץ!!!!
"אממממממממ הילההההה מאורר דייייייי" אז הם עצרו!! יש סוף סוף הם התייחסו ..
ופתאום הסתכלו אחד על השני.. ואז עלינו.. התחילו לצחוק ושוב התחילו לרוץ!!!
וואיייייייי אני יקרע אותם!!!!
" טוב תקשיבו רגע!! " צעקתי אבל הם לא הקשיבו!!
"אתם יודעים מה לכו לעזאזלללל אני ונתי בבית שליייי" אמרתי ואני ונתי עלינו אליי לבית!

ישבנו ודיברנו ... ואז נתי פתאום שואל אותי
" ליהי.. את אוהבת אותי??"
אני - "ברור נשמתי .. למה מה אתה חושב.."
נתי- " ומה עם מאור??"
אני -" מאור.. זו מתנה יפה שכבר עברה .. לא יותר מזה.."
נתי-" ומה אני ???"
אני -" אתה זו המתנה ההכי נפלאה שקיבלתי בע=ו=ל=ם!!!!"

ואז התנשקנו לנו קצת.. " אני אוהב אותך!" נתי אמר לי!
"ואני אוהבת אותך יותר!" אמרתי לו!

ואז מי נכנס בדלת של החדר שלי???
מאור והילה!!

"אממ אמא שלך אמה לנו שאתם פה.." הילה אמרה ..
"באמת תודה שפתאום את מתייחסת אליי!!!!!!! " צעקתי עליה!!
"טוב ליהי אל תקחי את זה קשה סך הכל צחקנו קצת!" מאור אמר לי!
ואז הסתכלתי על נתי וקרצנו אחד לשני עין "מה קרה שאתם קורצים עין?? " הילה שאלה..
"אחתת שתיים שלוששששש" אני ונתי צעקנו !!
חחחחחחחחחחח ואז שניהם מהמכה נפלו על הרצפה.. הילה נפלה ראשונה ומאור מעליה..
(אם אתם כל כך רוצים לדעת אז זרקנו עליהם כריות חחח)
הם נשארו ככה כמה שניות מסתכלים אחד על השני ...
ואז קמו!

טוב אח"כ כולם הלכוו הייתי מזה עייפה אז התכוננתי למבחן שיש לי מחר ועליתי לישון..
למחרת קמתי בבוקר התארגנתי והלכתי לבצפר.. המבחן היה המתמטיקה.. היה דיי בסדר..
באמצע המבחן דן נתקע באיזו שאלה.. ולפי מה שאני מכירה את הפרצופים של דן הבנתי את זה לבד..
אז שסיימתי את המבחן נתתי לו דף של כל התשובות..

ואזז צלצולללללללל יש הפסקה!!
יצאנו להפסקה ואז דן בא אליי..
"למה עשית את זה?" הוא שאל
אני-" כי למרות שאני כועסת ואני לא שכחתי.. זה כבר לא מזיז לי.. ואתה בסך הכל ידיד שלי.."
דן -" תודה.."
אני- " אין בעיה מאמי!" והלכתי..

צלצוללללללל הולכים לביתתתתתתתתתתת
איך שבאתי לצאת מהכיתה ראיתי על הדלת פתק שרשום עליו ליהי..
פתחתי אותו והיה רשום
" אני מחכה לך מאחורי אולם הספורט.."


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

המשך יבוא רק אם יהיו תגובות!!!
חולה עליכם... 😍 😍 😍
מהממםםםםם
כמו תמיד!!
המשך דחוףףףףףףףףףף
ובלי לייבש אותנו שוב..=]]


בתאלושששש
בתאלוש כנראה רק את אוהפת ת'סיפור שלי.. אף אחד לא שם לב שרשמתי עוד פרק.. 😢
מחר המשך במיוחד בשבילך נשמתי!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך