אורינו'ש מה עם ההמשךך??.
אטוףף יאלהה כתביי כבררר
מואהה ענקיתת
סליחה על העיכוב!!
הנה המשך..
~הפרק הקודם~
הילה- " ומה עם מאור?!"
אני- " אממ.. עם מאור.. נראה לי ששכחתי אותו כבר.. מאור היה חוויה נפלאה .. וישאר ידיד שלי תמיד!"
הילה- "אהה טוב.."
אני -" למה את שואלת?!"
הילה - "סתם.."
ואז המשכנו סתם ככה לדבר על המסיבה ואיך שהיא הייתה ויה מזה צחוקים..
ופתאום הילה אומרת לי..
"ליהי.. אני צריכה להגיד לך משהו .. אבל אני פוחדת שתכעסי עליי.."
------------------------------------------
אני - "לכעוס עלייך?? בחיים אני לא כועסת על אחותי!!"
הילה-" טוב.. אני .."
אני-" את מה כפרה??"
הילה- "נראה לי שהתחלתי להידלק על מאור.."
אני- "מה??????????????? באמת??!?!?! יפה שליי !!! הלוואי שיצא ביניכם משו!!"
הילה - "כן.. הלוואי שיצא לי משו טוב.."
אני -" זה בטוח!! רגעעעע אני רוצה בפרטים איך התחלת להידלק עליו!! קדימה עכשיו אחד שתיים שלוש!!"
הילה- " טוב.. נכון אתמול שאת ונתי הייתם בחדר..אז אני ומאור גם היינו בחדר.."
אני -" כן תמשיכי.."
הילה- " אז שהיינו ליד המחשב הוא פתאום אמר 'הדבר היחיד שאני רוצה זה שליהי תהיה מאושרת ' ואז אני הרגשתי מן עקיצה כזאת בלב ואמרתי לעמי שהלוואי שגם לי יהיה מישהו כמו מאור.. שיאהב אותי כמו שהוא אוהב אותך.. ואז הוא אמר לי שאני ילדה שכיף לשבת איתה.. כיף לדבר איתה.. ושאני חמודה וזה.. והרגשתי מן פרפרים בבטן.. את מכירה את התחושה הזאת.."
אני-"ברור שאני מכירה את התחושה הזאת!! הלוואי שיצא ביניכם משו..הידידים ההכי הכי יהיו ביחד!! זה יהיה הכי יפה בעולם!"
הילה-" כן הלוואי!!"
אח"כ ראינו סרט "סיפור סינדרלה" (סרט שווה ביותר- מומלץץ) ואז בחמש ככה עפנו לישון..
למחרת בבוקר קמנו ביחד בשעה אחד.. יום שבת חבל שלא קמנו מאוחר יותר..
איך שקמנו התחלנו לקרצף את הבית..
אחרי שעה וחצי סיימנו לנקות ה=כ=ל!
אכלנו לנו ואז הלכנו קצת למחשב..
נכנסתי לאייסיי והייתה לי הודעה מנתי וממאור..
נכנסתי לנתי והיה רשום בה " יפה שלי אני אוהב אותך.. הייתה לך מסיבה פגז אתמול.. מקווה שאהבת את המתנה.." אבל הוא לא היה מחובר אז לא עניתי.
ואז קראתי את ההודעה של מאור ,והיה רשום בה " יפיופה הייתה לך מסיבה פגז אתמול..ורציתי להגיד לך שיש לך חברה מזה חמודה..( הילה)! דברי איתי אח"כ ושלחי לי את האייסיי של הילה!"
הילה ישבה איתי גם על המחשב ונהייתה כולה אדומה!! "ראית ראית הוא אמר שאני חמודה !! " הילה אמרה לי בקפיצה של שמחה!
שלחתי למאור את האייסיי של הילה ..
ואז אני והילה ישבנו וראינו קצת טלויזיה .. ואז כבר היה לנו משעמם.. אז חשבנו על רעיון!
להגיד לנתי ומאור לבוא!!
התקשרתי למאור ונתי ואחריי חצי שעה שניהם היו אצלי!
הם נכנסו ואני נתתי לנתי נשיקה בפה ולמאור בלחי.. והילה נתנה נשיקה למאור בלחי וראיתי שהיא נהייתה כולה אדומה חחח!
יצאנו לשבת קצת בגינה למטה והורדתי פיצוחים ושתיה..
ואז אני ונתי רצינו להיות קצת לבד אז הלכנו לעשות סיבוב..
שחזרנו ראינו את הילה ומאור...........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אהבתם?!
המשך יבוא!!
תגובות!!
מתנשקיםם מתנשקיםם מתנשקיםם...ב=ד=ו=ק=ק=ק=ק!!חיחיחי
מתשיכיי מאמיי סיפורר מושלםםםםםםםםם!!
😁 😁 מוווווווואהה
QUOTE (יאנהכוסית @ 26/02/2005) מתנשקיםם מתנשקיםם מתנשקיםם...ב=ד=ו=ק=ק=ק=ק!!חיחיחי
תמשיכיי מאמיי סיפורר מושלםםםםםםםםם!!
😁 😁 מוווווווואהה
=)
hila & maor sit on three k-i-s-s-i-n-g
חחחחחחחחחחח
יאאאא אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךך
נו ברור שהם יתנשקווו.... חיחי
המשךךךךך
מ=ת=נ=ש=ק=י=ם !!!!!!!!
סיפור יפה ברמותתתתתתת 😁
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
??
המשך בובה הסיפור מדהים
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
חח בטח שהם יתנשקו!
זה כזה ברור!
😊
סיפור מדהייייים..
יאללה המשך..
אוהבת המווון
קרין
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וואיי כמה זמן לא רשמתי המשך.. סליחההה הנה המשךך לנשמות שלי!!
~הפרק הקודם~
ואז אני והילה ישבנו וראינו קצת טלויזיה .. ואז כבר היה לנו משעמם.. אז חשבנו על רעיון!
להגיד לנתי ומאור לבוא!!
התקשרתי למאור ונתי ואחריי חצי שעה שניהם היו אצלי!
הם נכנסו ואני נתתי לנתי נשיקה בפה ולמאור בלחי.. והילה נתנה נשיקה למאור בלחי וראיתי שהיא נהייתה כולה אדומה חחח!
יצאנו לשבת קצת בגינה למטה והורדתי פיצוחים ושתיה..
ואז אני ונתי רצינו להיות קצת לבד אז הלכנו לעשות סיבוב..
שחזרנו ראינו את הילה ומאור...........
------------------------------------
ראינו את הילה ומאור מסתובבים מסביב לשולחן.. חחח מאור מנסה לתפוס אותה כי היא נתנה לו סתירה בצחוק =)) ( חחח הפתעתי אתכם??)
אז הגענו לשם והם אפילו לא שמו לב אלינו!!
"חאם חאם!" אמרתי כדי שהם ישימו לב אלינו! אבל הם לא התייחסו והמשיכו לרוץ!!!!
"אממממממממ הילההההה מאורר דייייייי" אז הם עצרו!! יש סוף סוף הם התייחסו ..
ופתאום הסתכלו אחד על השני.. ואז עלינו.. התחילו לצחוק ושוב התחילו לרוץ!!!
וואיייייייי אני יקרע אותם!!!!
" טוב תקשיבו רגע!! " צעקתי אבל הם לא הקשיבו!!
"אתם יודעים מה לכו לעזאזלללל אני ונתי בבית שליייי" אמרתי ואני ונתי עלינו אליי לבית!
ישבנו ודיברנו ... ואז נתי פתאום שואל אותי
" ליהי.. את אוהבת אותי??"
אני - "ברור נשמתי .. למה מה אתה חושב.."
נתי- " ומה עם מאור??"
אני -" מאור.. זו מתנה יפה שכבר עברה .. לא יותר מזה.."
נתי-" ומה אני ???"
אני -" אתה זו המתנה ההכי נפלאה שקיבלתי בע=ו=ל=ם!!!!"
ואז התנשקנו לנו קצת.. " אני אוהב אותך!" נתי אמר לי!
"ואני אוהבת אותך יותר!" אמרתי לו!
ואז מי נכנס בדלת של החדר שלי???
מאור והילה!!
"אממ אמא שלך אמה לנו שאתם פה.." הילה אמרה ..
"באמת תודה שפתאום את מתייחסת אליי!!!!!!! " צעקתי עליה!!
"טוב ליהי אל תקחי את זה קשה סך הכל צחקנו קצת!" מאור אמר לי!
ואז הסתכלתי על נתי וקרצנו אחד לשני עין "מה קרה שאתם קורצים עין?? " הילה שאלה..
"אחתת שתיים שלוששששש" אני ונתי צעקנו !!
חחחחחחחחחחח ואז שניהם מהמכה נפלו על הרצפה.. הילה נפלה ראשונה ומאור מעליה..
(אם אתם כל כך רוצים לדעת אז זרקנו עליהם כריות חחח)
הם נשארו ככה כמה שניות מסתכלים אחד על השני ...
ואז קמו!
טוב אח"כ כולם הלכוו הייתי מזה עייפה אז התכוננתי למבחן שיש לי מחר ועליתי לישון..
למחרת קמתי בבוקר התארגנתי והלכתי לבצפר.. המבחן היה המתמטיקה.. היה דיי בסדר..
באמצע המבחן דן נתקע באיזו שאלה.. ולפי מה שאני מכירה את הפרצופים של דן הבנתי את זה לבד..
אז שסיימתי את המבחן נתתי לו דף של כל התשובות..
ואזז צלצולללללללל יש הפסקה!!
יצאנו להפסקה ואז דן בא אליי..
"למה עשית את זה?" הוא שאל
אני-" כי למרות שאני כועסת ואני לא שכחתי.. זה כבר לא מזיז לי.. ואתה בסך הכל ידיד שלי.."
דן -" תודה.."
אני- " אין בעיה מאמי!" והלכתי..
צלצוללללללל הולכים לביתתתתתתתתתתת
איך שבאתי לצאת מהכיתה ראיתי על הדלת פתק שרשום עליו ליהי..
פתחתי אותו והיה רשום
" אני מחכה לך מאחורי אולם הספורט.."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המשך יבוא רק אם יהיו תגובות!!!
חולה עליכם... 😍 😍 😍
מהממםםםםם
כמו תמיד!!
המשך דחוףףףףףףףףףף
ובלי לייבש אותנו שוב..=]]
בתאלושששש
בתאלוש כנראה רק את אוהפת ת'סיפור שלי.. אף אחד לא שם לב שרשמתי עוד פרק.. 😢
מחר המשך במיוחד בשבילך נשמתי!