נוווו מההה נסגר עם ההמשךךךךךךךךךךךךך?!?!?!
יאאלללה אני סקרנייייתתת
נשמות שליי תודה על התגובות..
עוד מעט המשך!!
מואההההה
נשמות שליי
הנה המשךך
~הפרק הקודם~
רק נתי הילה ומאור נשארו..
הילה ומאור ישבו במחשב ..
ואני ונתי עלינו לחדר..
אני פותחת את הדלת של החדר..
ומה אני רואה????????????????
----------------------------------------------
אני רואה את החדר מלאאאאא בלונים אדומים!!
מלא ורדים מפוזרים בכל מקום..
מוזיקה שקטה ברקע..
וקופסא ענקית על המיטה שליי עם מלא חורים!
התקרבתי לאט לאט למיטה ופתאום אני שומעת 'בוםםםםםם בוםםםםםם בוםםםם'
"אמאאאאא " צעקתי!!
"חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח " אני רואה את נתי מעולף על הרצפה ופתאום אני שומעת שוב פעם 'בום בום בום!!' ואז אני התחלתי לצחוקקק!!
חחח התפוצצו חלק מהבלונים!!
אח"כ נרגענו והלכנו לכיוון המיטה..
פתחתי את הקופסא ואני רואה דובי ענקייי ובין הידיים של הדובי הייתה עוד קופסא קטנה .. פתחתי אותה והייתה שם שרשרת מהממת!!
הוא ענד לי אותה..
ואז נישק לי את הצוואר והמשיך לפה..
כפרה עליו!! אין כמוהו..
אח"כ ישבנו על המיטה ואני חיבקתי את הדובי והוא אמר לי..
" מה אין לדובי שם?!?!"
אז אמרתי לו.. "אממ אני יקרא לו ... אממ ..שוש!! על שם נתו'ש! חחח כפרה עליך!!"
ונישקתי אותו..
ואז לא יודעת מאיפה סנדי קפצה עלינו..( סנדי זו הגורה שמצאתי בגינה..)
"חחח גם לך אני יתן נשיקה תירגעי!!" אמרתי לה.. והיא נרגעה.. חחח לי ולה יש שפה מיוחדת..
אז אח"כ ישבנו עוד איזה 20 דקות ומאור ונתי הלכו לבית שלהם!
ואז אני והילה ישבנו לנו עם שיחת בנות בת 3 שעות!! חחחחח
" הילה" אמרתי לה בתחילת שיחת הבנות..
"מה כפרה?!" היא אמרה לי
"איזה חמוד נתי.." אמרתי
הילה- "כן איזה מאמי!!"
אני- "נראה לך שהוא באמת אוהב אותי?!"
הילה-"ברורר זו שאלה מפגרת ברמה!!"
אני- "איזה חמוד הוא!! איזה משקיעןן אני פשוט חולה עליו!!"
הילה- " ומה עם מאור?!"
אני- " אממ.. עם מאור.. נראה לי ששכחתי אותו כבר.. מאור היה חוויה נפלאה .. וישאר ידיד שלי תמיד!"
הילה- "אהה טוב.."
אני -" למה את שואלת?!"
הילה - "סתם.."
ואז המשכנו סתם ככה לדבר על המסיבה ואיך שהיא הייתה ויה מזה צחוקים..
ופתאום הילה אומרת לי..
"ליהי.. אני צריכה להגיד לך משהו .. אבל אני פוחדת שתכעסי עליי.."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
רוצים לדעת מה הילה אמרה?!?!?!
תגובות !!
המשך יבוא..
יאא מעניין מה הילה עשתה...
איזה מתחח
המשךךךך
היא בטח אמרה שהיה לה משהו עם מאור....
אז אם כן..אל תכעסי עליה..חיחי..
סיפור מושלםםם..!!
המשך דחוף!!!!!!!
אוהבת המונים שלי!
מה היא אמרה???
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE היא בטח אמרה שהיה לה משהו עם מאור....
אז אם כן..אל תכעסי עליה..חיחי..
סיפור מושלםםם..!!
המשך דחוף!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
היא בטח מאוהבת בנתי..
או ב..מאור..
😊
סיפור מדהים..
המשך דחוווווווווווף
איזה חמווווווווווד! מזכיר לי את חבר שלי... 😊
תכתבי המשך א-ר-ו-ך!!!!!
😁
אורינו'''''''ששששששששש
מאמייייי סיפורר מושלםם תכתביי המשךך נשמהה....
חיחיחיחיי.....
עכשיו כולהה רועדתת מראש עושק אני בקושיי כותבתת חח...=)
מתה עלייךך מואהה=]]]
מהרררררררר מהר המשך!!
בואנה ישבתי קראתי עכשיו את כל הסיפור מההתחלה עד הסוף
חח את ממכרת אותי לזה 😉
המששששששששששששךךךךךךךךךךךךךך
מדהים מה היא אמרה??
המשךךך
בטח היא אמרה לה שהיא אוהבת את מאורררר 😉
שימי המשך יפתי
מוואה ענקיתת
אוייי תמשיכי כבררררררררררררר נווו מאמי סיפור מהמם המשךך דחוף