ואני תגובה מס' 6 שימי כבר המשך אני במתחחחחחחחחחחח
סיפור מושלםם...!!!
המשך דחוףף..!!!
אוהבת המונים שלי!
וואייי מאמיי התחלתי לקרוא לפני שלוש שעות בערך.. חחחחחחחח..
אייזההה סיפפוווררררר אלוווףףףף.. המממשךךך מייידדדד.. אנייי במתחחחחחחחחחחח 😊
אוףף אין המשך??????????
דחוףף המשךך תמשיכי מיד תמשיכי נוווו תמשיכיי
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אין אין מתה עליכןןןן
תודה על התגובות..
הנה המשךךך
~הפרק הקודם~
ואז... צלצלו בפעמון.. אני פותחת וזה היה שליח..
הוא הביא לי זר פרחים ענקקקקקקק עם מתנה..
הכנסתי את זה לבית..
"זה בטוח מנתי אין כפרה עליו!! "אמרתי להילה..
"פשש איזה חבר משקיען גם אני רוצה כזה.. " היא אמרה..
" אל תדאגי נשמתי הכל יסתדר!!" אמרתי..
פתחתי את הכרטיס ברכה וגיליתי שזה מ...................---------------------------------------
זה היה ממאור!!
הוא רשם ככה..
"ליהי נשמה שלי..
את לא יודעת עד כמה אני אוהב אותך חיים ..
אני עשיתי את הטעות של החיים שלי ...
ואני מקווה שתהיה מאושרת עם נתי..
הוא בחור טוב.. אני בטוח..
רואים שהוא חולה עלייך..
ואם הוא יעשה לך משהו תמיד תדעי שאני יהיה לצידך..
אני אהבתי - אוהב- יאהב לנצח!!
מאור.."
"הילה , איזה רומנטי זה.. אני לא יכולה להחזיק מעמד כבר.." אמרתי להילה..
" דיי נשמה שלי.. יש לך את נתי.. הוא אוהב אותך.. ומאור גם .. אני בטוחה שתהיה מאושרת עם נתי.. ועם מאור, את יכולה להשאר ידידה שלו!" היא אמרה לי..
"תודה נשמה שליי!! זה מה שאני יעשה.. אני ונתי נחיה לנצח ביחד ומאור.. אני ומאור נהיה ידידים..הוא ילד חמוד.." אמרתי לה..
ואזז טוק טוק!!
חחח צלצלו בפעמון..
הלכתי לפתוח וזה היה נתי..
הוא בא עם שקית ענקיתתת " חיים שלי מה זה?!!? " שאלתי אותו..
"אממ .. את זה תדעי בסוף המסיבה.." הוא אמר..
"סבבה נשמתי.." אמרתי לו .. למרות שהייתי מה זה סקרנית לדעת מה יש בתוך השקית..
"טוב אני עולה לחדר.. אני צריך לעשות בו משהו.." הוא אמר לי..
" טוב.." עניתי לו..
"רגעע נתי!!" צעקתי
"מה קרה???" הוא ענה..
"תקשיב אממ.. מישהו בא אליי ושמע שיש לי מסיבה ואמר אם הוא גם יכול לבוא.. והוא הביא לי דרך שליח מתנה.. תראה " הראתי לו את המתנה ואת הפתק..(של מאור)
"זה בסדר נשמתי.. הוא יכול לבוא בכיף.. אני סומך עלייך .. ולפי מה שהוא רשם כנראה אין לו כוונה לעשות משהו.. אז הוא יכול לבוא בכיף.. " הוא אמר..
וואייי אין אני חולה על הילד הזה!! איך שהוא מבין והכלללל כפרה עליו !!
"טוב אני זזתי לחדר.. " הוא אמר.
"טוב כפרה" אמרתי לו והוא הלך לחדר..
ואז שוב פעם טוק טוק!!
הלכתי לפתוח את הדלת וזה היה מ-א-ו-ר!!
"היי.. מזל טוב.." הוא אמר כאשר ראה אותי..
"תודה מאמי..בוא כנס.." אמרתי לו ונתתי לו נשיקה על הלחי..
"תראה מאור אני צריכה לדבר איתך.." אמרתי לו..
" כן דברי.." הוא אמר..
"תראה קיבלתי את המתנה .. א- תודה השרשרת מאוד יפה.. . ב- אני רוצה שנישאר ידידים .. אתה ידיד טוב שעוזר.. אז למה סתם להרוס ידידות?! " אמרתי לו.
" וואיי כמה שחיכתי שתגידי את המשפט הזה.. חחח חשבתי שזהו אחרי המסיבה אני לא יראה אותך יותר.." הוא אמר.
" אל תדאג מאמוש.. ידידים תמיד נישאר!!!!!!!!!!" אמרתי לו!
והתחבקנו.. חח חבאמת הרגשתי ידידה שלו..
"נתיייייייייייייי" צעקתי בתקווה שהוא ישמע..
" כןןןןןןןןןןן" הוא ענה..
" בוא שניה!!" צעקתי לוו
"אני באא" הוא אמר וירד
הוא ראה את מאור ולחץ לו יד בכיף..
ואז מאור אמר לו "תשמור עליה!!" ונתי אמר "ברוררר" ואני?! חחח אני הסמקתי!!
בנתיים באו מלא ילדים.. נתנו לי מלא מתנות..
היה מזה כיף..
רקדנו השתוללנו כמו משוגעים..
באמצע היה ריקוד סלואו מהמם!!
ואני ונתי רקדנו באמצע..
כולם ישבו מהופנטים.. ואז הצטרפו עוד זוגות..
בסוף היומולדת .. נשברו לי הרגליים!! הרגשתי כמו מתה- חיה!
רק נתי הילה ומאור נשארו..
הילה ומאור ישבו במחשב ..
ואני ונתי עלינו לחדר..
אני פותחת את הדלת של החדר..
ומה אני רואה????????????????
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
רוצים לדעת מה ראיתי??
להמשיך??
יאייייייייייי אני כבר מתארת לעצמיייייי..(:
איזה יופייייי...
סיפור מ-ו-ש-ל-ם!!!!
המשך דחוף...!!!!!
אוהבת המונים שלי!
ווואי בטח הוא עשה לה הפתעה סוו מדהימה...
יאאא כתבי המשךךךך
אני במתחחחחחחחח
מושלם כמו תמיד!!!!!!!!
אני כבר מנחשת מה יהיה בחדר..=]]
בתאלושששששש
מהה ראיתת??
אני מתהה לדעתת אוףף !!
מחרר אני רוצהה תגובבבבבבבבבההההההה אני יותרר מידיי סקרניתת...
אלהה תכתביי לנוו המשךך מאמיי...מתה עלייךך!!
-=-*אנ!'ש-=-
תמשיכיייייייי אניייי רוצההה המשששךךך דחוווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
חחחחחח אנייי מכורהה לסיייפווררר הזההה יאלללההה
נוו מה את רואה אללה המשךך דחוףףףףףףףףףףףףף