הנה המשךך
תודה על התגובות נשמות!!
~פרק קודם~
" טוב מאור קארין שיהיה לכם בהצלחה.. אני ונתי צריכים ללכת עכשיו.. ביי.." אמרתי להם
" בהצלחה בטח.. ביי לך להתראות.." מאור ענה לי..
ואני ונתי הלכנו וישבנו במגרש של הכדורגל..
" תגיד נשמתי מאיפה צצת לי שמה??" אמרתי לנתי
" ראיתי אותכם מהחלון של הכיתה שלי ואמרתי למורה שמאור הוא אח שלי ושאני חייב לצאת אליו רגע.. ובאתי.." הוא אמר..
" חחח .. נפלת לי ברגע טוב.. מלאך שלי!!" אמרתי לו..
" כן נשמתי אהה.." הוא אמר ואז התנשקנו לנו בכיף...
ואז אחרי רבע שעה-->> צלצולל ..
כך עבר לו היום בכיף שלו..
-----------------------------------
הגיע הבוקר הלכתי לבצפר..נכנסתי לכיתה ואני רואה ורד ובלון ובתוך הבלון היה דובי!! כל זה היה במקום שלי וכל הכיתה מסביב לזה!!
הלכתי ומקום שלי והעפתי את כל העדר..
קראתי את הפתק והיה רשום בו
" לנסיכה שלי..
שיהיה לך בוקר טוב..
אוהב אותך..
נתי."
וואייי איזה חמודד כפרה עליוו
הגיע ההפסקה הגדולה וישר רצתי לכיתה שלו!!
הוא בדיוק התכופף להרים ת'תיק שלו מהריצפה וקפצתי עליו מאחורה ונתתי לו נשיקה מעלפת!!
"תודה אהובי גם אני חולה מטורפת גוססת עליך!!" אמרתי לו
וסתם יצאנו להפסקה..
אחר"כ נכנסנו לכיתה והסתכלתי ביומן ומה גיליתי??????
עוד שבוע יש לי יומולדת!!
כן כן כן כןןן לי יש יומולדתת
בת 15 אני לא מאמינה.. איך הזמן עובר מהר!!!
סוף היום !! יששש עפים לבית!!
הגעתי לבית והתקשרתי להלילה שתבוא אליי..
היא באה וביקשתי ממנה להכין רשימה של דברים כי אני עושה מסיבה!!
הכנו רשימה וכל מיני דברים יפים ליומולדת..
נעשה את היומולדת פה בבית שלי..
כעבור 5 ימים!!
"צ'וצ'י שלי אתה יודע שעוד יומיים יש לי יומולדת.. אבל אני יעשה מסיבה ביום שישי.. " אמרתי לנתי..
"ברור שאני יודע!!" הוא אמר..
" טוב אז יש לי רעיון... בא לך לבוא איתי לקנות בגדים ?" שאלתי אותו..
" ברור שכן נשמתי.."
הלכנו לקנות בגדים..
אני קניתי מכנס שחור עם חולצה מרשת שחורה וחגורה מאבנים יפה יפה..
ואז הלכנו לבית..
יום המסיבה הגיע!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אהבתם??
המשך יבוא!!
יששששששש נה נה בננהה אני ראשונהה....חיחיחיחיחי
אוףף למהה קצצצצצצצצצררר??אני במתחחח יאלה אני רוצהה המשששששששךךךךך מאמו''ששש..
לאא להשאירר אותיי במטחח הרבהה זמןןןןן טוףף?!=))
ה-מ-ש-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך-ך מהררררררררר
מזההה אהבנוווו אללה עשי המשךךך מיידדדדד
וואלההה ילדה אני מתה על הסיפור שלך תמשיכי אותו ומהרר נאי כבר יומיים יושבת עליויוו כפרה עלייך אל תהרגי אותי ממתח !
המשששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךך
סיפור מהממםם...!!!
המשך דחוף!!
אוהבת המונים שלי!
תודה על התגובות...
מתה על כולןןן אחת אחת!!
הנה המשך !!
~הפרק הקודם~
כעבור 5 ימים!!
"צ'וצ'י שלי אתה יודע שעוד יומיים יש לי יומולדת.. אבל אני יעשה מסיבה ביום שישי.. " אמרתי לנתי..
"ברור שאני יודע!!" הוא אמר..
" טוב אז יש לי רעיון... בא לך לבוא איתי לקנות בגדים ?" שאלתי אותו..
" ברור שכן נשמתי.."
הלכנו לקנות בגדים..
אני קניתי מכנס שחור עם חולצה מרשת שחורה וחגורה מאבנים יפה יפה..
ואז הלכנו לבית..
יום המסיבה הגיע!!!
-----------------------------------
יום שישי בבוקר! יום המסיבה...
הלכתי לבצפר..
וכולם התחילו להגיד לי וואי אני מתה שתהיה כבר המסיבה וזה..
וזמנתי את כ-ל הכיתה ..אפילו את דן.. אבל לא הזמנתי את פרח!
מצדי שתלך ל******!!
הזמנתי גם את מאור.. כי הוא בא אליי ואמר לי שהוא שמע על המסיבה ואמר אם הוא גם יכול לבוא.. אז הזמנתי.. זה לא יפה..
הגיע השעה 7 וחצי.. אכלתי עם המשפחה והכל והעפתי אותם מהבית...חחח הם ישנו כנראה אצל סבתא שלי =))
הילה באה אליי וסידרנו את הבית למסיבה..
טוב ..
מוסיקה... יש.
עוגה ...יש.
בלונים... איןןןןןןןןןןןןןן
"הילההההה מהרררר צריך לנפחח בלונים!!!!" אמרתי לה וניפחנו מהר את הבלונים..
סיימנו לארגן את כ-ל הבית.. זה בסוף היה נראה כמו מועדון חחח
נכנסתי להתקלח.. ואח"כ הילה..
היא התארגנה אצלי והיא גם תישן אצלי היום =))
יצאתי מהמקלחת ואז התחלתי להתלבש.. ואז גם הילה והיא גם התלבשה..
נשאר לנו לסדר את השיער ולהתאפר..
עשיתי מלא תלתלים.. גם עם בייביליס וזה יצא פ33ה!!
הילה רק פיזרה את השיער כי השיער שלה יפה בכל מצב..
התאפרתי ואיפרתי גם את הילוש..
שמנו נעליים .. בושם..
וזהו!!
נראנו פגז!!
ואז... צלצלו בפעמון.. אני פותחת וזה היה שליח..
הוא הביא לי זר פרחים ענקקקקקקק עם מתנה..
הכנסתי את זה לבית..
"זה בטוח מנתי אין כפרה עליו!! "אמרתי להילה..
"פשש איזה חבר משקיען גם אני רוצה כזה.. " היא אמרה..
" אל תדאגי נשמתי הכל יסתדר!!" אמרתי..
פתחתי את הכרטיס ברכה וגיליתי שזה מ....................-----------------------------------------------
אהבתם?!
להמשיך?!
למה כזה קצר??? 😢
איזה חמוד נתיייייייי כפרה עליוווווווו 😊
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתת
אוףף הפעםם אנ'לאא ראשונההה=((
זהה בטחח הייההה ממאורר חיחיחי....סיפורר יפהה כפרותת עלייךך תמשיייייכככככיייייייייייייי
דייי את חייבת לכתוב היום עוד המשךךך
ודחווווף
מה רק 4 תגובות?!?[COLOR=gray] 😢
ממי זה????? 😮
שימי המשך יפתי
אההההה ואני תגובה מספר 5 !!!!!!! 😁 חחחחח
מוואה ענקיתת