דייי מי נכנס לבית ספר?!
יא איזה מתחחחח
המשךךךךך
מי זה היה????
סיפור מעלף תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
מי נכנס לבצפר???? מי?? מי?? מי??? חחחחחחח
שימי המשך מאמי.....
מוואה ענקיתתת
מה רק 5 תגובות?!
איזה מבאסים... 😢
מי אלהה?V?
סיפור מושלםם
המשךך
בתאלוששש
אופה.. מה קרה פתאום בהיו קצת תגובות??
פעם היה מלא..
הבנתי שהסיפור שלי לא הכי טוב.. זהו כנראה אני יסיים אותו..
לאאאאא...
הסיפור שלך מושלםםם...!!!!!!!!
תכתבי לנו המשך דחוףף..
כולם אוהבים את הסיפור!! אני בטוחה..!! איך אפשר שלא.!?.פליז תכתבי המשךך...
אוהבת המונים שלי!
לאאאאאאאאאא פליזזזז לאאאאאאאאא !!!!!!!!!! 😢
כ=ו=ל=ם אוהבים ת'סיפוררררררר שלךךךךך
אולי אין להם כוח להגיב אבל תאמיני לי כולם אוהבים אותווו
שימי המשך יפתי
מוואה ענקיתתת
מאמי תאמיני לי שזה לא ממש משנה כמה תגובות קיבלת
יש פה אנשים שמאוד אוהבים את הסיפור שלך ואת לא רוצה להמשיך אותו..
ויש עוד הרבה אחרים שקוראים אותו אבל אין להם כוח להגיב
בגלל זה את רוצה להפסיק לכתוב לנו...
😢
אוריאנו'ששששששש נשמתיי.......הסיפור בנזונהה כמו שאמרתי!! 😊 😊
תכתביי לנוו המשךךךךךךך אני מתה לדעתת מה הייהה שםם כפרותת...
אלל תשאיריי אותיי במטחחחחח.....!! 😉 מתהה אלייךךךך מושלמתת מואהההה 😁 😁 😁
בקשה תמשיכי..בקשההההה..
הסיפור שלך פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הנה המשךךך
תודה על התגובות...
~הפרק הקודם~
הלכתי במסדרון לשתות ואז בדיוק נתי יצא מהכיתה שלו להתפנות..
"חיים שליי מה את עושה בחוץ??" הוא שאל
"סיימתי את המבחן שעה קודם ועכשיו אין לי מה לעשות.." אמרתי..
" אהה סבבה נשמתי.. בכיף שלך.. רק בלי שטויות.." אמר לי..
" ברור שלאא"
נתתי לו נשיקה בפה והוא הלך להתפנות ונכנס לכיתה שלו..
אני ביינתיים הלכתי לקפיטריה וישבתי שם סתם עם המוכר..
הוא דיי צעיר ובוגר בצפר..
דיברתי איתו סתם על החיים והבצפר..
ופתאום אני רואה שתי אנשים נכנסים לבצפר... לא האמנתי!!!
-----------------------------------------
לא האמנתי.. אלה היו מאור ואיזה פרחה אחת.. נראת ממש מגעיל..
חצאית מיני שראו לה כבר את התחתת בעעע נראה לי זו איזה זונה!!
אבל רגע.. למה הוא בא לפה?!?!
מה כבר יש לו לעשות פה?! פעם הוא היה בא בשבילי.. ולא ראיתי אותו עם אף אחד אחר..
טוב את זה כבר נברר...
הוא קלט אותי יושבת בקפיטריה ובא לכיוון שלי..
מעניין למה... יעני אני והוא כבר לא הכי מדברים.. כנראה הוא נפגע כשאמרתי לו שניפרד..
"מה מצב ליהי?" הוא אמר..
"סבבה מה איתך?" החזרתי לו..
" הכל טוב... תכירי זאתי קארין , ח-ב-ר-ה שלי!" הוא אמר בעוקץ..
קארין הושיטה לי יד בתקווה שאני ילחוץ לה אותה
נתתי יד לקארין " נעים מאוד .." אמרתי
ואז מאור התחיל לחרמן אותה מולי!!
ואז לא יודעת איך נתי הגיע ונישק אותי מול מאור!!
" יפה שלי!! התגעגעתי אלייך!!" הוא אמר
" גם אני חיים שלי!!" ונתתי לו נשיקה על הפה..
"אממ.. אז מה אתם חברים?" מאור שאל..
" כן " נתי ענה לו!
" טוב מאור קארין שיהיה לכם בהצלחה.. אני ונתי צריכים ללכת עכשיו.. ביי.." אמרתי להם
" בהצלחה בטח.. ביי לך להתראות.." מאור ענה לי..
ואני ונתי הלכנו וישבנו במגרש של הכדורגל..
" תגיד נשמתי מאיפה צצת לי שמה??" אמרתי לנתי
" ראיתי אותכם מהחלון של הכיתה שלי ואמרתי למורה שמאור הוא אח שלי ושאני חייב לצאת אליו רגע.. ובאתי.." הוא אמר..
" חחח .. נפלת לי ברגע טוב.. מלאך שלי!!" אמרתי לו..
" כן נשמתי אהה.." הוא אמר ואז התנשקנו לנו בכיף...
ואז אחרי רבע שעה-->> צלצולל ..
כך עבר לו היום בכיף שלו..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זה היה סתם פרק קצרצרון..
אהבתם??
המשך יבוא
חחחחח מאאאאאאאגניייבבב...
סיפור מדהיםםם...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ולא משנה כמה תגובות יש..את ממשיכה בשביל כולנו..=]
מחכה להמשך..
אוהבת.
עדי