עוד 4 תגובות ויש המשך..\
ומה יש לשפתיים מאמי? יפות או לא??
חחח כןן השפתייםם יפותת אבלל שלל מי הםם...????.חחחחח
רגעע הסיפורר אמיתיי אוו לאא...פחחחח למה חלאא נראה ליי שהואא אמיתיי
נוו יאלהה כתביי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך כפרההההה
חחח תודה מאמי..
השפתיים האלו שלי... אבל הם לא כאלה עבות..
והסיפור לא אמיתי..
אבל כדי לבנות עלילה שתהיה יפה את צריכה כמה אהבות..
וכמה שיש אהבות ככה הזמן עובר.. והילדה יותר מתבגרת..
אני מקווה שאהבת את הסיפור..
בטחח שאהבתיי ת'סיפורר ...!
הואא משהוו ב-נ-ז-ו-נ-ה-ה-ה-ה-ה לאא ממשש בהתחלהה התחלתיי לקרואא אותוו התחלתיי בהאמצעעע בערךך ראיתיי משהוו מענייןן אוליי קראתי את זהה שעעהה...חח כולם שולחיםם לי הודעות לאייסי אני לא עונהה להםם כבר התעצבנווו.....חחחחחחח!!
אבלל סיפורר יפהה....דווקא.....
חחח איךך פתאוםם המצאתת אותוו??
כבר חשבתי הסיפור אמיתיי..פחחחח....!
ומאיפה הבאת ת'פרחח השרמוטהה הזותיי??ייחיחיחי
חחחחח ת'אמת נשמה אין לי מושג..
התחלתי לקרוא פה ת'סיפורים ונהיה לי חשק.. 😊
חחחח אבלל איזהה יפהה הסיפורר הזהה נידלקתיי עליוו...חח....
רגעע מי זהה העידוו הזה??
ובתת כמהה אתת מאמי בראסמיי 14 וקוראים לך ליהיי מותק???
אבל סיפורר יפה נידלקתיי עליוו...
רגעע קוראים לך בראסמיי ליהי ואת בת 14.......!??!
חיחיח ומיי זהה עידוו שחכתיי...חח תזכיריי ליי
בראסמי אני בת 14 וחצי ולא קוראים לי ליהי..
ועידו זה הילד שעזר לי לברוח..
ובת כמה את ?
יש לך אייסיי?
כןן יש לי איסיי 299675077...עם את רוצה כנסיי מאמיי...!!
ואני בת 14 וחציי גםם כפרהה...
אהה חח אבלללל מיי חטףף אותך ואיךך העידוו הזהה הצילל אותךךךך!?!?...חח..
איזה סיפור יפההההההההה אני רוצה המשך..
ואי כמה זמן לא הגבתי פה
הסיפור מהמם!!!!! ותנשקי את נתי....ותשמרו על זה בסוד...
חחחח תכלס הוא הכי חמווווד... 😁
יאללה תכתבתי המשךךךך!!! 😊
סליחה שלא רשמתי הרבה זמן..
יאנוש שיגעת אותי מאמי.. הנה המשך במיוחד בשבילך ובשביל כולםם
" לאאא מספיק!! אני בוכה בגלל שאני מפגרת!! " עמדתי ניגבתי את הדמעות "תראה עכשיו אני לא בוכה..".
הוא הסתכל עליי...
וואיי איזה מבט יש לו..
עמדו והסתכלנו אחד על השני ..
ואז התחבקנו.. ושתינו בכינו כמו ילדים קטנים..
התנתקנו והתחלנו לצחוק..
חחחחחחח ממש צחקנו !!
הסתכלנו אחד על השני שוב..
ואז הוא תפס אותי והצמיד אותי לקיר ו.........
והתקרב אליי.. יותר ויותר..
והתחיל לנשק אותי..
זרמתי איתו... התנשקנו.. וואי איזה שפתיים רכות יש לו.. הוא פשוט מהמם..
פתאום הוא הפסיק את הנשיקה באמצע ואמר לי "אני אוהב אותך"
לא ידעתי מה להגיד לו.. לא ידעתי מה לענות.. הייתי כל כך מבולבלת.. לא עניתי לו..
ואז המשכנו להתנשק..
שהתנתקנו הוא חיבק אותי.. והרגשתי אהבה..
הרגשתי את מה שהוא מרגיש.. כולי רעדתי..
" א..א..אני.. א.א..והב אוהבת.. אותך.." אמרתי..
" מהה?? באמת??" הוא נשאר המוםם
"כן באמת.. הבנתי שאני אוהבת אותך.."
"וואיי נשמתי אני אוהב אותךךך תראי איך הכל יהיה מושלםם" אמר
"אני יודעת נשמה.. גם אני אוהבת אותךך מאוד מאוד!!"
"את רוצה להיות חברה שלי?" שאל
"כן בטחחח" אמרתי
הוא הרים אותי וחיבק אותי בסיבובים באוויר..
חחחחחחח אני חולה עליו.. הוא כל כך נשמה..
אחרי איזה חצי שעה ככה ..
"וואי בא לי גלידה.." וואי איזה בלי קשר אני... אבל מה שבא לי אני אומרת..
"אממ...אני לא צריך גלידה כי כבר יש לי גלידה הכי טעימה בעולם!" הוא אמר.. וואי איזה מתוק.. עוד מעט אני נמסה בדיוק כמו גלידה..
"חחח סתם בואי נלך לקנות.. אני מזמין..." הוא אמר
יצאנו לקנות גלידה...
אני לקחתי שוקו וניל מהמכונה (ראסמי אין כמו הגלידה מהמכונה אני חולה עליה!! ) ונתוש לקח גם מהמכונה אבל רק וניל...
ואז הלכנו וישבנו בגן שמתחת לבית שלי..
ישבנו על הדשא והוא חיבק אותי.. ואז סתם התחלתי לשיר את השיר של סלין דיון -בגלל שאתה אוהב אותי..
הוא שמע אותי שרה את השיר ואמר " אם אני יבקש ממך משהו את תעשי?" ואז אמרתי "תלוי מה.." וחייכתי חיוך שובבני.. ואז הוא אמר.. " את השיר שאת כרגע שרה.. תשירי לי אותו.. בקול.. "
אני נהייתי מזה אדומה.. חח לא ידעתי מה לעשות.. מצד אחד התביישתי כי הקול שלי לא משו.. אבל מצד שני זה האהוב עליי.. והוא מדבר ממש על מה שאני חווה עכשיו אז.. למה לא לשיר?!?! החלטתי שאני שרה..
אז ישבתי מולו והתחלתי לשיר..
כשסיימתי לשיר הוא נתן לי נשיקה כל כך נעימה וכיפית..
ואז הוא ליווה אותי לבית ..
ישר הלכתי לישון הייתי מזה עייפה..
למחרת בבוקר..
קמתי התארגנתי לבצפר..
אופהה יש לי על הבוקר מבחן בתנ"ך..
וואיי ולא למדתיי
אבל יש לי מזל כי זה על הפרקים שדווקא בשיעורים האלה הקשבתי..
הגעתי לבצפר נכנסתי ואז נתי ישב שם בצד עם כמה חברים..
הוא קרא לי ונתן לי נשיקה בפה ליד כל החברים שלו..
כל החברים שלו היו בשוקק ואז אחרי 5 דקות של שקט אמרתי " טוב צאו מהפאניקה סך הכל חברים!"..
ופה הם יותר מדי יצאו מהפאניקה חחח הם התחילו להשתגע עם עצמם ולהגיד לנו מזל טוב..
טוב נכנסתי לכיתה ובדיוק המורה נכנסה וחילקה טפסים..
המבחן היה מזה קל.. הוא היה שעתיים אבל אני סיימתי אותו תוך שעה..
ז"א שיש לי שעה חופשייה!!
הלכתי במסדרון לשתות ואז בדיוק נתי יצא מהכיתה שלו להתפנות..
"חיים שליי מה את עושה בחוץ??" הוא שאל
"סיימתי את המבחן שעה קודם ועכשיו אין לי מה לעשות.." אמרתי..
" אהה סבבה נשמתי.. בכיף שלך.. רק בלי שטויות.." אמר לי..
" ברור שלאא"
נתתי לו נשיקה בפה והוא הלך להתפנות ונכנס לכיתה שלו..
אני ביינתיים הלכתי לקפיטריה וישבתי שם סתם עם המוכר..
הוא דיי צעיר ובוגר בצפר..
דיברתי איתו סתם על החיים והבצפר..
ופתאום אני רואה שתי אנשים נכנסים לבצפר... לא האמנתי!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זהו להיום.. אני עייפה...
לילה טוב..
ותרשמו המן המון תגובות..
בה ביי חולה עליכםם