המשךךךךךךךךך
סיפור צממושלםםםםםםםםם
בתאלוששששש
סיפור מדהייםםם...!!!!!
המשךךךךך...=)
יאאאא סיפור מושלםםםםם
המשךךךךךךך
דחווווף
נשמות שלי
תודה על התגובות..
עוד 4 תגובות ואני ממשיכה...
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאללה תוסיפו כולה עוד שלוש
והנה התגובה ה4..
המששששששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תודה על התגובות!!
מחר המשך..מבטיחה..
המשךךךךךךךך
המאור הזה מעצבן אותיי...הוא לא משהוו חחח
עידו חמודדדדדדדדד =]]]]
המשךךךךך
בתאלוששששששש 😂
תודה על התגובותתת
והנה ההמשךךךךךךךך
פתאום אני רואה אותי בספסל הקבוע שלי ושל נתי..
ומה אני רואה??????????
נתי מתנשק עם איזו אחת..
פתאום הרגשתי מן צביטה בלב...
נתתי משם ריצה.. לא רציתי שהוא יראה אותי או שיפסיק בגללי..
רגעע אבל למה הרגשתי מן צביטה בלב..??
יאווו ה' מה קורה לי?? אני לא מבינה??
לא , לא יכול להיות, נתי הוא כמו אח שלי!!
וחוץ מזה אני חברה של מאור!!
יאווו מה הולך איתי?? אני חייבת לסדר ת'עניינם!!
הברזתי מהבצפר.. לא יכולתי כבר לחשוב..
הלכתי לטייל לי..
ככה אני יצליח לחשוב..
באמצע הטיול בעיר ראיתי גן שעשועים ישן , הלכתי לשם ,ואני פתאום שומעת יללות..
הסתכלתי מסביבי וראיתי מתחת לספסל גור כלבלב חמוד..
זו הייתה בת.. החלטתי שמהיום אני לוקחת אותה איתי..
מהיום היא שלי.. אני יקרא לה סנדי..
שם יפה לכלבה יפה!
סנדי הייתה גור פינצ'ר קטן בצבע חום לבן .. והיא ממש חמודה!!
לקחתי אותה לבית שלי.. קילחתי אותה, סידרתי אותה והכנתי לה קרטון עם שמיכה קטנה..
שמתי לה אוכל ומים היא אכלה לה ושתתה ואז הלכה לישון בכיף.. חחח איו חמודה היא..
נכנסתי לי להתקלח ואז שכבתי לי במיטה עם סנדי..
התחלתי לדבר עם סנדי (=עם עצמי) וסידרתי לי את הראש..
החלטתי שאני יפרד ממאור כי הבנתי שאני לא ממש אוהבת אותו, אז חבל שהוא סתם יסבול..
אחרי איזה 5 שעות ככה שבהם הספקתי לישון ולאכול והכל..
גלין גלין מישהו צלצל בדלת..
הלכתי לפתוח וזה היה מאור..
כן הגיע הרגע הגדול..
צריך לדבר איתו ולהגיד לו מה הבנתי שאני מרגישה!
"חיים שלי התגעגעתי אלייך!!" מאור קפץ עליי ובא לתת לי נשיקה בפה אבל סובבתי את הראש..
" מה קרה נשמתי??" הוא שאל אותי..
"אני צריכה לדבר איתך.."עניתי לו..
" למה את כל כך רצינית??" הוא שאל.
"בוא אני יסביר לך בחדר.. נדבר שם.." עלינו לחדבר וישבנו.. בהתחלה הייתה דממה מתמשכת של איזה 5 דקות.. אבל ידעתי שאני זו שצריכה לדבר אז אמרתי
"סליחה.. אבל.. אני.. אני לא ממש אוהבת אותך..
ו.. עדיף שנפרד.."
" מהה??? למה?? " הוא שאל..
" דיי מאור אל תקשה עליי יותר מדי .. אמרתי לך כבר את כל מה שרציתי.."
" טוב אם זה מה שאת רוצה.. ביי .." הוא אמר..
" ביי "
הוא הלך והיה מזה עצוב.. אבל זה לטובתו.. לא כיף להיות עם מישו שלא אוהב אותך..
אחרי איזה שעה עוד פעם מצלצלים.. הלכתי לפתוח..
" נתי מה קורה מאמי??" אמרתי והרגשתי שאני כולי רועדתת
"סבבה כפרה מה איתך..?" הוא אמר..
"הכל טוב.."
"בוא כנס.." הוא נכנס ונתתי לו לשתות ואז עלינו לחדר שלי..
"מזל טוב.." אמרתי לו..
"על מה ? " הוא שאל..
" ראיתי אותך היום בספסל.." אמרתי.. ופתאום ירדה לי דמעה!! מה זה אני בוכה עם עצמי?? למה אני בוכה??
"כן.. אני יודע... היא גירתה אותי.. לא יכלתי להתנגד.." הוא אמר בכיף.. ופתאום הוא קלט שאני בוכה
" מה זה למה את בוכה????" הוא שאל..
ואז לא יודעת איך.. התקרבתי אליו ו................
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המשך יבוא..
זה כזה יאפהההההההההההההההה
יאק'ק נתח חוצפןןן חחחח מתנשק עם בנות שהואא אוהב אותך????????.=[[ חחחחחחח
המשךךךךךךךךךךךךךךך
בתאלוששששששששש
יאא אני במתח!!!
המשךךךך
מדהים!!
סיפור יפה מאמי ....תמשיכי
ו........?? נישקת אותו??? 😛 חחחחחחחח
שימי המשך נשמהה
מוואה ענקיתת