מה רק 5 תגובות??
איזה רעים אתם..
כבר לא בא לי להמשיך לכתוב.. 😢
תמשיכי מהר.............אני במתח
סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםם 😊
מה זה לא בא לי??
מה איתי אני מתה לדעת ת'המשך.... 😊
תתחשבי במי שקורא ומגיב לך
תמשיכי מאמי
ו..?
סיפור מהמם
תמשיכי
אוהבת*-*אולוש*-*
ו............?
יאווו סיפור מושלםםם!!
המשך דחוף!!
המשךךךךךך
סיפור מעלףףףףףף
בתאלושששש
תודה על התגובות..
הנה ההמשךך
אחרי איזה שעה עוד פעם מצלצלים.. הלכתי לפתוח..
" נתי מה קורה מאמי??" אמרתי והרגשתי שאני כולי רועדתת
"סבבה כפרה מה איתך..?" הוא אמר..
"הכל טוב.."
"בוא כנס.." הוא נכנס ונתתי לו לשתות ואז עלינו לחדר שלי..
"מזל טוב.." אמרתי לו..
"על מה ? " הוא שאל..
" ראיתי אותך היום בספסל.." אמרתי.. ופתאום ירדה לי דמעה!! מה זה אני בוכה עם עצמי?? למה אני בוכה??
"כן.. אני יודע... היא גירתה אותי.. לא יכלתי להתנגד.." הוא אמר בכיף.. ופתאום הוא קלט שאני בוכה
" מה זה למה את בוכה????" הוא שאל..
ואז לא יודעת איך.. התקרבתי אליו ו................
היינו ממש קרובים..
הרגשתי את פעימות הלב שלו פועמות בחוזקה..
שמעתי את הנשימות שלו...
כולי רעדתי..
ואז עלתה בי המחשבה שאני הולכת להתנשק איתו.. אבל הוא כמו אח שלי.. למרות שאני מרגישה שלא.. הוא יותר מאח בשבילי .. וגם אני בשבילו..
אבל.. רק נפרדתי ממאור..
אני לא יכולה לעשות את זה... מה יחשבו עליי??
התרחקתי קצת.. ממש כששפתינו נגעו אחד בשני...
"אני לא יכולה לעשות את זה... אני מצטערת.." אמרתי והורדתי את הראש..
" זה בסדר הכל באשמתי..." הוא אמר
"לאאא זה לא באשמתך! כלום לא באשמתך.. ! דיי להאשים את עצמך!! אתה לא עשית כלום!!" אמרתי
"אני כן!! אני התאהבתי בך.. וזה מה שיוצא.." אמר "אני חייב רגע ללכת לשירותים.." .
הוא הלך לשירותים ואני התחלתי לבכות.. אוףף זה לא פייר!!!
למה אני לא יכולה לחיות בשקט??
מה קורה ה'?? אתה לא רוצה שאני יהיה מאושרת??
למה גרמת לי להדלק יותר מדי על נתי??
למה דווקא עליו??
הוא כמו אח בשבילי.. או שעכשיו כבר לא??
אוףףףףףףףף
ואז ישבתי ברצפה והתחלתי לבכות..
אחרי כמה דקות נתי נכנס לחדר.. ורואה אותי על הרצפה בוכה..
"את רואה אמרתי לך שזה באשמתי!! הכל באשמתי.. בגלל זה את בוכה..." הוא אמר
" לאאא מספיק!! אני בוכה בגלל שאני מפגרת!! " עמדתי ניגבתי את הדמעות "תראה עכשיו אני לא בוכה..".
הוא הסתכל עליי...
וואיי איזה מבט יש לו..
עמדו והסתכלנו אחד על השני ..
ואז התחבקנו.. ושתינו בכינו כמו ילדים קטנים..
התנתקנו והתחלנו לצחוק..
חחחחחחח ממש צחקנו !!
הסתכלנו אחד על השני שוב..
ואז הוא תפס אותי והצמיד אותי לקיר ו.........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המשך יבוא.......
חולה עליכםם
ו.........?
נישק אותך בצורה לוהטת... וזאת הייתה נשיקה מדהימה..!! חחחח...
המשכתי את הסיפור..
סיפור מושלםםם..!!!!
המשךךךךך
מושלםםםםםםםםםם
המשךךךך דחוף
חולה על הסיפור שלךךך
ועלייךךך=]]
בתאלושששש
ו....?
נו ברור שהוא נישק אותך.... חיחי
המשךךךךךךךך
טובב ליהיי מאמיי שמעיי זהה סיפורר מ-ה-מ-ם...
אבל אני לא חושבת שהיית צריכה להתחילל משהוו עםם נתיי..
מה זהה קודםם דן אחריי זה מאורר ועכשיו נתיי....
ומיי הייה אחריי נתיי?????????!?!!?
לדעתיי את היית צריכהה להישארר עםםם דןן וזהוו...!!
וליי לאא נראהה שזהה סיפורר אמיתיי כיי אתת כלל הזמןןןןןןן חוזרתת אלל אותוו דברר בנדררררררר מהה הייה לך עם דן שהוא בגד בך גם מאור בגד בך ומה עכשיו נתי???פחחחחחחחחחח
אבללל תכבתייי ת'המשךך סיפורר משהוו פצצצההההההההההההההה!!!!
ועם ישש לך איסיי תשאיריי!!! 😉 😉 😉 !!!!
אהה ליהיי ומהה הקטעע שלל השפתייםם האללההה????????[B][FONT=Arial]