הההההההממממממממששששששששךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דחוף! חחח אני במתח!
תמשיכי בובה...אבל דחוווווףףףףףףףף...
מושלםםם..!!
המשך דחוףףף!!!
[B]בטחחחחח כל אחד חוץ מעידו!
מאיפה יש לו תפלא שלה?!
חחח
המשךךךךךךךךך
דחוףףףףף
סיפור מעללללףףף
בתאלוששש
היא תתאהב בעידו!?חחחח
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נשמות שלי!!!
א- תודה על התגובות!
ב- עוד 4 תגובות ואני ממשיכה!!
חולה עליכםםם
סיפור מהמם!!
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
3--
מושלםםם המשךךךךךךךךךךךך ענק ענק
תודה על התגובותתת
חולה עליכםםם
הנה המשךך
טיליליטיליליליייייי טיליליטיליליליייייי הטלפון מצלצל...
בדקתי מה השעה..
4 לפנות בוקרררר!!
מי המשוגע שמעיר אותי????????
"הלו..." אמרתי..
אף אחד לא ענה...
"נווו הלווו , 4 לפנות בוקררר מי זה המשוגעעעע??" צעקתי !
פתאום אני שומעת קול .. זה היה בכי..
" הלו מי זה?? למה אתה בוכה??" אמרתי.
" נמאס לי.." שמעתי מהצד השני..
"למה?? מי זה??" שאלתי
"תרדי לגן.. " אמרו וניתקו..
וואיי זה בטח איזו בדיחה..
אז החזרתי את השמיכה מעלי וניסיתי לישון.
אחרי 5 דקות קמתי..
אני לא יכולה לישון לעזאזל!!
אני חייבת לראות מי זה..
התלבשתי.. עשיתי קוקו ובאתי לפתוח ת'דלת..
"ואם עובדים עליי?? " אמרתי לעצמי..
"ואם זה החוטפים??" המשכתי לדבר עם עצמי..
אני חייבת לרדת לפארק..
מה שיקרה יקרה!!
ירדתי והתחלתי לצעוק לכיוון הפארק..
הגעתי לפארק ואף אחד לא היה שם..
היה שקטטט מפחידד
"מי פה??" צעקתי..
ידעתי שעבדו עליי !!
הסתובבתי כדי ללכת חזרה לבית..
אבל פתאום אני שומעת שוב את הבכי הזה של הפלאפון..
אני מסתובבת אבל אני לא רואה אף, אחד לעזאזללל
פתאום אני רואה מישהו על הרצפה יושב.. ליד עץץ והוא בכה.
הלכתי אליו..
"מה קרה ? מי אתה? למה התקשרת אליי?" אמרתי את זה בפחד..
"כי אני אוהב אותך.. ואני רוצה אותך.. ונמאס לי מהאחרים!" הוא אמר..
"נתי?????????" אמרתי..
"כןןן " הוא קם ועמד מולי!
"מה קרה נשמה?? למה אתה ככה?? וואי יש בך ריח מסריחח ! מה שתית??" שאלתי
"לא קרה לי כלום.. ללב שלי קרה.. הוא נשבר ונמס.. הוא לא יכול לחכות יותר! הוא רוצה שתהיה שלו!" הוא אמר
"דיי נתי למה אתה עושה את זה לעצמך?? " שאלתי
" כי אני אוהב אותך!!" הוא אמר
" אבל ככה אתה יותר שובר את הלב שלך.." אמרתי
"לא אכפת לי!!! אני אוהב אותךךך !! " והוא התחיל לצעוק שהוא אוהב אותי..
" דיי נתי נשמה תרגע.. בוא אליי לבית עד מחר.. אתה בקושי עומד.. תראה שמחר הכל יהיה בסדר.." אמרתי.
ואז לקחתי אותו לבית שלי.. שטפתי לו פנים.. ונתתי לו לישון במיטה שלי.. אני ישנתי בסלון..
הגיע הבוקר.. אני הולכת לחדר שלי.. ונתי לא היה שם!
היה שם רק דף על המיטה..
התקרבתי לדף לראות מה כתוב בו ..
" סליחה...
לא הייתי צריך לעשות את זה..
אני לא שולט על עצמי כבר!!
אני מקווה שתסלחי לי.."
"זה בסדר נתי.. איך אני לא יכולה לסלוח לך?? זה רק מאהבה מה שאתה עושה.. " אמרתי לעצמי..
בינתיים קמתי והתארגנתי לבצפר..
איך שנכנסתי ראיתי אותו עצובבב
אז הלכתי אליו..
" איך אפשר לא לסלוח לך?? סלחתי נשמה.." אמרתי והלכתי לכיוון הכיתה שלי...
נכנסתי לכיתה וראיתי את דןן מתנשק עם פרחחח בעעעע
אז בדיוק עברתי לידם.. כי הם ממש התנשקו במקום שלי!!
ואמרתי "מין מצא את מינו!" .
ואז דן התנתק ממנה ויצא מהכיתה..
צלצולללללללל איזה כיףף הפסקהה נמאס לי כבר מהמורה הזאתי שעתיים עם אותה מורה על הבוקר זה פשוט סיוט..
הלכתי .. לא יודעת לאן.. לאן שהרגליים שלי לקחו אותי..
פתאום אני מגלה שהלכתי לספסל הקבוע שלי ושל נתי..
ומה אני רואה????????????????????
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המשך יבוא..
תרשמו מלא מלא תגובות.. אפילו אם לא אהבתם.. אז תגידו מה לא אהבתם..
בטח שאהבנו חחחחח אני עונה בשם כ-ו-ל-ם !!! חיחיחי
סיפור מ=ד=ה=י=ם !!
המצ'ךךךך
מוואה ענקיתתתתת
מ-המ-ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מההההההההה
בטח שאהבנווווווווווווווווווווווווווווו
אהבתיי מאודדדדדד!!!
ה-מ-ש-ך