פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי **Xה2ה** 4 אותיות 3 הברות 2 מטומטמים ולב...

**Xה2ה** 4 אותיות 3 הברות 2 מטומטמים ולב אחד שבור.

✍️ Hermosa 📅 08/01/2005 19:54 👁️ 9,444 צפיות 💬 525 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 16 מתוך 36
לא היה הרבה תגובות לעומת הפרקים הקודמים.. אבל לא נורא..
הנה המשך במיוחד למי שרשם תגובות.. חולה עליכם!!

פתאום אני שומעת את נתי צועק ואומר
" תגידי לא נמאס לך להימרח עליי????"
ואז כל האוטובוס הסתכל עליה!
" נמאס לי ממך כבר!! תביני אני לא רוצה להתנשק איתך!!
מה בכוח?? אני לא אוהב אותך אני אוהב את ליהי!!!" הוא אמר!
מההההההההההההההההההההההההההההההההההה אני בשוק של החיים שלי!! הוא אוהב אותי רציני או שזה סתם כדי לעצבן אותה?? טוב את זה אח"כ נברר!
"מה אתה רוצה ממני אתה נמרחת עליי!!" פרח אמרה כולה אדומה!!
"אני?? וואייי איזה זונה את!! את לא מבינה שאני לא אוהב אותך?? אני לא רוצה לשחק אותה חבר שלך!! תביני כבר!!" הוא אמר ואז כולם צחקווו

מה לעזאזל היא חושבת שהיא?? מגיע לה!!! ... אבל עכשיו צריך לברר אם מה שנתי אמר זה באמת..

ואז פרח עברה מקום והיא כבר לא ישבה עם כולם.. היא נהייתה אדומה רצח וכולם מסתלבטים עליה!!

אחרי התכנית הפצצה שנתי תכנן הוא בא לשבת לידי..
היה שקט כזה.. לא יודעת.. מבוכה..
"זה נכון מה שאמרת??" שאלתי אותו..
אחרי 5 דקות של שקט.."לא מה פתאום זה רק לקטע..." הוא אמר..
"וואי איזה מזללל .. כי אני חולה עליך .. אבל כאח.." אמרתי..

עד שהגענו לבית שמתי את הראש שלי על נתי! נרדמתייי

יום למחרת באתי לבצפר..
וראיתי את מאור... הוא לא אמר לי כלום...
הוא לא זוכר כלום ממה שקרה.. ואני הייתי מזה בדיכי.. 😢

אז באמצע השיעור יצאתי אמרתי למורה שאני חייבת לשירותים..
הלכתי לספסל הקבוע שלי ושל נתי..
ישבתי שם והתחלתי לבכות.. "אוףף למה הוא לא זוכר כלום???" אמרתי בקול..
"מי אמר שאני לא זוכר כלום??" מהההההההה מאור??? מה הוא עושה פה???
"מה אתה עושה פה??" אמרתי לו בבהלה...
"הייתי חייב לדבר איתך.." הוא אמר..
"טוב.. דבר.. " אמרתי לו וישבנו שתינו בספסל..
"תראי אני לא זוכר ממש את כל מה שקרה.. " הוא אמר...
" נו.." אמרתי..
" אבל אני זוכר דיי טוב את הקטע באוטובוס.." הוא אמר..
אני בשוקקק הוא זוכר איזה כיףף לי אני לא מאמינה!!
"חשבתי שאתה כבר לא זוכר כלום.." אמרתי..
"אני אוהב אותך.." הוא אמר..
נשארתי שותקתתתתתתתתת לא הצלחתי לזוז ולא לדבר... עד שפתאום יצא לי משו..
" גם אני!!!!" זה הדבר היחיד שהצלחתי לומר!!
ואז הוא התקרב אליי... שמעתי את הנשימות שלו.. הרגשתי את הלב שלו פועם בחוזקה...
ואזזז התנשקנוווו וואייי איזה נשיקכה נעימה ויפה!! פשוט מושלמת!!

גררררררררררררררררררררררררררררררררררר צלצולללל וואייי שכחתי להיכנס לכיתה..
אז נכנסתי לבצפר עם מאור!!!!!!!!!!!
והמורה תפסה אותי ואמרה לי.. "תגידי מה היה לך עצירות?!?!"
ונתתי את הצחוק של החיים שלייייי וגם מאור!!

נכנסתי לכיתה שלי.. וכולם הסתכלו עלינו כאילו אנחנו איזה לא יודעת מה..
דן גם הסתכל.. ויצאו לו העניים.. אז מאור קלט אותו ונתן לי נשיקה בפה ליד כולם!!!!!!!!

אח"כ יצאנו מהכיתה.. " אתה כל כך אוהב לעצבן אותו אהה?" שאלתי אותו..
" כן זה התחביב שלי..." מאור אמר..

ת'אמת קצת כאב לי על דן... כי סך הכל הוא אוהב אותי..
ואז ראיתי את נתו'ששש
הלכתי לכיוון שלו והוא קלט אותי עם מאור והתאכזב...
שמתי לב לזה אבל לא רציתי לשאול אותו ליד מאור..
אז אמרתי לו שלום בכיף כזה.. ואז הלכנו אני ומאור..
גרררררררררררררררררררר נגמרה ההפסקה..
מאור הלך ואני נשארתי ללמוד..
אח"כ שסיימנו את היום.. (סופסוף!) ישר הלכתי לכיתה של נתי.. הוא סיים באותו יום באותה שעה כמוני..
אמרתי לו שאני רוצה לדבר איתו והלכנו לשבת בספסל שלנו!
" נתי נשמה מה יש לך היום??" שאלתי אותו..
" כלום.." הוא אמר...
" נוו בבקשה מה יש לך .. אני רוצה לדעת כי אתה האח ההכי חשוב לי בעולם!!"
איך שאמרתי את המילה 'אח' הוא הסתכל עליי ואמר.............



רוצים המשך??? אם אין לפחות 10 תגובות אז אנעי לא ממשיכה.. ועכשיו ברצינות..

סתתםםם אהבתם?!? תגיבו .. ואם לא אהבתם?!?! גם תגיבו!!



מושלם המשךך
איזה סיפור פצצה!!!!!
המשךךךךך
מ-ד-ה-י-ם!!!!!!!!!! תכתבי ה-מ-ש-ך!!!!!!!!
אני במתח....ונתי חמוד...מאור מעצבן.... 😁
אחלה סיפור!!!! יאללה המשך...
יאווו רק שלא יאהב אותך...זה מה שחסר..שעוד אחד יסבול מאהבה...😢
סיפור מושלםםם...!!
המשך דחוףף..!!
מה רק 4 תגובות?? 😢
תגידו אם אתם לא אוהבים את הסיפור ואני לא ימשיך..
מי מי מי לא אוהב?!?!?!...
תכתבי המשך דחווווףףף
אוהביםםםםםםםםםםםםםםם
יאלה תמשיכיייי
בטח שאוהבים!!!! איפה ההמשך????? אני כבר במתח!!!!
תכתבי המשך!!!!!!!!!!!! מהר מהר מהר
זה ממש מדהים...
אהבתי ת'תוכנית של נתי..
חח :]

😁
בטח שרוצים המשך...
סיפור מהמם. שימי המשך..

אוהבת*-*אולוש*-*
פייייי חכם הנתי הזה חחחח הביא לה את זה בהפוכההה חחחחח 😛
סיפור יפהההההההה

המשך מאמי...
תודה על התגובות...
חולה עליכםם
הנה המשךךך



אמרתי לו שאני רוצה לדבר איתו והלכנו לשבת בספסל שלנו!
" נתי נשמה מה יש לך היום??" שאלתי אותו..
" כלום.." הוא אמר...
" נוו בבקשה מה יש לך .. אני רוצה לדעת כי אתה האח ההכי חשוב לי בעולם!!"
איך שאמרתי את המילה 'אח' הוא הסתכל עליי ואמר.............
"אני אוהב אותך!!" הוא אמר..
"גם אני אוהבת אותך , חולה עליך, שרופה עליך!!" אמרתי לו..
"ברצינות.. אני אוהב אותך! לא כמו אחות!! " הוא אמר ונהיה יותר מדי רציני..
הלכתי קצת אחורה...
" תראה... אין לי מה להגיד לך... אני אוהבת אותך.. אבל כאח.. ועכשיו שהשלמתי עם מאור.." אמרתי..
" נשבר לי ממאוררר , נשבר לי מדןןן, אני רוצה אותך! אוהב אותך! תהיה איתי.. מה את צריכה את הזבלים האלה?? רק סבל הם גורמים!!!" הוא צעק את זה..
" דיי נתי.. מה זה שווה שאני יהיה איתך בלי שאני יאהב אותך?? זה לא יהיה! " אמרתי.. והתחלתי לבכות..
"זה כןן יהיה!! אני מבטיח לך שאם תהיה איתי את תלמדי לאט לאט לאהוב אותי.. נשבע לך!!" הוא אימר..
"דיי נתי.. אני אוהבת אותך.. אבל כידיד .. לא יותר מזה.. תפסיק בבקשה.. אני לא רוצה לאבד את הידידות שלנו!!" אמרתי.. ועמדתי.. בדיוק התכוננתי ללכת..
"אבל את לא מבינה שאת הידידות שלנו הרסתי מזמן?? את הידידות הרסתי עוד מהיום הראשון שראיתי אותך!" הוא אמר..
נתתי משם ריצה... לא יכלתי עוד להסתכל לו בעניים.. זה כל כך כואב לדעת שמישהו שהוא כמו אח שלך אוהב אותך!!
הלכתי.. לאן?! לבית הנטוש...
ישבתי שם...איזה 3 שעות ואז הלכתי לבית....
איך שהגעתי אני רואה שם את מאור יושב עם אמא שלי...
"נשמההה שלייי .. חשבתי שחטפו אותך.. " הוא אמר מודאג...
"מהההה??? וואי וואי אתה והרעיונות שלך.."אמרתי לו ..ואז אמרתי שלום לאמא והלכתי לחדר..
בחדר הייתי כזה בשקט..
" מה יש לך??" מאור שאל אותי..
"כלום למה??" עניתי..
"כי את חיוורת..ולא מדברת הרבה היום.." אמר
"מה אתה רומז שאני מדברת יותר מדי???" שאלתי
" לא נשמתי.. בצחוק.."
"טוב חחחח"

הגיע הלילה ועפתי לישון
יום למחר הגיע.. קמתי התארגנתי ועפתי לבית ספר..
איך שנכנסתי ראיתי את נתי עומד עם כמה חברים..
והוא קלט אותי והוריד את הראש...
אופההה למה דווקא הוא אוהב אותי???
טוב נכנסתי לכיתה.. שעמום רצחח שעתיים מתמטיקה!! בעע
צלצוללל סוף היום יאללה בה ביי עפים לבית....
הלכתי לבית ואמא ביקשה ממני ללכת להביא משו מחברה שלה..
הלכתי.. ובדרך חזרה.. לפני שעליתי לבית.. "אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח" צעקתי...
פתאום אני קמה .."איפה אני????" העניים שלי היו מכוסות וכך גם הידיים והרגליים היו קשורות...
"מה זה למה אני לא רואה כלום?? למה אני קשורה?? דייי בבקשההה הנה קמתי.. נגמר המשחק..
דייי תעזבו אותי כבר!!! תנו לי ללכת!!" צעקתי בבכייי
"תפסיקי כבר לצעוקקק ... אנחנו לא נעשה לך כלום!! רק רוצים את הכסף!!" הם אמרו..
"איזה כסף?? על מה אתם מדברים??" כסף שיש למשפחה שלךך!! אנחנו רק רוצים 100 אלף שקל וזהו!"
"זהו??? מאיפה יש למשחפחה שלי 100 אלף שקל??" אמרתי בבכיי
"הצילוווווווווווווווווווו תעזרו לייייייייייייייי !!" צעקתי..
ופתאום אני מרגישה יד רכהה מלטפת לי את הלחי..
ניסיתי ללכת אחורה.. "מי זה?? " אמרתי..
" תירגעי אני לא יעשה לך כלום.. הם הלכו.. אני רק צריך לשמור עלייך ולתת לך לאכול.. לא יותר מזה.." הוא אמר... והיה לו קול מזה יפה..
"דיי למה אתה עושה את זה??"
"כי אני חייב.."

ככה הוא נשאר איתי עד יום למחרת בלילה.. שלא אכלתי כלום.. רק בכיתי..
פתאום אני מרגישה שמורידים לי את הכיסוי של העניים.. בהתחלה ראיתי ממש מתושתש...
אבל אח"כ ראיתי.. ילד מהמם!! הוא בערך יותר גדול ממני בשנה שנתיים ככה..
"אני רוצה לעזור לך.. אני כבר לא יכול לראות אותך ככה.." הוא אמר..
הוא שחרר לי את הידיים והרגליים ואמר לי לרוץץץ רצתי..
תפסתי מונית והגעתי לבית..
כל הבית שלי מלא משטרות.. מלא אנשים.. פתאום נכנסתי ואמא שלי צעקה "ליהיייייייייייייייייי יפה שלייי את פה!! " ורצה אליי וחיבקה אותי..
"כן אמא אני פה.. עזרו לי לצאת משם.. " אמרתי..
פתאום אני רואה את נתי.. הוא בכה... נתתי ריצה וקפצתי עליוו
"אני אוהב אותך קטנה שלי.." הוא אמר..
"ואני אותך אחייי" אמרתי לו ובכינו ביחד..
אחרי איזה שעה המשטרה לקחת אותי לתחנה לקחת ממני עדות..
המשטרה לקחה ממני עדות... סיפרתי להם על הילד שעזר לי ומה האנשים רצו..
ושמו לי שוטר צמוד...
איזה מעצבן הוא! עוד מעט לשירותים הוא כבר יכנס איתי..
יום למחרת... הלכתי לבית ספר.. וגם השוטר הקרציה בא איתי.. כולם הסתכלו עליו כאילו הוא נפל מהשמיים חחח
אח"כ הלכתי עם הילה לקניון כי הייתי צריכה לקנות משו מזה חשוב..
ופתאום אני רואההההההההההההההההההה


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

וואייי נתפשו לי האצבעותתת
חחח
רוצים המשך?? אז תגיבו מלא מלאאאא

חולה עליכםםם





מה???? מה היא רואה?????????? אל תמתחי אותנו שוב!!!!!!!
יאללה תכתבי המשך מהר!!!!
מה רק תגובה אחת??
סבבה הבנתי את הרמז..
אתם לא אוהבים את הסיפור שלי.. 😢
חשבתי שאהבתם..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך