אנשים עכשיו חזרתי מטיול הכי כיף בעולםםם
מחר המשךך ב=ד=ו=ק!!
יששש..😊
שיהיה מחר כבררר!! חחח
הנה המשךךך
ותודה על התגובות...
אתם לא יודעים איך זה נותן חשק לכתוב יותר ויותר!!!
מה זה יכול להיות???
צלצוללללללללללללללללללללללללל
ישר רצתי לספסל.. ובדיוק ראיתי את פרח אז צחקתי לה בפנים !! חחח
ראיתי שנתי חיכה לי בספסל..
הלכתי וישבתי לידו והוא אמר לי שיש לו דרך להחזיר לפרח על מה שהיא עשתה לי ברגל וגם על זה שהיא התנשקה עם מאור !
הדרך היא: להשפיל את פרח ליד כל בית ספר!
"רעיון יפה חכם שלי!" אמרתי לו
"אני יודע! את לא יודעת כמה זמן חשבתי על זה!!" הוא אמר!
"יופי אבל מה הדרך??" שאלתי..
"תראי ... את זוכרת שעוד שבוע אנחנו יוצאים לטיול של הנוער העובד... אז גם היא יוצאת זה ט' ו -י'
אז שם אני 'יתחיל איתה' וליד כולם אני ישפיל אותהה!!" הוא אמר.
"יאאא נכוןןן הטיוללל... בואינה אחי אתה חכם רצחחחח אין אני חולה עליךךךךךךךך"
רקע לטיול: לטיול הזה אנחנו יוצאים דיי הרבה ילדים איזה 20.. ובייניהם יש את הקבוצה של הסנובים והסנוביות ואנחנו החמודות!
דן , מאור, פרח, הילה, ונתי גם יוצאים לטיול! וכמובן שגם אני!!
בטיול הזה אנחנו גם נפרדים מאיזה מדריך שהיה איתנו איזה חצי שנה.. אוףף איזה עצוף..
וזהו! עכשיו נמשיך בשלנו....
צלצוללל להיכנס לכיתה... אוףף מתי כבר נעוף לבית??
כך עבר לו היום.. וגם הימים..הגיע היום של הטיול!!
"ליהייי קומי מאמי את צריכה לנבסוע עוד שעתיים !!!" אמא שלי צעקה ליי
קמתי ארגנתי את כל הדברים שלי ויצאתי עם הילה למקום המפגש..
הגענו למקום המפגש.. וראינו שהילדים בקושי הביאו איתם תיקים .. חחח הבאתי תיק ענק+שקית+תיק קטן...
חחחחח
ראיתי את מאור שם.. (יש לציין שעדיין לא שכחתי אותו ואני עוד חולה עליו.. אבל אני לא יודעת מה איתו.. כי לא ממש דיברנו בשבוע שלפני הטיול) וואיי הוא כל כך יפה.. חשבתי שהוא לא יבוא כי הוא לא הרגיש ממש טוב...
עלינו לאוטובוס.. הייתה קבוצה של סבנובים וסבנוביות.. איזה 13 ילדים... הם חושבים את עצמם .. ומרימים תתחת שלהם יותר מדי!!
מאור ישב איתם... הוא בקושי התייחס אלי.. אבל נתי והשאר שהם ההכי חמודים ישבו איתי ...
גם פרח ישבה בקבוצה של הסנובים/ות אז נתי סימן לי עם הראש שהוא מפעיל את התכנית.. אמרתי לו בהצלחה והוא התחיל את התוכנית.. ראיתי שהם כבר ישבו במושב לבד... וואיי אני חולה על הילד הזה!! חתיך יפיוף שלי חחח
הגענו למקום של הטיול.. בעע איכסה איזה מקום מגעיללל אוכל גם דוחהה והשירותים והמקלחת..יאקקק
החלטנו כל הילדים שהיו במקום ( היו מלא ילדים מכל הארץ) שלא מתקלחים.. נחזור הביתה וכבר נתקלח..
היה דיי בסדר הילדים היו מה זה חמודיםםם
חוץ מזה שעם הקבוצה של הסנובים/ות -לא הסתובבנו.. וגם מאור היה בקבוצה הזאתי..
אז לא היינו איתם ...
בפעולה של הסיום והפרידה.. כל הקבוצה של העיר שלנו ישבנו ביחד.. גם הסנובים/ות.. אבל מאור לא בא עם כולםם
אחרי 10 דקות מאור נכנס..
וישר נפל על המיטה... הוא היה שיכור.. אני ידעתי.. בדרך עצרנו כי המדריכים גילו שתייה ..אבל מאור נתן את כל מה שהיה ..אך החברים שלו- לא! הם החביאו את זה...ובחדר שלהם הם שתו את הכל..
אבל מאור שתה הכי הרבה..
עלינו לאוטובוס והיה בלאגן רצח!!! מה שקרה זה שמאור דפק את כל החברים..אבל זה לא היה בכוונה... הוא היה שיכור.. הוא לא ידע מה הוא אומר..וכל הקבוצה של הסנובים/ות התחילו לקלל אותו ופשוט ראייתי את השנאה בעניים שלהם!
הגיע הזמן .. מאור עלה לאוטובוס... הוא ישב במושב הראשון עם המדריכה... וכולם יבנו מאחורה..
הוא היה עצובבבב לא יכלתי להסתכל עליו... היה בא לי לבכות....
נפרדנו מהמדריך.. וואיי כמה בכינו אני והילה..
על כל מה שהיה.. כי בטיול ממש הקבוצה שלנו רבנו על הסנובים/ות.. והמדריכים ממש התאכזבו ממנו...
ואז שהאוטובוס התחיל לנסוע... אמרתי להילה שאני רוצה לדבר איתו.. בכל זאת אני אוהבת אותו ושידע שאני איתו...
אז הלכתי לקדימה.. הוא ישב עם המדריכה בלי להגיד מילה.. הוא ישב עם ראש למטה.. רואים את זה שהוא עצוב.. הוא לא ידע מה הולך סביבו..
אז עמדתי מאחורי הכסא שלו כי לא יכלתי להיכנס.. וליטפתי לו את העורף..
"מאור " אמרתי לו .. והוא הסתובב.."אתה בסדר..? " ואז הוא הסתובב חזרה והוריד את הראש.. הוא לא התייחס אלי..
הבנתי שהוא מתבייש בעצמו...
אז המשכתי לעמוד.. וליטפתי לו את הראש.. ורציתי שהוא יקשיב לי רגע אבל הוא לא הסתובב למרות שקראתי לו...אז המדריכה אמרה לי ללכת אחורה ושאני יתן לו לנוח.. אבל אמרתי לה שאני חייבת להגיד לו משהו..זאתי שישבה לידו (המדריכה ) ביקשתי ממנה לקום שניה...
אז היא קמה .. ואז אמרתי לו.." תראה.. אני לא רוצה לדעת מה קרה.. כי אני יודעת הכל.. רק שתדע שאם אתה צריך משהו אז אני מאחורה.. אתה בטוח שאתה בסדר??" הוא לא ענה לי.. ליטפתי לו את הלחי.. " נו תענה לי בקשה.. אתה בטוח שאתה בסדר?? אתה מבטיח ?? " ואז הוא סימן לי כן עם הראש.. עם מבט מושפל... 😢 אז ליטפתי לו שוב את הלחי והלכתי לאחור..
ישבתי.. והתחלתי לבכותתת אופה.. אני אוהפת אותו...
פתאום אני שומעת את נתי צועק ואומר
" תגידי לא נמאס לך להימרח עליי????"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המשך יבוא....
רק אם יהיו יותר מ 10 תגובות..
חולה עליכםםם
צ'או בייביס..
חחח כפרות עלייךךך...כישרון !
המשך המשך המשך...
יאאאאא איזה חמודד הנתי הזהההה מגיע לפרח ה **** !!!!!!!!!
שימי המשך מאמי........
חיחי נתי חמוד!! ואי מה הולך להיות לצמחייה הזאתת!! (כיאלו לפרח..חח)
המשךךךךך..
מושלם...!!!
חחחחח איזה מדהים!!!
המשךךךךך
חחחחחחח.... שלי הרגת אותי...
צמחייה... חחחחח
אמאאאאאא איזה מותק נתי!!!!!
שיהיו ביחד..!!!
המשךך מהר..
ולא עוד שמונים שנה! חחחחח
אוהבת
גל!ש
מושלםםםםם כמו תמידדדדד
המשך דחוףףף
בתאלושששש
יפההההההה מאודדדדדדדד
המשךך
המשךךךךךךך תכתבי המשך!!!!! אני במתח!!!!
QUOTE (ShiRaN_4 @ 07/02/2005) 😢 אני רוצה המשך
אני עם שירןןןן
המשךךךךךךךך
בתאלושששש[B]
ה------מ------------ש-----------ך