בטחחח את רואה את מאור בוגד בךך!!
זבללל חחחחח
מאור ודן מגעילייפםםםם לא אהבו באמת!!
נתי חמודדדדדדדד!!!!!!!!!
איפה מאורר היה כשחזרת!?!
אה?!?!
זבללל חחח נכנסתי חזק לסיפורר..=]]
סיפור נדיררררררררר חסר לך את מפסיקה אותו!!
אני שוברת לך את הידיים!! חחחחח
בתאלושששש 😛
יאוווווווו איזה סיפור מושלםםםם..!!!!!
המשך המשך המשך המשךךך...!!!!! דחוףף...!!!
ואנחנו אוהבים את הסיפור שלךךך..!!
אוהבת המונים שליי!
הההההההההההההההמממממממממממממממששששששששךךךךךךךךךךך
דדדדדחחחחחחחחחווווווווווףףףףףףףףףףףףף
חחח
אני רוצה המששךךךךך מה היא ראתה??
יאאא אני במתח!!!!!
המשךךךךךךך~!~!~!~!
מה זה השטויות האלה לא אוהבים את הסיפור בטח שאוהבים מתים עליו..
יאללה אני זקווקה נואשותתתתתתתת להמשך..
בטח היא ראתה את הילד שעזר לה לברוח ואי איזה מתח המשך מהרררררר
מה זה השטויות האלה לא אוהבים את הסיפור בטח שאוהבים מתים עליו..
יאללה אני זקווקה נואשותתתתתתתת להמשך..
בטח היא ראתה את הילד שעזר לה לברוח ואי איזה מתח המשך מהרררררר
הסיפור של מדהיםם המשךך דחוף
תודה על התגובות!!!!
חולה עליכםםם
או היום בלילה או מחר המשך!! בה=דוק!
😁 המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!
איזה חמוד זה שהציל אותה..=]] 😂
בתאלוששששששש =) 😂 😛
מותק מצטר שלא הגבתי כבר כמה ימים שלא יצא לי להכנס לאתר...
המשך ודחוף..........אחלה סיפור שבעולם!!
:]
תודה על התגובות..
הנה המשךךך
איזה מעצבן הוא! עוד מעט לשירותים הוא כבר יכנס איתי..
יום למחרת... הלכתי לבית ספר.. וגם השוטר הקרציה בא איתי.. כולם הסתכלו עליו כאילו הוא נפל מהשמיים חחח
אח"כ הלכתי עם הילה לקניון כי הייתי צריכה לקנות משו מזה חשוב..
ופתאום אני רואההההההההההההההההההה
נהייתי חיוורתת.. כמעט התעלפתי!!
"ליהי מה יש לך?? את בסדר?? ליהיי??" שמעתי את הילה צועקת..
"זה הוא.." אמרתי לה..
"מה זה הוא??" שאלה.
"נוו זה הואא!!! שהציל אותי.." אמרתי..
" מה?????????? איפה???????" שאלה בבהלה..
התאוששתי קצת.. ואז ראיתי אותו !!
הלכתי אליו..
הילה לקחה את השוטר לקנות תחתונים חחח
" היי לך.." אמרתי לו..
"היי.." הוא אמר..
"רק רציתי להגיד לך תודה.." אמרתי..
" זה בסדר ... עשיתי את זה כי אני לא יכולתי לראות אותך סובלת.." הוא אמר..
"טוב אני חייב לעוף.." אמר.
הוא רם והתחיל ללכת..
"רגעע" צעקתי..
הוא עצב והסתובב..
"שכחתי לשאול איך קוראים לך.." שאלתי
"עידו, קוראים לי עידו.." אמר והלך..
עידווו וואיי איזה שם יפה..
אח"כ השוטר והילה יצאו מהחנות של התחתונים חחחחח איזה מצחיקה היא כפרה עליה!!
הלכנו לבית..
מאור היה שם.. הוא חיכה לי..
" שלום יפה שלייי" הוא אמר..
"שלום שלום" אמרתי..
"תראי אני לא ידעתי מה קרה לך נשמתי.. התקשרתי ואף אחד לא ענה.. אז לא ידעתי ש.. שחטפו אותך.." הוא אמר..
"זה בסדר עידו" אמרתי
" עידו?!?!?! מי זה עידו?!?!" הוא שאלל
"אההה סליחה מאור.. כפרה עליך.. מאור היחיד שבעולם!!" אמרתי
אח"כ עילנו לחדר ישבנו צחקנו עד הלילה .. ואז מאור הלך..
עליתי לישון
טיליליטיליליליייייי טיליליטיליליליייייי הטלפון מצלצל...
בדקתי מה השעה..
4 לפנות בוקרררר!!
מי המשוגע שמעיר אותי????????
"הלו..." אמרתי..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ומי זה היה????????????????????????????????
המשך יבוא!!
מהמםםם המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לאב יו
איזה מותח זה מילהה..
המשך (: