סליחה שלא רשמתי מלאא זמן...
הנה המשך..
~הפרק הקודם~
צלצוללללללל הולכים לביתתתתתתתתתתת
איך שבאתי לצאת מהכיתה ראיתי על הדלת פתק שרשום עליו ליהי..
פתחתי אותו והיה רשום
" אני מחכה לך מאחורי אולם הספורט.."
---------------------------------------
הייתי סקרנית לדעת מה יש שם.. אבל גם פחדתי...
חחח שלא תדעו איזה מחשבות היו לי בראש...
בסוף החלטתי שאני הולכת לראות מה הולך שם..
הלכתי ולא ראיתי שום דבר!!
אני עשיתי סיבוב קצר ואז מתחת לאיזה עץ הייתה שם עוד מעטפה..
פתחתי אותה והיה רשום בה :
"איזה סקרנות יש בך...
לכי לבירזייה.."
הלכתי לבירזייה ועל הברז ראיתי מעטפה שנרטבה קצת..
פתחתי אותה והיה רשום בה :
"אמממ לא בא לי לגלות לך עכשיו מי אני..
לכי לחדר מחשבים.."
הלכתי לחדר מחשבים אך לא ראיתי מעטפה.. ואז אני מתחילה לחפש מחשב מחשב..
וואוו קיבלתי כבר כאב ראש..
ואז מצאתי עוד מעטפה!!
פתחתי אותה והיה רשום בה :
"גם לי יש כבר כאב ראש.. לא נורא..
לכי לספרייה.."
הלכתי לסיפרייה והתחלתי לחפש..
וואיי יכמה ספרים .. חחח איזה סחרחורת..
אחרי איזה חצי שעה מצאתי! אני לא מתייאשת חחח
היה רשום במעטפה ככה :
"כנראה המקום לא היה כל כך טוב אם מצאת את זה ..
לכי לחדר הצילום!"
'וואווו מי משגע אותי ככה?? איזה עצביםםם .. חחח אבל זה כיף..' חשבתי לעצמי..
ואז הלכתי לחדר הצילום
וישר מצאתי את המעטפה..
היה רשום בה :
"מצאת מהר בטח..
לא נורא..
לכי למזכירות ותבקשי את המעטפה .. אבל זה יהיה בתנאי.."
'איזה תנאי?? מעניין..' חשבתי ..
הלכתי למזכירות..
"היי רותי.. " אמרתי למזכירה..
" שלום חמודה.." היא ענתה..
"תגידי רותי מישהו השאיר לי פה משהו??" שאלתי אותה..
"אממ כן.. אבל אם את רוצה אותה את צריכה קודם לעשות משהו.." היא אמרה..
"כמו?" שאלתי..
"לסדר לי את כל הערמה הזאת במגירות תוך 5 דקות.." היא אמרה והוציאה ערמה של תיקים אישיים !! וואיי כמהה נראה לי שאני בחיים לא יסיים את זה..
אבל דווקא זה היה קל.. תוך 5 דקות סידקתי והיא נתנה לי את המעטפה..
היה רשום במעטפה ככה:
" לא נורא קצת עבודה לא יזיק...
תיכנסי לכיתה יב' 5 ותבקשי מעטפה.."
הלכתי לכיתה הזאת ואיזה אחדד מה זה שווה הביא לי אותה וגם הביא לי איתה נשיקה על הלחי..
פתחתי אותה והיה רשום :
"טוב לכי לקפיטרייה מנה על חשבוני מתי שתגידי את המילה 'ירושליים ' יביאו לך אותה!"
הלכתי לקפיטרייה אמרתי למוכרת ירושליים והביאו לי את המנה שלי..
זה היה טעים!!
ואח"כ המוכרת באה והביאה לי מעטפה..
פתחתי אותה והיה רשום בה :
" אכלת, שתית, סידרת, טיילת, ועכשיו לעיקר..
תגיעי לכיתה שלך.."
סוף סוף !! רצתי לכיתהה
נכנסתי וראיתי................
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המשך יבוא !!
תגובות בקשה!!





