עוד 5 תגובות ואני ממשיכה!!
אוהבת אותכםם 😍 😍 😍
מ=ה=מ=םםםם
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
סיפור מושלם מאמיי!!
המשך דחוףףף
אוהבת המונים שלי!
מאמי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
זה כבר שש תגובות אם לא שמת לב יאללה המשששךךךךךךךךךךךךךךךך
שימי המשךך נשמהההההה
אני כבר התגובה ה-7 ........
מוואה ענקיתתת
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המממשךךך....
מזהה הנטישההההה? אני התגובה ה8 כבררר... נווווווו 😢
סליחה נשמותתתתתתתתתתתתתתת
היום בלילה המשךך מבטיחה!!!
פשוט האינטרנט כל רבע שעה התנתק ולא הספקתי להמשיך..
ואתמול התכנאי בא וסידרתי הכללל
מתה עליכןןן
מואהההההההההה 😍 😍 😍 😍
תעשי עכשיו מאמי אוףף אנחנו במתח כבר הרבה זמן זה לא פייר
סליחה נשמות שלייי
הנה המשך!!
ולמטה יש סקרר בבקשה לענותת!!
ואחרי שעתיים ככה ב9 הלכתי לבית..
אף אחד לא היה בבית..
ההורים יצאו קצת לבילוי ואחותי הקטנה ישנה אצל סבתא שלי..
התקלחתי ראיתי קצת טלויזיה והתכוננתי לישון...
אני באה להתכסות בפוך ופתאום טלפוןןן
"הלו......" אמרתי..
" זה לא כיף להיות לבד בבית...." אמרו מהקו השני.
"מה?? מי זה? מאיפה אתה יודע שאני לבד בבית??" שאלתי מבוהלת!
" אני יודע עלייך הכל!!!!!!" אמרו עם צחוק מפחיד כזה..
" לכו לעזאזלללל טוב??? " צעקתי!
" אם עזאזל יפה כמוך אז אני טס!!" אמרו מהצד השני..
" טוב אל תשגעווו בייייייי" אמרתי וניתקתייי!~!~!~!!!
ואז אחרי דקההה שהתכסתי כבר והייתי בפוזה של החלום ה9 צלצלו בפעמוןןןןןןןןןןןןןןןןןן
יאאאאאאאאאאאא מי זה עכשיוווו ס'עמקקק
הלכתי והסתכלתי בעינית של הדלת אבל חיסו אותה!!!
"מי זה??" צעקתי!
לא ענווו
ואז שוב פעם הסתכלתי בעינית .. אבל כבר לא היה אף אחד..
אז פתחתי את הדלת ואזז אני רואה קופסא על הרצפה!
הכנסתי את הקופסא לבית ופתחתי אותה!
ומה ראיתי?!?!?!?!?!
דובי קטןן חמוד חמוד
ועליו מכתב!!
פתחתי את המכתב
" לילה טוב וחלומות מתוקים.. והדובי זה כדי שלא תהיה לבד אף פעםםם!!
חולה עליךךךךךךך"
לא הבנתי מאיפה המתנה הזאת!!
אבל מה שבטוח שזה מהאלמוני שמתקשר ועושה לי משחקים !
לא ממש התייחסתי לדובי. יעני העלתי אותו איתי לחדר ועליתי לישון עם סנד'וש ( הכלבה שלי..)
קמתי בבוקר התארגנתי לבצפר ישבתי לאכול ארוחת בוקר נתתי נשיקות לכולם ולסנדי ועפתי לבית ספר..
נכנסתי לכיתה ואני רואה על השולחן שלי מתנה!!
מה זה ?! מישהו מפנק אותי יותר מדייי!
פתחתי את המתנה והיה בפנים כמה בונבונים ושוקולד פרה עם פצפוצים האהוב עליי!!
ואח"כ קראתי את הפתק אבל הפעם זה היה מנתי!!
"ליפיופה שלייי חולה עלייךךךך נשמתיי בואי אליי בהפסקה מת כבר לראות אותך!!"
ככה היה רשום בפתק..
הגיע ההפסקה והלכתי לנתייי
"יפה שלי מה מצב ??" אמרתי לוו
" סבבה יפיופה שלייי חולה עלייךך והתגעגעתי אלייךךך רצחח" הוא אמר..
"כן גםם אני!!" אמרתי לו!
ואז הלכנו לשבת עם החברים שלו בחוץ.
ישבנו היה צחוקים וזה פתאום אני מגלה שנאבד לי הפלאפוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אמרתי לנתי שאני הולכת לשירותים ויבוא הפסקה הבאה אליו.
לא רציתי להגיד לו שנאבד לי הפלא כי הוא צחק עם ידידים שלו ולא רציתי להפריע..
אז בנתיים כשאני הולכת "לשירותים" הלכתי לכיתה של נתי וחיפשתי ת'פלא כי אולי שכחתי אותו שם..
אבל הוא לא היה שם.. ואני התחלתי להלחץץ
אז נזכרתי שהוא יכול להיות על השולחן בכיתה..
הלכתי לכיתה כמה דקות לפני הצלצול ובדרך כלל בשעה כזאת אין אף אחד בכיתה..
נכנסתי לכיתה ואני רואה מישהו שם מתנה על השולחן שלי..
והקופסא של המתנה הייתה קופי לקופסא שהביאו לי אתמול בלילה!!
אז ז"א שהילד שליד המתנה הוא האלמוני!!
" אחחםםם!!" עשיתי עם הגרון..
הילד נבהל והסתובב וגילתי שזההההה....... אני לא מאמינה!!!!!!!!!!!!!!!!!-----------------------------------------------------
תזרימו תגובות!!!!!
המשךך יבואאא
ורגעעע יש לי סקררר!!!
(תרשמו בבקשה דעה למה שבחרתםם)
איך הסיפור?!?!
א- יפה אבל אין צריך להוסיף כל מיני דברים!!
ב- יפה ולא צריך להוסיף כלום!!
ג- בעעע
אוהבת אתכםם מוצ'וו מוצ'וווו
😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍