יאאא כמה זמן לא רשמתי...
סליחה בננותתת
ותודה על התגובות.. הנה המשךך
ופתתאום באמצע הלילה הוא העיר אותי.. (יש לציין שישנתי איתו במיטה.. אבל לא עשינו כלום!!)
ואומר לי.........
"ליהי את רוצה להיות חברה שלי?"
ואני מתוך שינה בקושי שומעת אותו, קופצת ואומרת לו.. "מה?????"
"לא כלום..כבראה את עוד אוהבת את דן.. וחזר לשכב.."
"כן ברורררר"
"מה???????" הוא אמר לי.. חחח
"כלום כנראה אני חולמת.."
"לא את לא חולמת תיראי"
"אחחחחחחחח.. מה עשית??"
"עקצתי אותך כדי שתיראי שאת לא חולמת.."
" חחחחחח אז אם אני לא חולמת אז אני כן רוצה.. אוהבת אותךך" אמרתי לו..
"וואיי אני אוהב אותךךך... מהרגע הראשון שראיתי אותךך .. אין כמוךך" והתנשקנו והמשכנו לישון..
הגיע הבוקר.. והוא היה צריך להשתחרר..
אז ישר נסענו לבית שלו..
היינו אצלו.. היה מזה קטעים וצחוקים..
ואז אמא שלו נכנסה ושאלה אותנו מה אנחנו רוצים לאכול..
החלטנו לאכול כנפיים בדבש... יאממייי
האוכל היה מזה טעיםם
אח"כ החלטנו שאנחנו ניצא לטיול.. ואז יצאנו לטיול..
טיילנו וזה ואז כל אחד הלך לבית שלו..
נכנסתי קצת לאייסיי..
ואז דן ישר נכנס אליי ורשם..
דן- "סליחה"
אני-"נראה לך שאני יסלח לך בגלל סליחה מסכנה..??"
דן-"אז איך תסלחי לי??"
אני-" בכלום "
דן-" בבקשה תחזרי אליי אני אוהב אותך.."
אני-"ואני לא אותך.. "
דן-" אז את תאהבי.. במשך הזמן מבטיח לך..."
אני -" דן אני חברה של מאור!"
דן-"מה את חברה של ההומו הזה??? לאא איך??"
אני-"חלאס.. נמאס לי כבר.. אתה ילד ילדותי.."
דן-" ילדותי?"
אני-" כן אתה ילדותי!!"
דן-"אם את אומרת"
אני-" אם אתה אוהב אותי אז תן לי להמשיך להיות עם מאור בשקט"
דן-"כמה שאני אוהב אותך.. אבל אני לא יכול.."
אני-" מה קשה בזה??"
דן-" קשה מאוד.. ואת לא יודעת עד כמה.."
אני-"אז תנסה!! אתה לא מבין שאני כבר לא אוהבת אותך??תפנים!"
דן-"לא יודע להפניםם"
אני-" אז לך ל...... וואייי נמאס לי ממך!!!"
ויצאתיי...וואי הוא מעלה לי את העצביםם..
אבל מצד שני אני מבינה אותו.. אין מה לעשות.. זה מה שקורה כשאוהבים..
ואז מאור התקשר אליי..
" חיים שלי מה קורה??"
"סבבה נשמה.. מה עדיין לא עברה שעה וכבר מתגעגע??" אמרתי לו בצחוק כזה.. אחחח חולה עליוו
" ראית מזה?"
"כה חחח אין אין חולה עליךך "
"בא לך לצאת לטייל??" הוא שאל אותי..
" סבבה יאללה בוא אני מחכה.."
"טוב נשמה אני בא.."
יצאנו לטייל .. ואז פתאום אני רואה צל זז .. אני מסתובבת ורואה..
~~~~~~~~
המשך יבוא רק אם יהיה תגובות..
אתתתתתתתתת..............דןןן!?!!!?!
איזה רעה..דן חמוד!! למההה!?!
אוףף..
חחחח
תמשיכי מהררר סיפור מושלם!!
אוהבת פולללללל
בתאלושששששש
איזה סיפור יפה המשךךך מהרררררר
והפעם תרשמי אותו מהר את משאירה אותנו במתח יותר מדי זמן
את????
סיפור מדהים! שימי המשך
אוהבת *-*אולוש*-*
וייייייייי קראתי עכשיו הכל!~
איך יפהההההההה
אני רוצה המשך!
נשמות שלי סליחה שאני רושמת לעיתים רחוקות..
פשוט אני בלחץ שאני כבר לא מתארת..
סורי..
מחר מבטיחה פיצוי.. 😁