פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי **Xה2ה** 4 אותיות 3 הברות 2 מטומטמים ולב...

**Xה2ה** 4 אותיות 3 הברות 2 מטומטמים ולב אחד שבור.

✍️ Hermosa 📅 08/01/2005 19:54 👁️ 9,429 צפיות 💬 525 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 10 מתוך 36
המשךך דחוףף
נונים שלי הנה המשךך

ילד פלא איזה מאמי אתה.. נעים מאוד.. וכן אני רושמת הכל לבד..
נשמות שלי תודה על התגובות.. חולה עליכם ( מעכשיו אני כבר לא רושמת עליכן.. הצטרף אלינו בן)

ועכשיו המשךךך


יום למחרת הגיעה.. הלכתי לבצפר.. ואחרי הבצפר הייתי צריכה להיות להפגש עם דן בספרייה...
הלכתי לספרייה.. והוא כבר היה שם.. התחלנו לחפש את הדברים בספרים ..
עמדתי מול המדף של הספרים .. הוצאתי כמה ספרים ששייכים לנושא..
הסתובבתי ופתאום כל הספרים נפלו ליי
ודן חיבק אותי ואמר לי " אני לא יכול לראות אותך דקה לבד.. אני אוהב אותךךך תפנימי כבר.. אני רוצה שתהיה איתי!!"
הוא היה כל כך קרוב אליי שכבר יכולתי להרגיש את הנשימות שלו..ואז הוא התקרב עוד קצת וכבר הרגשתי את השפתיים שלו על שלי..
" ליהיייי!!!!!!!!!!!!" שמעתי צעקה כועסת!
ישר זזתי מדן וראיתי את מאור!!
מאור ישר רץ החוצה לכיוון הגינה
ורצתי אחריו..
"חכי אל תרוצי אחריו תני לו להירגע " דן אמר לי
" מה להירגע??? למה עשית את זה?? מה הייתה חייב להרוס לי את הכל??? נמאסס לי ממךךך" צעקתי עליו ויצאתי לכיוון הגינה..

הגעתי לגינה וראיתי שם את מאור בוכה....
אוף למה הכל לא יכול להיות טוב??? אמרתי לעצמי..
עמדתי מול מאור..
"אני מצטערת.. " אמרתי לו..
"למה ליהי הרי את יודעת כמה אני אוהב אותך.. אז למה עשית את זה??" הוא אמר לי בעצב..
" לא יודעת.. נסחפתי.. סליחה אני אוהבת אותךך ורק אותךך" אמרתי לו.. כי בעצם זאת האמת
"למה נפגשת עם דן בסיפרייה?? למה?? " הוא שאל אותי
" כי המורה אמרה שנעשה עבודה ביחד... נשבעת לך שלא רציתי אבל היא אמרה לי שאני עושה את העבודה איתו וזהו בלי שום וויכוח.."
"אז למה לא אמרת לי?????" הוא שאל
" כי סתם היית מתרגז על דן ומרביץ לו.. והוא סך הכל לא אשם.."
"אבל בכל זאת יכלת להגיד ליי"הוא אמר
"נו סליחה!! בבקשה אני אוהבת אותךךך"
וישבתי לידו וחיבקתי אותו..
אבל הוא קם והלך...
נשארתי שם בוכה... 😢

אחרי שעה ככה שאני עוד שם. אני מרגישה יד נוגעת לי בכתף..
הסתובבתי וראיתי איזה ילד מכיתה י'..
"מה יש לך??" הוא שאל
"כלום עזוב אותי" אמרתי..
הוא התיישב לידי ולא אמר כלום..
"טוב נו מה אתה רוצה??" אמרתי לו
" תספרי לי.. אני יעזור לך.." הוא אמר..
ואז סיפרתי לו הכלל

" פשש.. סיפור מעניין יש לך.." הוא אמר..
" כן אהה.." החזרתי.
" לדעתי את צריכה לדבר עם מאור.. ותלבנו את הדברים.. אני בטוח שהוא יסלח לך.."
" תודה על העזרה וההקשבה שלך.." אמרתי לו..
" אין בעד מה מאמי.. טוב אני צריך ללכת .. ביי.." הוא קם והתחיל ללכת ..
אחרי 2 דקות אני שוב פעם מרגישה מישהו נוגע לי בכתף..
הסתובבתי וזה היה הילד מכיתה י'..
" שכחתי לשאול אותך איך קוראים לך .." הוא אמר..
" חחח .. ליהי.. " אמרתי לו..
" ואני נתי.. ותגידי יש לך אייסיי?" הוא אמר ואז שאל.
"כן ..123456789" נתתי לו את האייסיי שלי
"טוב מאמי אז עכשיו אני יכול ללכת בראש שקט.. ביי.." הוא אמר..
"ביי.." אמרתי לו..

ואז הלכתי לבית.. נכנסתי לאייסיי ויש לי הודעת מערכת..
טוב אני מתארת שכבר ניחשתם.. זה היה נתי..
אישרתי אותו.. אבל הוא לא היה מחובר..

ואז החלטתי שאני הולכת לבית של מאור לדבר איתו..
הלכתי ודפקתי בדלת שלו ואמא שלו פתחה לי אותה..
"היי אילנה מה שלומך? " אמרתי לה..
" היי מאמי.. אם באת למאור אז הוא בחדר חמודה.."
"טוב.." ועליתי לחדר שלו..
פתחתי את הדלת ופתאום אני רואה...............


המשך יבוא רק אם יהיו לפחות 10 תגובות..
ביי נשמות שליי..
חולה עליכם



תגובה 1---

המשךךךך מהררררררר מתה עליךךך ועל הסיפורררר שלך!!!!!


בתאלווששששש
תגובה 2.........
המשךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףף
תגובה 3

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףף!
סיפור מושלםםםםםםםםם
תגובה מס' 4!!!
המשךךךךךך
דחוףףףף
פשוט מושלםםםם

אוהבת פולללל

חחח סתומה אני אה..!?!1.


עוד 6 תגובותת יאלללהההה כולםםם!!!!!!!!



בתאלוששששששש
אוווף אני במתח!!!!!
המשך דחווווף
איזה סיפור יפההההה
נו דיי אני רוצה המשששךךךךךךךךךך
תמשיכי אני במתחחחחחח
נוווו עוד תגובה אחתתתת
חחח תמשיכי מאמיי
מואאאה
תגובה אחרונהההה!!!!

המשךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףףףףףף
אני מתה על הסיפור שלך!!!!1
מה ראית?!!!!!
המשךךךךךךך
נווווווווו
המשךךך...

ואת באמת כותבת יפה.
מושלםם מדהיםםם פ33תי ..
המשךךך
יאווו.....איזה מתחח..
המשךךךךך.......

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך