נונים שלי הנה המשךך
ילד פלא איזה מאמי אתה.. נעים מאוד.. וכן אני רושמת הכל לבד..
נשמות שלי תודה על התגובות.. חולה עליכם ( מעכשיו אני כבר לא רושמת עליכן.. הצטרף אלינו בן)
ועכשיו המשךךך
יום למחרת הגיעה.. הלכתי לבצפר.. ואחרי הבצפר הייתי צריכה להיות להפגש עם דן בספרייה...
הלכתי לספרייה.. והוא כבר היה שם.. התחלנו לחפש את הדברים בספרים ..
עמדתי מול המדף של הספרים .. הוצאתי כמה ספרים ששייכים לנושא..
הסתובבתי ופתאום כל הספרים נפלו ליי
ודן חיבק אותי ואמר לי " אני לא יכול לראות אותך דקה לבד.. אני אוהב אותךךך תפנימי כבר.. אני רוצה שתהיה איתי!!"
הוא היה כל כך קרוב אליי שכבר יכולתי להרגיש את הנשימות שלו..ואז הוא התקרב עוד קצת וכבר הרגשתי את השפתיים שלו על שלי..
" ליהיייי!!!!!!!!!!!!" שמעתי צעקה כועסת!
ישר זזתי מדן וראיתי את מאור!!
מאור ישר רץ החוצה לכיוון הגינה
ורצתי אחריו..
"חכי אל תרוצי אחריו תני לו להירגע " דן אמר לי
" מה להירגע??? למה עשית את זה?? מה הייתה חייב להרוס לי את הכל??? נמאסס לי ממךךך" צעקתי עליו ויצאתי לכיוון הגינה..
הגעתי לגינה וראיתי שם את מאור בוכה....
אוף למה הכל לא יכול להיות טוב??? אמרתי לעצמי..
עמדתי מול מאור..
"אני מצטערת.. " אמרתי לו..
"למה ליהי הרי את יודעת כמה אני אוהב אותך.. אז למה עשית את זה??" הוא אמר לי בעצב..
" לא יודעת.. נסחפתי.. סליחה אני אוהבת אותךך ורק אותךך" אמרתי לו.. כי בעצם זאת האמת
"למה נפגשת עם דן בסיפרייה?? למה?? " הוא שאל אותי
" כי המורה אמרה שנעשה עבודה ביחד... נשבעת לך שלא רציתי אבל היא אמרה לי שאני עושה את העבודה איתו וזהו בלי שום וויכוח.."
"אז למה לא אמרת לי?????" הוא שאל
" כי סתם היית מתרגז על דן ומרביץ לו.. והוא סך הכל לא אשם.."
"אבל בכל זאת יכלת להגיד ליי"הוא אמר
"נו סליחה!! בבקשה אני אוהבת אותךךך"
וישבתי לידו וחיבקתי אותו..
אבל הוא קם והלך...
נשארתי שם בוכה... 😢
אחרי שעה ככה שאני עוד שם. אני מרגישה יד נוגעת לי בכתף..
הסתובבתי וראיתי איזה ילד מכיתה י'..
"מה יש לך??" הוא שאל
"כלום עזוב אותי" אמרתי..
הוא התיישב לידי ולא אמר כלום..
"טוב נו מה אתה רוצה??" אמרתי לו
" תספרי לי.. אני יעזור לך.." הוא אמר..
ואז סיפרתי לו הכלל
" פשש.. סיפור מעניין יש לך.." הוא אמר..
" כן אהה.." החזרתי.
" לדעתי את צריכה לדבר עם מאור.. ותלבנו את הדברים.. אני בטוח שהוא יסלח לך.."
" תודה על העזרה וההקשבה שלך.." אמרתי לו..
" אין בעד מה מאמי.. טוב אני צריך ללכת .. ביי.." הוא קם והתחיל ללכת ..
אחרי 2 דקות אני שוב פעם מרגישה מישהו נוגע לי בכתף..
הסתובבתי וזה היה הילד מכיתה י'..
" שכחתי לשאול אותך איך קוראים לך .." הוא אמר..
" חחח .. ליהי.. " אמרתי לו..
" ואני נתי.. ותגידי יש לך אייסיי?" הוא אמר ואז שאל.
"כן ..123456789" נתתי לו את האייסיי שלי
"טוב מאמי אז עכשיו אני יכול ללכת בראש שקט.. ביי.." הוא אמר..
"ביי.." אמרתי לו..
ואז הלכתי לבית.. נכנסתי לאייסיי ויש לי הודעת מערכת..
טוב אני מתארת שכבר ניחשתם.. זה היה נתי..
אישרתי אותו.. אבל הוא לא היה מחובר..
ואז החלטתי שאני הולכת לבית של מאור לדבר איתו..
הלכתי ודפקתי בדלת שלו ואמא שלו פתחה לי אותה..
"היי אילנה מה שלומך? " אמרתי לה..
" היי מאמי.. אם באת למאור אז הוא בחדר חמודה.."
"טוב.." ועליתי לחדר שלו..
פתחתי את הדלת ופתאום אני רואה...............
המשך יבוא רק אם יהיו לפחות 10 תגובות..
ביי נשמות שליי..
חולה עליכם
תגובה 1---
המשךךךך מהררררררר מתה עליךךך ועל הסיפורררר שלך!!!!!
בתאלווששששש
תגובה 2.........
המשךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףף
תגובה 3
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףף!
סיפור מושלםםםםםםםםם
תגובה מס' 4!!!
המשךךךךךך
דחוףףףף
פשוט מושלםםםם
אוהבת פולללל
חחח סתומה אני אה..!?!1.
עוד 6 תגובותת יאלללהההה כולםםם!!!!!!!!
בתאלוששששששש
אוווף אני במתח!!!!!
המשך דחווווף
איזה סיפור יפההההה
נו דיי אני רוצה המשששךךךךךךךךךך
נוווו עוד תגובה אחתתתת
חחח תמשיכי מאמיי
מואאאה
תגובה אחרונהההה!!!!
המשךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףףףףףף
אני מתה על הסיפור שלך!!!!1
מה ראית?!!!!!
המשךךךךךךך
נווווווווו
המשךךך...
ואת באמת כותבת יפה.
מושלםם מדהיםםם פ33תי ..
המשךךך
יאווו.....איזה מתחח..
המשךךךךך.......