המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך
חחחח מואאאההההההה
מדהיייייםםםם מהמם!! 😊
המשךךךך...
עכשיו עשרים ל12... מחר שעת 0
ואני קראתי את הסיפור שלך..
יש לך כישרון מותק..
תמשיכי =]
וואי מה רואה?
סיפור מהמם ביותר!
המשךךך[
אוהבת*-*אולוש*-*
אני ימשיך מחר או מחרתיים.. לא יודעת מתי שיצא..
פשוט מישהו שאני מכירה נפטר.. 😢
ותודה על התגובות..
תיהיה חזקה...
מחכים.............
אוי אני מצטערת בשבילך תהיה חזקה מאמי
אוהבת אורטל.. מוואאהה
המשך,המשך רוצים המשךךךך!!!
יאללהה תמשיכי!!
לא יפההה את אוהבת לימתוח אותנו?!!!!
ככה את?!?!
חחח יאללה המשךך דחוףףףףף
אוהבתתתתת
בתאלושששששש
וואי אלוקים בחיים לא חשבתי שאני ככה יפחד..
אמאא הייתי היום בהלוויה... איזה פחד.. מסכן שלי..
ההמשך מוקדש בשבילך..
תודה על התגובות והנה ההמשך..
ואז החלטתי שאני הולכת לבית של מאור לדבר איתו..
הלכתי ודפקתי בדלת שלו ואמא שלו פתחה לי אותה..
"היי אילנה מה שלומך? " אמרתי לה..
" היי מאמי.. אם באת למאור אז הוא בחדר חמודה.."
"טוב.." ועליתי לחדר שלו..
פתחתי את הדלת ופתאום אני רואה......
"מאוררר!!" צעקתי והוא הסתובב מבוהל ..
"חכי זה לא מה שאת חושבת!!!" הוא אמר לי..
רצתי משם הכי מהר שאני יכולה!!
והוא רץ אחרי.....
הלכתי לחוף..זה לא הכי רחוק מהבית שלו...
הצלחתי לברוח לו.. הוא כבר לא רדף אחרי..
ישבתי על החול..
התחלתי לבכות..
"למה אלוקים?? למה הכל קורה לי..?" אמרתי לעצמי..
"הוא בגד בי .. הוא לא אהב אותי.. חשבתי שאני היחידה שלו!! שהוא אוהב רק אותי למה??" אמרתי שוב לעצמי..
"למההההההההההההההההההה???" צעקתי את זה ורצתי לכיוון הים...
הרגשתי את הים נוגע לי ברגליים...אבל לא היה אכפת לי..
אין לי כבר כוח לכלוםם נמאס לי!!!!!!
פתאום אני מרגישה שמישהו מושך אותי..
לא הבנתי מה קרה.. הכל היה מעורפל..
אחרי כמה שניות הייתי כבר על החוף שוכבת..
הרגשתי שאני חנוקה..והתחלתי להקיא..
" מה קרה??" אמרתי למי שהיה לידי..
"כמעט טבעת.." אמרו לי..
פתחתי את העניים ואני רואה
" נתי?? מה אתה עושה פה??" כן כן זה היה נתי שהציל אותי..
"אני תמיד בשעות האלה בא לים.. שאין כבר אף אחד.. ( השעה הייתה 7 ווחצי בערב) וראיתי מישהו צף וישר רצתי וגילתי שזאת את.." הוא אמר לי..
" תודה.." אמרתי לו והתחלתי לבכות..
" מה קרה??" הוא אמר לי ושם עליי מגבת..
" ראיתי אותם מתנשקים.. איךך זה היה מגעילל" אמרתי לו..
" מי התנשק??" הוא שאל
" מאור ואיזה אחת.. לא יודעת מי זאת.." עניתי..
" ומה את עשית באותו יום??" הוא אמר לי..
" נו דיי אני לא התנשקתי איתו בכוונה הוא נישק אותי!!! דן נישק אותי!! אני אוהבת את מאור.. " אמרתי לו והתחלתי לבכות..
"ומאיפה את יודעת שהוא נישק אותה ?? ולי היא נישקה אותו ובדיוק נכנסת?? לא חשבת על הרעיון הזה??" הוא אמר לי..
" אתה צודק.. טוב אני הולכת.. תודה על הכל נתי.. מה הייתי עושה בלעדיך.. " אמרתי לו וחיבקתי אותו..
" טוב חכי רגע אני יתקפל פה וילווה אותך לבית.." הוא אמר
" טוב נשמה.." אמרתי
הוא התארגן מהר וליווה אותי לבית..
החלטתי !! היום קודם כל אני עולה לישון.. ומחר אני ידבר עם מאור וילבן את העניינים..
עליתי לישון ..
טוטוטוטטווווווווווטוווווווווווווווווווו וואייי איזה שעון מעורר נחס!!! כן כן הגיע הבוקר...
התארגנתי ועפתי לבצפר..
על השעה הראשונה הייתה לי עם המורה המפגרת שישר שאלה אותי ואת דן
" איפה העבודה שלכם??"
לא הכנו את העבודה בסוף בגלל מה שקרה אתמול..
"לא הכנו אותה בסוף המורה.. הוא לא יכל לבוא.. "
דפקתי אותו בגדול עם המורה הזאת.. שילמד.. אני תפוסה .. הוא לא ינשק אותי מתי שבא לו..
לי המורה שמה 100 ולו.. 0.. לא נורא זה מגיע לו..
צלצוללללל יש הפסקה..
דן ישר בא אליי ואמר לי.. " עכשיו את מרוצה??"
" כן!" אמרתי לו..
טוב אני יודעת שכרגע אתם אומרים איזה חרא אני וכל זה.. אבל זה מגיע לו.. שילמד.. אני לא בובה שלו..
הגיע סוף היוםם
יש הולכים לבית!!
בדרך לבית פגשתי את מאור..
"מאור חכה אנחנו צריכים לדבר!!!" צעקתי ..
אבל הוא לא הסתובב והוא המשיך..
אז רצתי אליו.. ואז אני רואה אותו.........
המשך מחר.. אין לי ממש מצב רוח יפים שלי..
תציפו תגובות..
עכשיו אם אין יותר מ15 תגובות אין המשך..
מתה עליכםם תציפו חופשי..
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףף
ואי איזה סיפור יפה
מדהייםםם..!!!!!1
המשךךךךךך
שיאוווווו
מה את רודפת אחריו?!
שילך לחפש מי ינענע אותו!!!!!
במקומך לא הייתי עושה את זה!!!!
חראא מגעיללל הוא בוגדדדדד!!!
חחח ניכנסתי לסיפור.....
תמשיכי מהררררר
בתאלושששששששש 😊
מהממםםם..!!! מושלםם..!!! אין על הסיפור!!
המשךךךךך