וואי וואי סיפור מדהים!!
שימי המשל בובה...
נ.ב. זאת הודעה מספר 6 חחח
אוהבת*-*אולוש*-*
חחח נכון..
אז ז"א שחסר לפחות עוד 9 תגובות.. אבל אני יתפשר על 5 😊
מתה עליכם
הממממממממממממממממששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךך מאמי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יא איזה סיפור סווווף!!!
המשך!!!
אני במתח!
יאא איזה מגעילל הואנהמשךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךך
זה הסיפור הראשון היחיד שאני קורא,ועוד איזה אחד שהיום התחלו לכתוב ככה שאין בו מתח..
אז יאללהההההההההההההה
כל הכבוד לכם... 😊
יש לפחות 10 תגובות..
מחר המשך.. ב=ד=ו=ק!!
חולה עליכםםם
צ'או בייביס..
תודה על התגובות יפים שלי.. והנה המשך..
הגיע סוף היוםם
יש הולכים לבית!!
בדרך לבית פגשתי את מאור..
"מאור חכה אנחנו צריכים לדבר!!!" צעקתי ..
אבל הוא לא הסתובב והוא המשיך..
אז רצתי אליו.. ואז אני רואה אותו.........
"מאור מה קרה????????" צעקתי!!
כל הפנים שלו היו מכוסות בדםםם
כל כך נבהלתי!!!
"כלום.." הוא אמר והמשיך ללכת..
"מה כלום?!?! מה השתגעת?? תראה כולך דם!!" צעקתי עליו..
"זה יעבור.. יאללה עופי!!" הוא אמר..
" נו דיי מאור אני מדברת איתך ברצינות.. אני רוצה לעזור וללבן את העניינים!! א=נ=י א.ו.ה.ב.ת א-ו-ת-ך!!"
"אם את היית אוהבת אותי אז לא היית מתנשקת עם הבן זונה הזה!!"הוא צעק עלי..
אוףףף יאללה מתי כבר הכל יהיה בסדר? ?? ?? למה הוא לא מבין שאני לא רציתי ?? זה היה דן!!! אוף כבר!!
"דייייי נו מה אתה לא מבין פה??? זה הוא נישק אותי בדיוק כשנכנסת!! אני לא רציתי!!" אמרתי...
הוא שתק.. לא אמר כלום..
אז לקחתי לו את היד ודחפתי אותו אחרי לכיוון הבית שלי.. והוא בא אחרי.. לא התנגד.. כנראה הוא מסכים ללבן את העניינים..
נכנסנו לבית שלי וניקתי לו את הדם שהיה עליו... כנראה אסור לו להיות הרבה זמן בשמש.. והוא שיחק כדורגל היום וזה היה בשמש..
בקיצר עלינו לחדר שלי.. ובהתחלה היה מזה שקט.. שגם אני לא הבנתי מה קורה ומה יקרה..
אז כדי שלא יהיה איזה אי נעימות אמרתי לו..
" זה היה הוא נשבעת לך.. אני אוהבת אותך..!" והתחלתי לבכות..אבל לא בכיתי רק על זה.. עדיין לא שכחתי למה כמעט טבעתי..
" דיי נשמה אני לא יכול לראות אותך בוכה.. אני גם אוהב אותך.. " והוא התקרב אליי כדי לנשק אותי..
אבל זזתי אחורה..
" למה מה קרה?? את לא רוצה שנחזור??" הוא אמר...
" נראה לי שגם אתה חייב לי הסבר.." אמרתי לו..
"הסבר על מה??" הוא אמר בשיא הטבעיות..
"על מה שראתי ובגלל זה כמעט טבעתי!!" צעקתי והלכתי לחלון של החד.. והתחלתי שוב לבכות.. מה הקטע פה?? מה הוא לא זוכר שהוא רץ אחרי אתמול??
"את מה?????" הוא אמר בבהלה..
" כן מה ששמעת .. כמעט טבעתי.." אמרתי לו..
"למה?" הוא אמררר יאאאאאאאאאאאאא בא לי להרוג אותו!! מה זה למה?????? הוא אמור לדעת לעזאזל!!
" בגלל שאתמול ראיתי אותך מתנשק עם ילדה אחרת!!!!!!!!!!" צעקתי..
הוא הרקין את הראש.. ולא היה לו מה להגיד לי..
" מה היה לך כל כך קל להחליף אותי??? היא יותר טובה ממני?? מי זאת??" שאלתי אותו כל כך הרבה שאלות..
" זאת.. זאת .." הוא התחיל לגמגם..
" נו מי זאת?!?!?!" אמרתי!
"פרח.." הוא אמר..
"מה???????????????????????? פרח מהכיתה שלי?? " אמרתי!
"כן.." הוא ענה
" לא יכול להיות !! עוד פעם הזונה הזאת !!! וואייי אני שונאת אותה!!!!!!! ורגעע איך אתה בכלל מכיר אותה???!?!?!" צעקתי עליו!!
"כשבאתי באותו יום לספריה.. היא הייתה בחוץ.. וראתה שרצתי והייתי עצוב אז היא באה אחרי והתחילה לדבר איתי בבית.. ואז היא נישקה אותי.. לא יודע איך זה קרה.. זה פשוט קרה..אני הייתי צריך להתנחם במישהו... ואז בדיוק נכנסת..."
יאוו למה ה'!!! למה דווקא לי?????????????????? אוף... למה עוד פעם את פרח?? עברתי איתה מספיק!! למה????????????????????????????????????
"סליחה.." מאור אמר לי..
" דיי.. מאור אני צריכה לחשוב שוב על הקשר הזה.. בנתיים ניקח לנו פסק זמן.. להתראות.."
והלכתי עוד בלי שהוא הספיק להגיד לי ביי
כל שאר היום הייתי על הפנים.. לא אכלתי כלום ולא רציתי כלום...
יום למחרת הגיע .. לא היה לי חשק ללכת לבצפר אבל אמא שלי הכריחה אותי..
נכנסתי לבצפר.. ושעה ראשונה היה לי ערבית.. בעע לא רוצה..
עדיין לא היה צלצול.. היה חמישה לשמונה.. ז"א שיש לי עוד 5 דקות..
עברתי ופתאום ראיתי את נתי.. הוא היה עם כמה חברים.. ואז הוא בא להגיד לי שלום..
ופתאום כל החברים שלו אומרים לו בקול לידי.. " פשש איזה יפיופה תפסת לך.. תשיג לי גם!!" חחח הסמקתי קצת..
היה לו ביטול בשעה הראשונה ... ולי לא היה כוח להיכנס לשיעור.. אז ישבנו ודיברנו..
סיפרת לו הכל.. מה שהיה עם מאור.. מי זאת פרח.. ומה היה כבר עשתה לי..
ואז צלצולללללללללל .. שעה ראשונה נגמרה!! יש!!
נכנסתי לכיתה לשעה השניה ואז ראיתי את פרח הזונה..
הלכתי לאיפה שהיא ישבה ומול כל הילדים בכיתה...........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
זהו להיום..
חחח כבר נתפסו לי האצבעות...
המשך רק אם יהיה 12+ תגובות..
צ'או בייביס.. חולה עליכם!!
נו מה זה??? חחח על כל פרק את מעלה את התגובות..? חח לא משנה
סיפור מהמם!!
שימי המשך מאמי...
אוהבת*-*אולוש*-*
סיפור יפההההההה 😂 😁
שימי המשך מאמי.......
קדימה נו המשך..(תגובה שניה..)
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
בתאלושששש